abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:23:29 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108631305
Ze wil wel neuken ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogd :')
"Gedoogd ook" ::D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108640259
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:

[..]

Deeltjes uitwisselen :') _O-

Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen? :P Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
Sperma natuurlijk zodat ze er een kind uit kan persen *ja maar je wilde toch delen ;( ;(*

Loeder opbokken!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:58:45 #228
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108640553
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.

Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?

Lol, whut? Euhm ok!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 23:00:35 #229
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108646482
Volgens mij moet ik deze vrouw over de finishlijn trekken.
pi_108646698
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.

Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?

Lol, whut? Euhm ok!
Die zoekt ook overal wat achter dus :')
Dat jij een flesje wijn in huis hebt voor als er geen verdere plannen ontstaan, ziet zij alsof je haar hebt uitgenodigd om morgen bij jou thuis te komen drinken :') :') 8)7
Maar ze wil dus wel met je daten donderdag, pas je op met wat je zegt? Als je zegt dat je richting huis gaat om te slapen rent ze misschien wel weg, :P omdat ze denkt dat je haar meteen je bed in wil sleuren :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 23:21:52 #231
108913 Godshand
guide4you
pi_108647385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:05 schreef madsaus het volgende:

[..]

Die zoekt ook overal wat achter dus :')
Dat jij een flesje wijn in huis hebt voor als er geen verdere plannen ontstaan, ziet zij alsof je haar hebt uitgenodigd om morgen bij jou thuis te komen drinken :') :') 8)7
Maar ze wil dus wel met je daten donderdag, pas je op met wat je zegt? Als je zegt dat je richting huis gaat om te slapen rent ze misschien wel weg, :P omdat ze denkt dat je haar meteen je bed in wil sleuren :D
Haha

Meestal zijn dit juist de misverstanden doordat je elkaars gezicht niet ziet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108647477
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha

Meestal zijn dit juist de misverstanden doordat je elkaars gezicht niet ziet :)
Nou, zo dik leg je het er niet bovenop hoor... Je hebt zo een papegaai aangetroffen :D

date says he has wine

wants to fuck me on first date
pi_108650191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:

Lol, whut? Euhm ok!
Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te spreken :D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108651387
Omg mijn vrienden vroegen vanavond al waar ken je haar van dan?

Ik zei van Utrecht maar ze vroegen door, hoe en wat. Had ik geen goed antwoord op dus hoop maar dat het stand houd.
UITGESCHREVEN
pi_108651818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef picardmike het volgende:
Omg mijn vrienden vroegen vanavond al waar ken je haar van dan?

Ik zei van Utrecht maar ze vroegen door, hoe en wat. Had ik geen goed antwoord op dus hoop maar dat het stand houd.
:')
pi_108652112
Zeg dat je haar in een cafe heb ontmoet (cybercafe, who cares)
pi_108653413
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef muhahaha het volgende:
Zeg dat je haar in een cafe heb ontmoet (cybercafe, who cares)
Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.
UITGESCHREVEN
pi_108656185
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.
Waar maak je je druk om zeg... :o
pi_108656867
who cares dat het via internet is?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:22:54 #240
242666 BeamofLight
pi_108657265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te spreken :D
Ik moet eerlijk zeggen dat na 2 of 3 dagen mailen het ook meer een beetje was van: ok, we want more. Wie gaat of hoe wordt de 1e stap even genomen tot het aankaarten van een date.
Blijkbaar las ze inderdaad even wat ze wilde lezen. Kwam goed uit...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:50:34 #241
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108659024
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:

[..]

Deeltjes uitwisselen :') _O-

Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen? :P Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzo
waar is dat profiel? kan ik ook lid worden van dat ematching?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:08:15 #242
242666 BeamofLight
pi_108659452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Was toch alleen voor hoger opgeleiden ofzo
pi_108659842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...
Alleen als gratis lid kan je alleen rondkijken..
pi_108663636
Ik ging eens op paiq en heb er verbazingwekkend genoeg echt een heel leuk contact aan over gehouden. Ik vind hem er leuk uit zien en hij mij ook. We hebben langer dan een uur in de chat gezeten en toen maar meteen whatsapp nummers uitgewisseld. Wat ik er leuk aan vind is dat het veel verder dan uiterlijk ging, het was echt leuk en interessant om met hem te praten :D Dat het uiterlijk ook nog eens leuk is had ik niet verwacht :D

Ik had daarvoor wat korte gesprekjes met types die qua uiterlijk echt niet mijn smaak waren. Toen heb ik even een stapeltje foto's beoordeeld en blijkbaar werkt dat dus goed voor je volgende speeddate :9
pi_108663648
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...
Alleen als gratis lid kan je alleen rondkijken..
Nog wat aan de haak geslagen vannacht? :7
pi_108664671
Ik denk dat ik maar weer even stop met online daten. In ieder geval bij Paiq. Op de een of andere manier is iedere date tot nu toe tegen gevallen. (qua uiterlijk; niet lijkend op de foto of veel aangekomen of te verlegen, of een saaie doos).

Kan ook aan mij liggen natuurlijk (hoge verwachtingen e.d). Misschien dat ik het nog ergens anders probeer, of misschien wel ga speeddaten ofzo. Paiq is best leuk, alleen de dates die eruit voortkomen niet. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste :)
pi_108666754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even stop met online daten. In ieder geval bij Paiq. Op de een of andere manier is iedere date tot nu toe tegen gevallen. (qua uiterlijk; niet lijkend op de foto of veel aangekomen of te verlegen, of een saaie doos).

Kan ook aan mij liggen natuurlijk (hoge verwachtingen e.d). Misschien dat ik het nog ergens anders probeer, of misschien wel ga speeddaten ofzo. Paiq is best leuk, alleen de dates die eruit voortkomen niet. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste :)
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk :7
pi_108671074
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Ik heb vaker meegemaakt dat we gingen drinken in de stad. Daarna nog wat rond liepen, en met een vrouw naast je kom je dan al snel in een paar kledingzaken.
Nu heb ik wel gemerkt dat vrouwen nogal verschillend kunnen zijn met winkelen. Sommigen slaan totaal op tilt. Rennen alle rekken langs en passen van alles aan, maar zijn compleet vergeten dat ze samen met iemand zijn.
Deze week had ik juist een leuke date en dat was supergezellig. Ze vroeg me wat haar stond. Ze had wat aangepast en we praatten daar gewoon over.
Naar mijn idee is winkelen best wel inzicht gevend op zo'n eerste date.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:49:36 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108672054
Winkelen op een eerste date? Voor een lesbodate?

Ik zou er niet aan beginnen, ik wil leuke dingen doen op een eerste date en een hysterisch shopwijf zou voor mij geen showstopper zijn. Ik ga toch niet mee winkelen. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108672631
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Ik heb vaker meegemaakt dat we gingen drinken in de stad. Daarna nog wat rond liepen, en met een vrouw naast je kom je dan al snel in een paar kledingzaken.
Nu heb ik wel gemerkt dat vrouwen nogal verschillend kunnen zijn met winkelen. Sommigen slaan totaal op tilt. Rennen alle rekken langs en passen van alles aan, maar zijn compleet vergeten dat ze samen met iemand zijn.
Deze week had ik juist een leuke date en dat was supergezellig. Ze vroeg me wat haar stond. Ze had wat aangepast en we praatten daar gewoon over.
Naar mijn idee is winkelen best wel inzicht gevend op zo'n eerste date.
In de Primark geweest? :P
Zou ik geen enkele man aandoen.... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')