klb, waar je normaliter ook het meeste rondhangt...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
Bij mij staat er bij Paiq ook een foto van 2 jaar terug, maar ik zie er nog hetzelfde uit. Bovendien is het er 1 van de 4, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Idd. Als iets me door doet bladeren zijn het die bleke webcamshots wel die sommigen op hun profiel hebben staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Boeit me verder weinig, gaat me om haar uiterlijk. De rest zie / merk je wel op de date. Ik vind die types die zo hard hun best doen 'origineel' te zijn in hun profiel juist zo suf. Het is een datingsite, dus vleeskeuring, klaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Krijg je van die "fotoshoot" foto's. Als iets een afknapper is zijn het die wannabe-modellen wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerdquote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
1 van de foto's die ik op RP had staan was ik met mn bril op achter mn laptop.
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effectquote:Andere was een wazige in de badkamer, maar dat zag je niet, want hij was zo wazigen ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
Moraal van het verhaal: het maakt geen kut uit, als je maar lekker bent
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerd
[..]
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effect
Dat idd!
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexyquote:Op maandag 5 maart 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragVriend bleek die nog wel de mooiste te vinden, overigens
Hij vond het wel sexy
![]()
(wazige foto want slechte camera op mn foon en geen fototoestel)
Ik ben bang voor het laatstequote:Op maandag 5 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexy(of gewoon een nerdige vrouw
)
Och af en toe een brilletje op is geen probleem toch? (die heb je toch al (toch?))quote:Op maandag 5 maart 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het laatsteOf dat er dan weer zo'n enge fetisch achter zit ofzo... ik durf het niet te vragen
Ligt eraan.. eerste date, tigste date?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Ligt eraan, heb je kunnen balle?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Het was ook geen vraag van hem.quote:
Punt was; het was geen vraag.quote:
Geeft niet hoorquote:
Deze bedoel je ?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
en ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |