quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Wat DenWauwelaar zegt dus. Winkelen link ik niet echt aan een eerste date, eerder dat je al vijftien jaar bij elkaar bent en verveeld. Dat doet ze maar met haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Winkelen op een eerste date? Voor een lesbodate?
Ik zou er niet aan beginnen, ik wil leuke dingen doen op een eerste date en een hysterisch shopwijf zou voor mij geen showstopper zijn. Ik ga toch niet mee winkelen.
Zo kwam ik op een datingsite ooit een foto tegen van een meisje van mijn middelbare school. Leuk wijf toen, maar een jaar of 8 niet gezien. Ze had wat foto's online staan die ik voor recent uitmaakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Wat bedoel je met "nazorg"?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo isquote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Het is meer een uitdrukking, als in, toekomstige klanten GGZ.quote:
Ben ik zeker met je eens, er zullen ook echt wel leuke dames tussen zitten, en niet alleenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is
Vanuit jou of bedoel je dat je het van hem niet zo goed weet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef minnemin het volgende:
ik heb een leuke date gehad. paar biertjes gedaan in de kroeg. aardige vent. weet niet of er meer in zit.
Ze wist nog wie ik was, woensdag een datequote:Op zondag 4 maart 2012 13:48 schreef Godshand het volgende:
Gister telefoonnummer geregeld in de kroeg, voorstel later wat (nog een keer) te gaan drinken.
Kijken of ze straks nog weet wie ik ben, of mij door de drank vergeten is :p
Dan zit het wel snor van zijn kant.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef minnemin het volgende:
vanuit mij. vanuit hem weet ik het ook niet. hij was wel aanrakerig en hij smste vandaag als eerste dat 'ie het leuk vond.
Lijkt wel een gramafoonplaat hahaha.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef madsaus het volgende:
Ligt het aan mij of komt die vraag nu op elke pagina langs
Hier hebben anderen een pasklaar antwoord op:quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |