abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23464729
Wat vinden jullie ervan?

De meeste mensen gaan tegenwoordig het internet op, om een toekomstige lover te ontmoeten.. Geen tijd of moeilijk contact te maken in het dagelijks leven met een persoon die je erg leuk vindt, zijn de meest gehoorde excusen.

Heb je er zelf er aan meegedaan of vindt je het idioot? Zijn het losers die er aan mee doen?
Wat opvallend is dat er veel mannen, naar de datingsites toestromen.. Het percentage mannen is hoger dan die van vrouwen...
xtreme sports - -
pi_23464848
de meeste mensen?

is dat wel zo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23464872
Het is tegenwoordig een trent..
xtreme sports - -
  zondag 21 november 2004 @ 12:53:52 #4
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_23464882
Nuh, ik heb er zelf niet aan meegedaan. Ik zie echter geen moreel verschil in op zoek zijn via zo'n site of via de "normale" weg (discotheek, café). Op zoek zijn is op zoek zijn . Verder is er niets maar dan ook niets mis mee met op zoek zijn, het hangt er maar net vanaf op welke manier je jouw zoektocht aanpakt.

En ja, het is nou eenmaal zo dat mannen vaker op zoek zijn dan vrouwen, wat je dus ook terugziet in de statistieken van een dergelijke site.
pi_23464898
hey hallo

ik zelf heb door stom toeval mijn ex en mijn huidige partner ontmoet via een chat room en via een dating site.

had voor de gein op een dating site een profieltje aan gemaakt.
en ja nu zijn we al weer 2,5 jaar verder.
ik vind het niet stom.
Ik denk dat het er gewoon bij hoort tegenwoordig

Mijn beste vriendin heeft haar huidige partner ook via internet ontmoet en daar is ze inmiddels zwanger van.

Ik vind het dus niet idioot eerder handig

liefs straaltje
doe wat je gevoel je zegt als je het 100% zeker weet
pi_23464905
Ik heb er wel aan meegedaan, heb er ook wel eens een korte relatie aan overgehouden.. Maar het is niets voor mij, dat weet ik nu zeker...

Nin-verbale communicatie is nl erg belangrijk...
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_23464907
Ik zal niet zeggen dat er geen mensen zijn die nu niet via een dating site hun 'liefde' hebben gevonden.

Wat ik wel weet is dat je door middel van internet toch een aantal mensen kan leren kennen ( ook in real ) die je wel mag en gaan behoren tot je (zeer goede) vrienden groep.

Dit jaar heb ik er ook weer 2 leren kennen (via fok danwel) en zijn we na verschillende keren ontmoeten en heel veel praten ook mee weggeweest naar pinkpop.

En misschien dat het bij sommige mensen ook op deze manier kan lopen tot een nieuwe liefde.
'The world is mine'
pi_23464977
Heb het wel gedaan, maar er is nooit wat uitgekomen. Zelfs geen vriendschap. Voor mij werkt het dus niet, wat niet betekent dat het voor andere ook niet werkt, ik heb vaak zat "succes story's" gehoord.
pi_23465027
Er zijn inderdaad veel succes stories, maar zijn er ook stories waar het tegen is gevallen?? Of de mannen of vrouwen, vies zijn tegenvallen? Of niet voldeden aan het profiel? Of ze een verhaal vertelden terwijl je dan in oog staat met een zeer oude vieze man of vrouw?
xtreme sports - -
pi_23465103
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:01 schreef louvres het volgende:
Er zijn inderdaad veel succes stories, maar zijn er ook stories waar het tegen is gevallen?? Of de mannen of vrouwen, vies zijn tegenvallen? Of niet voldeden aan het profiel? Of ze een verhaal vertelden terwijl je dan in oog staat met een zeer oude vieze man of vrouw?
De dates die ik heb gehad zijn nooit tegengevallen. Niet van mijn kant dan. Komt denk ik ook dat ik pas date als ik het echt zie zitten.
pi_23465474
Drie keer een date gehad, drie keer mislukt. Ik steek er geen geld meer in.
pi_23465500
op planet.nl op de frontpage staan verhalen van mislukte dates
ze hebben zoon serie en er zijn er al 4 nu
And then there were syntax-errors
pi_23465531
quote:
Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heb het wel gedaan, maar er is nooit wat uitgekomen. Zelfs geen vriendschap. Voor mij werkt het dus niet, wat niet betekent dat het voor andere ook niet werkt, ik heb vaak zat "succes story's" gehoord.
Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.
pi_23465560
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.
Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.
pi_23465620
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:26 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.
Waarom denk je dat ik via internet ging daten
pi_23465653
En nu ben je alsnog terug bij af.
pi_23465721
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Anders gaan jullie eens daten.. ik zie de vonken al gaan
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_23465770
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nope. Gewoon mijn instelling veranderd. Het gaat nu wel goed om contact te leggen, dus geen internet meer voor mij. Alhoewel 't een mooie manier is om contacten te leggen, en zeer zeker niet alleen voor mensen die slecht zijn in contact maken.
pi_23465859
Als het een lekker wijf is dan mag het ook via internet van mij .. maar dat zou ik eigenlijk niet snel doen.
pi_23466156
Hahaha
xtreme sports - -
pi_23466303
Ik heb wel eens gedate met iemand die ik van i-net kende, maar dat was nooit via een datingsite ofzo, gewoon ontmoet op fora o.i.d. In datingsites geloof ik niet echt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23466400
Ik kom alleen maar losers tegen op zo'n dating site, heb de hoop opgegeven
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_23466448
ja via fora heb ik ook weleens iemand ontmoet.
  zondag 21 november 2004 @ 14:06:29 #24
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_23466460
ikzelf heb nog nooit afgesproken met zo iemand is niks voor mij ik leer liever iemand in real life kennen zoals me huidige partner ..
maar heb wel vaak gechat maar meer als dat werdt het toch niet.
maar ikzelf vindt dit wel goed zo kunnen mensen die in real life geen man of vrouw aan te durven spreken toch iemand regelen .
en makkelijker praten ..
over internet gaat het nartuurlijk beter als in het echt je ziet elkaar niet en je schrijft zelf je diepste geheimen of verlangens naar die gene toe denk ik ...
daarom is het voor sommige mensen makelijker .
pi_23466514
Waarom geen geheimen delen als je inelkaars ogen kijkt?
xtreme sports - -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')