De dates die ik heb gehad zijn nooit tegengevallen. Niet van mijn kant dan. Komt denk ik ook dat ik pas date als ik het echt zie zitten.quote:Op zondag 21 november 2004 13:01 schreef louvres het volgende:
Er zijn inderdaad veel succes stories, maar zijn er ook stories waar het tegen is gevallen?? Of de mannen of vrouwen, vies zijn tegenvallen? Of niet voldeden aan het profiel? Of ze een verhaal vertelden terwijl je dan in oog staat met een zeer oude vieze man of vrouw?
Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.quote:Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heb het wel gedaan, maar er is nooit wat uitgekomen. Zelfs geen vriendschap. Voor mij werkt het dus niet, wat niet betekent dat het voor andere ook niet werkt, ik heb vaak zat "succes story's" gehoord.
Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.quote:Op zondag 21 november 2004 13:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.
Waarom denk je dat ik via internet ging datenquote:Op zondag 21 november 2004 13:26 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.
Anders gaan jullie eens daten.. ik zie de vonken al gaanquote:Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
En nu ben je alsnog terug bij af.
Nope. Gewoon mijn instelling veranderd. Het gaat nu wel goed om contact te leggen, dus geen internet meer voor mij. Alhoewel 't een mooie manier is om contacten te leggen, en zeer zeker niet alleen voor mensen die slecht zijn in contact maken.quote:Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
En nu ben je alsnog terug bij af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |