abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108513174
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om er een hobby van te maken. Wil er toch iets aan overhouden uiteindelijk (qua relatie).
Een keer lekker doppen is ook goed, maar goed lijkt me dat je sws alleen een kans hebt op een relatie als je eerste date leuk is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108515503
Ik vraag me wel af wat de succesratio is van daten via internet. Natuurlijk is dat onmogelijk te berekenen, maar ik ben wel benieuwd naar een verhouding van hoeveel relaties op deze manier zijn ontstaan ten opzichte van de kroeg bijvoorbeeld.

Ik merk om me heen dat er toch steeds minder een 'taboe' (niet voor niks tussen haakjes) op heerst.
pi_108516747
Zoveel relaties starten er natuurlijk ook weer niet in de kroeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108517409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef picardmike het volgende:
Damn is deze discussie draad echt al vanaf 2006 bezig. Ik dacht het in 2009 pas begon. :'(

Tips voor Internetdating deel 4
Veel eerder zelfs, maar deel 1 kan ik niet vinden. Deel 3 is hier: Tips voor internetdating deel 3

Zelfs toen postte Catbert_ al mee :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108518025
Een van de allereerste datingsites topic is deze: Datingsites, is het de manier om je aanstaande te ontmoeten?

Voor de nostalgiemensen onder ons...
pi_108519554
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108519701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
niks zeggen
pi_108522903
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik vraag me wel af wat de succesratio is van daten via internet. Natuurlijk is dat onmogelijk te berekenen, maar ik ben wel benieuwd naar een verhouding van hoeveel relaties op deze manier zijn ontstaan ten opzichte van de kroeg bijvoorbeeld.

Ik merk om me heen dat er toch steeds minder een 'taboe' (niet voor niks tussen haakjes) op heerst.
Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen, maar het is niet onmogelijk via zo'n site of de kroeg. Je moet alleen wat vaker schieten voor het raak is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.
pi_108523580
Gewoon iets doen wat je leuk vindt, grote kans dat het dan minimaal leuk is en heb je een leuke avond gehad
pi_108524326
Meerdere dates zou echt niets voor mij zijn, ik heb al moeite om met 1 af te spreken en daar alles van te onthouden :')
pi_108524598
Het punt is als je al je pijlen op eentje zet, en dat wordt niks kun je van voren af aan beginnen.
Silenus, hoe deed jij dat ouwe stifmeister?
pi_108524914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef W00fer het volgende:
Het punt is als je al je pijlen op eentje zet, en dat wordt niks kun je van voren af aan beginnen.
Silenus, hoe deed jij dat ouwe stifmeister?
Ach, zo is het leven toch? Gewoon serieel daten. Ik heb ook wel eens 3 potentiėle afspraken in 1 weekend gehad. Maar de anderen bleken toch ook te daten, dus ze zeiden af omdat ze iemand gevonden hadden. Of ze waren opeens het daten zat en durfden toch niet meer..

Hou je toch weer 1 date over...
pi_108525262
Ja die chick die ik wilde daten die wilde er absoluut niet aan beginnen om meerderen tegelijk te daten, omdat ze dat niet over haar hart kon verkrijgen :') Yeah right, half Paiq/Pepper/enz. doet dat.

Van de andere kant zat ik me te bedenken, als je tussen je 17 en 25 een serieuze relatie hebt, van ongeveer 3 jaar, dan date je dus 5 jaar. Kan me niet voorstellen dat vrouwen geen tien dates hebben in vijf jaar.
pi_108526123
Welke sites gebruiken en hoe vaak daten jullie ?
pi_108526182
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke sites gebruiken en hoe vaak daten jullie ?
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?
pi_108526249
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij zal wel heel lui zijn :')
pi_108526448
quote:
niks zeggen
quote:
Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.
Typisch reacties van mannen :')
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
pi_108526529
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Ja die chick die ik wilde daten die wilde er absoluut niet aan beginnen om meerderen tegelijk te daten, omdat ze dat niet over haar hart kon verkrijgen :') Yeah right
Nou Zo vreemd is dat helemaal niet hoor!!
pi_108526712
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, jij weer niet geneukt?
pi_108526735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

[..]

Probeer het eens met argumenten
pi_108528707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

[..]

Hoe doe jij het dan, als je met meerdere mannen wat gaat drinken in, laten we zeggen, dezelfde week of maand?
pi_108529713
empty

[ Bericht 99% gewijzigd door Sweetheart1988 op 29-02-2012 00:56:14 (foutje) ]
pi_108529733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:55 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

Mijn aandacht aan 1 persoon besteden, en niet ook nog eens contact(lees dates regelen flirten etc) hebben met andere mannen.En ja in een zelfde maand is niet erg maar niet dat je bezig bent meneer A en vervolgens ook je zinnen zet op meneer B..Nee ik vind het echt niet kunnen.
pi_108530472
Dan begin je dus na iedere date weer helemaal van voren af aan? Kan me dat echt niet voorstellen als ik zie wat vrouwen voor aandacht krijgen op datingsites. Welliswaar is die aandacht zo groot dat het snel kan gaan als je opnieuw moet beginnen, toch twijfel ik eraan hoor.
pi_108530654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen.
Maar, dat is toch idioot eigenlijk? Of denk je dat het overgrote deel van datingssites vol zit met mensen die het alleen voor de (tijdelijke) fun doen.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')