Een keer lekker doppen is ook goed, maar goed lijkt me dat je sws alleen een kans hebt op een relatie als je eerste date leuk isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om er een hobby van te maken. Wil er toch iets aan overhouden uiteindelijk (qua relatie).
Veel eerder zelfs, maar deel 1 kan ik niet vinden. Deel 3 is hier: Tips voor internetdating deel 3quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef picardmike het volgende:
Damn is deze discussie draad echt al vanaf 2006 bezig. Ik dacht het in 2009 pas begon.
Tips voor Internetdating deel 4
niks zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen, maar het is niet onmogelijk via zo'n site of de kroeg. Je moet alleen wat vaker schieten voor het raak is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik vraag me wel af wat de succesratio is van daten via internet. Natuurlijk is dat onmogelijk te berekenen, maar ik ben wel benieuwd naar een verhouding van hoeveel relaties op deze manier zijn ontstaan ten opzichte van de kroeg bijvoorbeeld.
Ik merk om me heen dat er toch steeds minder een 'taboe' (niet voor niks tussen haakjes) op heerst.
Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
Ach, zo is het leven toch? Gewoon serieel daten. Ik heb ook wel eens 3 potentiėle afspraken in 1 weekend gehad. Maar de anderen bleken toch ook te daten, dus ze zeiden af omdat ze iemand gevonden hadden. Of ze waren opeens het daten zat en durfden toch niet meer..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef W00fer het volgende:
Het punt is als je al je pijlen op eentje zet, en dat wordt niks kun je van voren af aan beginnen.
Silenus, hoe deed jij dat ouwe stifmeister?
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke sites gebruiken en hoe vaak daten jullie ?
Hij zal wel heel lui zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?
quote:niks zeggen
Typisch reacties van mannenquote:Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.
Nou Zo vreemd is dat helemaal niet hoor!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Ja die chick die ik wilde daten die wilde er absoluut niet aan beginnen om meerderen tegelijk te daten, omdat ze dat niet over haar hart kon verkrijgenYeah right
Nee, jij weer niet geneukt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?
Probeer het eens met argumentenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
[..]
Typisch reacties van mannen
Hoe doe jij het dan, als je met meerdere mannen wat gaat drinken in, laten we zeggen, dezelfde week of maand?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
[..]
Typisch reacties van mannen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:55 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Mijn aandacht aan 1 persoon besteden, en niet ook nog eens contact(lees dates regelen flirten etc) hebben met andere mannen.En ja in een zelfde maand is niet erg maar niet dat je bezig bent meneer A en vervolgens ook je zinnen zet op meneer B..Nee ik vind het echt niet kunnen.
Maar, dat is toch idioot eigenlijk? Of denk je dat het overgrote deel van datingssites vol zit met mensen die het alleen voor de (tijdelijke) fun doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |