ben benieuwdquote:@thijsslegers
Vanavond behoorlijk wat nieuws aangaande #PSV in #VITV. Zo afreizen naar #Hilversum. Kijken!
Is daar wat mis mee dan? Als ik nu in mijn oude woonplaats kom kijken ze me aan alsof ik david livingstone ben..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die zei dat alle buitenlanders het land uit moeten?
Het is maar goed dat Prem er niet bij is.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan? Als ik nu in mijn oude woonplaats kom kijken ze me aan alsof ik david livingstone ben..
Ik zou haar geven, mits ze het jurkje van Yo aandoet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
Die interviewster is wel schattig, ze probeert zo hopeloos geïnteresseerd mee te praten.
Gestolen van Buckwheatquote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Muziekje?
Meest bekende Nederlandse produktie werelwijd.
Na dit muziekje heeft Bouwens nooit meer hoeven werken.
Ik zag laatst op Sopcast een live stream, moet je even zoeken anders bij live channels om 20:30quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef tech4u het volgende:
Is het mogelijk om ergens op internet VI live te kijken?
Msschien komt hij vertellen dat er pilletjes in de koffie van Mertens en Rutten zaten en dat ze daarom gekke uitspraken deden.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Ties02 het volgende:
Denk dat het iets veuuuuuul groters is, Thijs Slegers komt er ten slotte mee
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef ThaTim het volgende:
Waar is het gifje dat Emile een kusje krijgt van Escha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |