Dat kwam van ergens naast me vandaanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook pas later![]()
"HÉ! EEN INDIAAN EN EEN HOER!" hoorde ik om me heen
Echt hequote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef TwyLight het volgende:
TV bestaat nu toch al zeker 30 jaar en mensen vinden het nog steeds geweldig als ze er zelf op te zien zijn
"La-te, la-te, lots of choco-la-te"quote:
Ja, echt iets voor julliequote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef LompeHork het volgende:
Niemand gespot
Maar ik hoorde van Yv dat we volgende keer verplicht mee moeten
Ja doen!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef LompeHork het volgende:
Niemand gespot
Maar ik hoorde van Yv dat we volgende keer verplicht mee moeten
La det swingequote:
Ik denk dat ik ook wel mee zou willen een volgende keer, ik woon alleen een beetje in een uithoek van Nederland.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
Serieus, al vind je geen ene fuck aan het Songfestival, zo er bij zijn met een hele groep is geweldig!
BrandX vond het ook superleuk, en die voelde zich er eerst nog 'ingeluisd' dat ze mee moest
De ontlading bij het bekendmaken van de winnaar inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat heb ik me weer vermaakt vandaag zeg![]()
Supergezellig en de beste heeft gewonnen.
Ik sprong zo hard van m'n stoeltje dat ik bijna over het hekje knalde
Ik ook, en rechts ben ik nog wel ff doof van die oerkreet die Greys er op dat moment uitperstequote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De ontlading bij het bekendmaken van de winnaar inderdaad
Ik brulde echt: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Je was weer schattigquote:
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar waren Yvonne en Dirk + aanhang trouwens zo snel gebleven?
Hij heeft terug zitten kijkenquote:Tof! Beetje cranberries-achtig! Het zag er apart uit, maar het is echt een lekker plaatje hoor! Kanshebbertje dit jaar!
Hendig sjiekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijen
Niet! Boa, die een ander gejat heeft en ik heb een lelijke vieze nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hendig sjiek![]()
Wij moesten nog ff wachten op Tombo die een rel veroorzaakte om de geconfisqueerde vlaggetjes
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwww,mn neef kwam net ff wat ophalen en moest lachen om mn jurkje, dus ik uitleggen, stuurt ie dit:
[..]
Hij heeft terug zitten kijken![]()
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!
Het is een lul zeg ik je!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joan
Morgen! Jumbo! Check!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef yvonne het volgende:
Oh ja Greys! Walnotenijs, niet vergeten
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
It's youuuu and meeee![]()
![]()
Eindelijk een leuk liedje, normaal kijk ik het ook nooit.
Vond Brechtje het ook leuk?quote:
quote:
Jep, ze heeft een hele leuke avond gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen! Jumbo! Check!
[..]![]()
[..]
Vond Brechtje het ook leuk?
Volgens mij wel he?
En dan iedereen taggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Mag ik ze op mn facebook zetten?
Ik ookquote:
Ze staan al op greys haar prikbord. Maar natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Mag ik ze op mn facebook zetten?
Het jurrrekie is redelijk unforGIFing voor mijn goddelijke lijf, nu ik het terug zie.quote:
Leuke foto´s!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotten maar
Eeeeenige foto'squote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotten maar
Vertel ons iets nieuws.quote:
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer isquote:Op maandag 27 februari 2012 02:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar staat de verklaring der getallen dan
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer is
Wat staan we er, op de eerste rij na, lekker overbelicht op!quote:Op maandag 27 februari 2012 02:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met getalletjes... (of hebben jullie daar problemen mee?)
Verrie sjarming weer he?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat staan we er, op de eerste rij na, lekker overbelicht op!
quote:
quote:Joan heeft de FOK!kers gespot.
Oe leuk, ik ben benieuwd wie-wie isquote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer is
Me neitherquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb yvonne en Brechtje niet gespot
Ah oke,want ik zat op het scherm al een beetje te kijken tijdens de live-uitzending waar nu al die fokkers zaten en met in het achterhoofd het gegeven dat men vlaggetjes en oranje shirts aanhad maar kon ze eerst niet spotten. Ik zag wel plotseling rechts in de hoek van het podium ( beetje donkere nis) wat oranje in het publiek zitten maar zonder vlaggetjes dus dacht ik: Hmmm.wel erg magertjes die opkomst van FOK!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
Foto's uit vorige topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis Cosma!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef Greys het volgende:
Niet iedereen die mee was staat nog op deze foto, ontbreken o.a. Dirkh, Paddestoeltje, yvonne, Brechtje, miss_dynastie (ontbreken er nog meer?) En zolang het niet op de fp belandt maar in dit topic blijft denk ik dat iedereen het wel oké vindt van de namen bij de cijfers
[ afbeelding ]
1. iBenny
2. Tha_Erik
3. Steve
4. Cosmo2.0
5. Takaiki
7. MissBliss
8. Cat22
9. Maes
10. Andromache
11. Een vriend van Andromache
12. Goodbye
13. Tombolafan
14. Greys
15. Ingetje79
16. Oognip
17. Peter
Ik sta rechts van Peter, dus net niet op de fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef Greys het volgende:
Niet iedereen die mee was staat nog op deze foto, ontbreken o.a. Dirkh, Paddestoeltje, yvonne, Brechtje, miss_dynastie (ontbreken er nog meer?) En zolang het niet op de fp belandt maar in dit topic blijft denk ik dat iedereen het wel oké vindt van de namen bij de cijfers
[ afbeelding ]
1. iBenny
2. Tha_Erik
3. Steve
4. Cosmo2.0
5. Takaiki
7. MissBliss
8. Cat22
9. Maes
10. Andromache
11. Een vriend van Andromache
12. Goodbye
13. Tombolafan
14. Greys
15. Ingetje79
16. Oognip
17. Peter
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kwam van ergens naast me vandaan
Jamaarjamaarjamaar dat was ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ook echt zo vol verbazing: 'Er komen een hoer en een indiaan het podium op'
Jaaa dat bedoelde ik ook, dat jij dat was en ik dat zo grappig vondquote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar dat was ik ook. Stomverbaasd zo van: 'waar ben ik nu beland dan
'
Wat zie jij jong uitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
Ik wilde me niet aan het nummeren wagen in de angst mensen om te wisselen ofzo..
.
Vonne d'r achterhoofd staat er opquote:Op maandag 27 februari 2012 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole staat er niet op ..en Yvonne ook niet.
Mikequote:
Mikey de Poetser bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha
Heb je hem al gevonden op FB??
Mike!quote:
En goeed met Glassex.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike. Best nog een knappe kerel
. En hij is al bekend met op z'n knietjes zitten
.
WTFquote:
Ons applaus voor de poetserquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike. Best nog een knappe kerel
. En hij is al bekend met op z'n knietjes zitten
.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha
Heb je hem al gevonden op FB??
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
http://www.facebook.com/MikePoetser
Mike Poetser.!
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog even! Voor jullie, van Joan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog even! Voor jullie, van Joan!
[ afbeelding ]
Hij post ook steeds waar hij moet poetsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
En die Jaco (publieksfluffer) ook maar gillen en foto's posten op Mike zijn FB wall
Zou Mike daar zelf wel eens kijken?![]()
[ afbeelding ]
Idd, die steelt de showquote:
quote:
quote:
Ik vind je er ook leuk op staanquote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
[ afbeelding ]
Dabedoelik.quote:
Rechts staat iedereen opgepropt bij elkaar en hoe meer je naar links gaat hoe meer ruimte er was.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
De groepsfoto in de hal![]()
Wat een zootje ongeregeld, geweldig.
En wat sta ik leuk Annie Met D'r Tassie te spelen daar achter
Ik ben blij, het enige lichaamsdeel wat van mij op de foto staat is mijn goede oog.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het wel ontnuchterend om te lezen dat zelfs mensen die niets mankeren, tig opmerkingen hebben over hoe ze op de foto staan.
Gbee je staat er leuk op
WTF sta ik daar te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de hele ploeg bij elkaar. Op de fotograaf Paddestoeltje na.
Ik deed niet anders daar, dus het zou maar zo kunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je staat op het punt om de robot dance te doen
Zie je wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deed niet anders daar, dus het zou maar zo kunnen
Logisch, rechts was De Deur!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rechts staat iedereen opgepropt bij elkaar en hoe meer je naar links gaat hoe meer ruimte er was.![]()
Ik pies haast in mijn broekquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij, het enige lichaamsdeel wat van mij op de foto staat is mijn goede oog.
ITEEJERT BEDANKT VOOR HET STEMMEN OP JOAN!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ie daar met z'n cake gooien
Gelukkig stond dat ook niet op de foto!quote:
Wat een vreselijke fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de hele ploeg bij elkaar. Op de fotograaf Paddestoeltje na.
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.quote:
Of het inparkeren in het fanvak.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.
Een smoothie met whiskeysaus?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothie![]()
En whiskeysaus op m'n neus en shirt, dankzij Tombo
Maes (?) vroeg wie Oognip was. En toen heb ik het op de makkelijke manier uitgelegd:quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothie![]()
En whiskeysaus op m'n neus en shirt, dankzij Tombo
Erik had voor mij een smoothie gehaald.quote:
Maes kent mij en Tombo toch wel, dan is het toch logisch dat Oognip de andere wasquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maes (?) vroeg wie Oognip was. En toen heb ik het op de makkelijke manier uitgelegd:
'Zie je die drie dames aan het eind van de tafel? Die in het oranje jurrekie en die twee anderen? Nou, die ene die niet continue tettert, dat is Oognip!'
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
ja doei, maes kent ons gewoon dus had je gewoon kunnen zeggen dat ze naast ons zat
GITAquote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes kent mij en Tombo toch wel, dan is het toch logisch dat Oognip de andere was
Inderdaad ja, hoe kom ik daar nu bij?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
ja doei, maes kent ons gewoon dus had je gewoon kunnen zeggen dat ze naast ons zat
Vertel je nog het verhaal dat jij en Erik samen naar de wc gingen? En ook samen weer terug kwamen, giechelend! Niet eens de moeite nemen om het te verbergen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erik had voor mij een smoothie gehaald.Een gele.
En die was lekkah.
quote:
Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Oké, ik doe het niet zo best op 4 uur slaap.Slapen!
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit op den mac want mn laptop is naar de reparateur
En de garantie liep tot morgenMaar nu gaan ze hem eerst naar de reparateur sturen en daarna krijg ik pas de papieren voor de verzekering dus ik ga ze maar wel alvast mailen dat er het een en ander gebeurt, anders heb ik straks alsnog pech
Wie weet!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptopquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Ik heb geen PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Cosma en Cosmoquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
Zijn er geen nieuwe affaires ontstaan tijdens de meet?
Ik vond haar echt het leukstequote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ITEEJERT BEDANKT VOOR HET STEMMEN OP JOAN!
Ik heb teruggelezen
En het is ook nog een beetje een FOK!sterquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
Maar ze heet Joan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
geen 100, maar wel IETS!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptop
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook nietquote:
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
Nietesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.
Ik wil ook DM of PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook niet![]()
En mij DM is ook keihard genegeerd
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik wacht op het persbericht van de Tros: Fout gemaakt bij telling stemmen Nationaal Songfestival. De tyfus heeft gewonnen.
Heul niet, ik heb zelfs de pagina opgeslagen op de laptop (quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook niet![]()
En mij DM is ook keihard genegeerd
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.
Ik vind het leukquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
Het hele festival?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:22 schreef TwyLight het volgende:
Deze poll gaat niet of jullie het een leuk liedje vinden maar of we er daadwerkelijk kans mee maken om te winnen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hoe kom ik daar nu bij?Dan was het vast Steve of zo.
In ieder geval iemand die in de buurt van mij zat.
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:22 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens
Poll: Dit jaar maken we wél kans om te winnen
• Ja
• Nee
[ afbeelding ]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel weer eens aan winne toe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.
En nu realistisch naar het nummer en de geschiedenis kijken. We doen net als voorgaande jaren gewoon weer voor spek en bonen mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.
Niet!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zag dat ene gifje van het vorige topic bij Man bijt Hond
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel weer eens aan winne toe!![]()
![]()
![]()
Welnee joh, gewoon jezelf onderdompelen in de songfestivalgekte, kan jou het schelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef TwyLight het volgende:
één keer ESF in mijn AT vind ik wel genoeg
Whutwhut?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zag dat ene gifje van het vorige topic bij Man bijt Hond
Haha nou ik vind het anders best elegantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh dear... daar waar wij zo elegant () staan te hossen
Dirkh appte ook al dat ie me zag op RTL ergens ofzo
Ing de mijne, die gaat met twéé handen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat is mijn favoriete zwaaiende persoon in dat fragmentje denk ik![]()
.
Ik ging he-le-maal los jonguhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ing de mijne, die gaat met twéé handen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens zowel Tombo als Greys pal voor me staan. Dacht nog heel even dat mijn linkertiet in beeld was, maar dat is volgens mij MB.
Daar gaat mijn televisie carriere
Dat kan heul niet, je moet helemaal langs Tombo en Greys kijken en dat lukt niet in die korte tijd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was het eerste wat me opviel; die tiet idd![]()
Noem je me nou dik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, je moet helemaal langs Tombo en Greys kijken en dat lukt niet in die korte tijd hoor
Thanks!quote:
quote:
Milfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Meisje?![]()
Ik had je moeder kunnen zijn denk ik![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
Ohhh fuck, dat RTL gemist werkt bij mij nooit, krijg altijd foutmelding
Dan klopt de naam wel voor jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
Ohhh fuck, dat RTL gemist werkt bij mij nooit, krijg altijd foutmelding
Ik sta op de groepsfotoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb alleen Dirkh nog nergens gezien, zijn aanwezigheid neigt toch een beetje richting hoax
Mooie fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In dit topic man.
SPOT THE FOK!KERS! #2
Links
Er staan nog al wat blonde dames op, Ll.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
![]()
Die blonde is brechtje?
Nee, Yvonne.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
![]()
Die blonde is brechtje?
Dirkh weet wel welke ik bedoelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er staan nog al wat blonde dames op, Ll.
Zou ie je herkend hebben denk je?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er staan nog al wat blonde dames op, Ll.
Volgens mij wel, ik heb deze topics niet gevolgd, maar zag eea in F&F en Facebookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Had je onze groepsfoto op de tribune wel gezien Ll?
De hele mooie blonde in de linker regionen op die ene foto is Brechtje ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb deze topics niet gevolgd, maar zag eea in F&F en Facebook
maar die op de tribune was alleen de voorste rij goed te zien
Ohja, ik heb wel zoiets gezien, maar niet precies deze nee. Leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De hele mooie blonde in de linker regionen op die ene foto is Brechtje ja.
Beauty!
En deze foto bedoelde ik net, daar is niet alleen de eerste rij te zien toch?
Maar daar staan Dirk, yvonne etc niet meer op helaas, die waren de uitgang al aan het zoeken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
Of bedoelde je de andere rechts, voor de kijkers links?
Das altijd zo'n stille, die herken ik inderdaad niet neequote:
Kan je nagaan wat een blikvanger die tiet van jou isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, je moet helemaal langs Tombo en Greys kijken en dat lukt niet in die korte tijd hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
Zeg, heeft Mike de poetser iemand van de dames hier toegevoegd op FB? Of alleen de jongetjes?
Want mijn verzoek keurt ie mooi niet goed
En nu zelfs op het RTL Nieuws geweest, poeh poehquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een blikvanger die tiet van jou is
Zal dan wel een homo zijn die dat nog niet helemaal durft te uiten en zich daarom bi noemt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |