Dat kwam van ergens naast me vandaanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook pas later![]()
"HÉ! EEN INDIAAN EN EEN HOER!" hoorde ik om me heen
Echt hequote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef TwyLight het volgende:
TV bestaat nu toch al zeker 30 jaar en mensen vinden het nog steeds geweldig als ze er zelf op te zien zijn
"La-te, la-te, lots of choco-la-te"quote:
Ja, echt iets voor julliequote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef LompeHork het volgende:
Niemand gespot
Maar ik hoorde van Yv dat we volgende keer verplicht mee moeten
Ja doen!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef LompeHork het volgende:
Niemand gespot
Maar ik hoorde van Yv dat we volgende keer verplicht mee moeten
La det swingequote:
Ik denk dat ik ook wel mee zou willen een volgende keer, ik woon alleen een beetje in een uithoek van Nederland.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
Serieus, al vind je geen ene fuck aan het Songfestival, zo er bij zijn met een hele groep is geweldig!
BrandX vond het ook superleuk, en die voelde zich er eerst nog 'ingeluisd' dat ze mee moest
De ontlading bij het bekendmaken van de winnaar inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat heb ik me weer vermaakt vandaag zeg![]()
Supergezellig en de beste heeft gewonnen.
Ik sprong zo hard van m'n stoeltje dat ik bijna over het hekje knalde
Ik ook, en rechts ben ik nog wel ff doof van die oerkreet die Greys er op dat moment uitperstequote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De ontlading bij het bekendmaken van de winnaar inderdaad
Ik brulde echt: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Je was weer schattigquote:
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar waren Yvonne en Dirk + aanhang trouwens zo snel gebleven?
Hij heeft terug zitten kijkenquote:Tof! Beetje cranberries-achtig! Het zag er apart uit, maar het is echt een lekker plaatje hoor! Kanshebbertje dit jaar!
Hendig sjiekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijen
Niet! Boa, die een ander gejat heeft en ik heb een lelijke vieze nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hendig sjiek![]()
Wij moesten nog ff wachten op Tombo die een rel veroorzaakte om de geconfisqueerde vlaggetjes
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwww,mn neef kwam net ff wat ophalen en moest lachen om mn jurkje, dus ik uitleggen, stuurt ie dit:
[..]
Hij heeft terug zitten kijken![]()
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!
Het is een lul zeg ik je!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joan
Morgen! Jumbo! Check!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef yvonne het volgende:
Oh ja Greys! Walnotenijs, niet vergeten
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
It's youuuu and meeee![]()
![]()
Eindelijk een leuk liedje, normaal kijk ik het ook nooit.
Vond Brechtje het ook leuk?quote:
quote:
Jep, ze heeft een hele leuke avond gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen! Jumbo! Check!
[..]![]()
[..]
Vond Brechtje het ook leuk?
Volgens mij wel he?
En dan iedereen taggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Mag ik ze op mn facebook zetten?
Ik ookquote:
Ze staan al op greys haar prikbord. Maar natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Mag ik ze op mn facebook zetten?
Het jurrrekie is redelijk unforGIFing voor mijn goddelijke lijf, nu ik het terug zie.quote:
Leuke foto´s!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotten maar
Eeeeenige foto'squote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotten maar
Vertel ons iets nieuws.quote:
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer isquote:Op maandag 27 februari 2012 02:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar staat de verklaring der getallen dan
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer is
Wat staan we er, op de eerste rij na, lekker overbelicht op!quote:Op maandag 27 februari 2012 02:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met getalletjes... (of hebben jullie daar problemen mee?)
Verrie sjarming weer he?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat staan we er, op de eerste rij na, lekker overbelicht op!
quote:
quote:Joan heeft de FOK!kers gespot.
Oe leuk, ik ben benieuwd wie-wie isquote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gedaan omdat ik niet weet of de rest het goed vind als wordt verteld wie welk cijfer is
Me neitherquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb yvonne en Brechtje niet gespot
Ah oke,want ik zat op het scherm al een beetje te kijken tijdens de live-uitzending waar nu al die fokkers zaten en met in het achterhoofd het gegeven dat men vlaggetjes en oranje shirts aanhad maar kon ze eerst niet spotten. Ik zag wel plotseling rechts in de hoek van het podium ( beetje donkere nis) wat oranje in het publiek zitten maar zonder vlaggetjes dus dacht ik: Hmmm.wel erg magertjes die opkomst van FOK!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
Foto's uit vorige topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis Cosma!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef Greys het volgende:
Niet iedereen die mee was staat nog op deze foto, ontbreken o.a. Dirkh, Paddestoeltje, yvonne, Brechtje, miss_dynastie (ontbreken er nog meer?) En zolang het niet op de fp belandt maar in dit topic blijft denk ik dat iedereen het wel oké vindt van de namen bij de cijfers
[ afbeelding ]
1. iBenny
2. Tha_Erik
3. Steve
4. Cosmo2.0
5. Takaiki
7. MissBliss
8. Cat22
9. Maes
10. Andromache
11. Een vriend van Andromache
12. Goodbye
13. Tombolafan
14. Greys
15. Ingetje79
16. Oognip
17. Peter
Ik sta rechts van Peter, dus net niet op de fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef Greys het volgende:
Niet iedereen die mee was staat nog op deze foto, ontbreken o.a. Dirkh, Paddestoeltje, yvonne, Brechtje, miss_dynastie (ontbreken er nog meer?) En zolang het niet op de fp belandt maar in dit topic blijft denk ik dat iedereen het wel oké vindt van de namen bij de cijfers
[ afbeelding ]
1. iBenny
2. Tha_Erik
3. Steve
4. Cosmo2.0
5. Takaiki
7. MissBliss
8. Cat22
9. Maes
10. Andromache
11. Een vriend van Andromache
12. Goodbye
13. Tombolafan
14. Greys
15. Ingetje79
16. Oognip
17. Peter
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kwam van ergens naast me vandaan
Jamaarjamaarjamaar dat was ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ook echt zo vol verbazing: 'Er komen een hoer en een indiaan het podium op'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |