Die stemmen niet op 'donkere' deelnemersquote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef June. het volgende:
Totaal geen niveau natuurlijk, maar ik gok daardoor erg in trek bij de Oostblokkers. Ik zeg doen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Renesite het volgende:
Rozebortellltheeeee
Theeheeheeee
You have got to send me rozeborteltheeeee
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Flikker op met die plaatjes ik ben op dieet.
Beautiful hopequote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Die raffa had toch een kind waarvan de naam niet goed geschreven was?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef UltraR het volgende:
Halverwege al de aandacht kwijt bij Rafaella en die achtergrondzangeressen zongen vreselijk vals.
Finale op ESF is weer een utopie dit jaar.
Die voelt zich sowieso kut want zij heeft hem verlaten omdat ze erachter kwam dat ze bi/lesbisch was ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou dat vroegere vriendje zich voelen als hij dat wijf nu zo ziet staan.
Moest je hart lachen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moes best wel hart laggen. Deze nummer was egt slegt.
Allemaal Poolse hoeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Bamba het volgende:
Wat een wansmaak bij die buitenlandse jury
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moes best wel hart laggen. Deze nummer was egt slegt.
Doe dan ook niet zo´n domme tooi op....godverquote:
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik schakel net in, is dit het decor van the winner is?
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
The Voice - Josti'squote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Nee, YMCAquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt wel een gemiddelde voetbaltribune.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon serieus, Wat een beschamend niveau daar. Bijeenkomst van zwakbegaafden
Hippiequote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
Ik kom net binnenvallen. Waarom ziet Joan eruit als een Indiaan?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gestemd op de hoer! Ik hou van chocolade en niet van Carnaval
Waarom niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
Iets met de roots van Raffaellaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
Yoquote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben niet zo ervaren met songvestifal maar als ik de deelnemers zie denk ik dat we wel eens eerste kunnen worden. Niveau ligt volgens mij bovengemiddelt. Wat denken jullie?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Carlo heeft... voor het eerst gelijk in zijn carriere!
omdat hij homo is zeker hè!quote:
Ik stem voor.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Onnoman het volgende:
als choclate gaat winnen, deel ik tijdens esf m&m's uit om naar dr te gooien
het was een en al refrein.. alleen maar chocolatte zingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Refrein in Chocolate? Was er een refrein?
quote:
Het is oorkanker, maar ik ben ook geen kenner.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben niet zo ervaren met songvestifal maar als ik de deelnemers zie denk ik dat we wel eens eerste kunnen worden. Niveau ligt volgens mij bovengemiddelt. Wat denken jullie?
bleekwaterquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met het haar van Stacey gebeurd?
Bij voetbal is er tenminste sfeerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt wel een gemiddelde voetbaltribune.
Iemand kotste in het publiek over haar heenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie ook nu pas dat Raf een doorschijnend middenstukje aan heeft![]()
ze heeft een kikker op haar haarquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik durfde het niet te postenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben het eens met Steens. Hell froze over.
Raf en Joan.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef cptmarco het volgende:
wie moet wat aantrekken en wie moet wat uittrekken????
ja en sinterklaas lijkt op de kerstmanquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize lijkt op Gerard Ekdom!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op Staceyquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha Stacey die kledingadvies geeft
Tien tegen 1 dat daar in het publiek ook een hoop afgelachen wordt. Net als hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij voetbal is er tenminste sfeer![]()
. Dat daar op N1 is gewoon zwakbegaafdenheid
Ja, daar keek hij naar.quote:
Sterren NL zit op zender 361quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef MaLo het volgende:
Ik val van de ene verbazing in de andere. Stacey heeft haar hoofd in de chemobak gestopt. Ik zie een Indiaan. Ik zie een mislukte Moulin Rouge-hoer.
Ik denk dat ik maar weer wegzap.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Gewoon niemand sturen is een simpelere, alhoewel wellicht minder opvallende, manier om aan te tonen dat het je als land geen ruk kan schelen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef MaLo het volgende:
Ik val van de ene verbazing in de andere. Stacey heeft haar hoofd in de chemobak gestopt. Ik zie een Indiaan. Ik zie een mislukte Moulin Rouge-hoer.
Nee we maken nog beter kans om europees kampioen te worden op het EKquote:
No Shit Sherlock!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize lijkt op Gerard Ekdom!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Mascleta het volgende:
Sms INDI AAN voor Joan en WEINIG AAN voor Rafaella.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Mascleta het volgende:
Sms INDI AAN voor Joan en WEINIG AAN voor Rafaella.
Uhm... nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal.
Die wil ik wel over me heen smerenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. ze wil alleen een chocolaatje dus ben je snel klaar
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Afrojack.![]()
Ga lekker naar Paris Hilton toe of zo.
Dit is de eerste keer dat je Stees met een gekke coupe ziet?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef MaLo het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Afrojack moet Raf zelfs al niet....
Joan
geilen op staceyquote:
Briljantquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
En dan zegt hij, "ik ken het Song festival niet goed".
Afrojack
Ik denk dat ik ga voor Ancient Aliens op History Channelquote:
Precies. Die gast heeft door de keuze van vriendin al duidelijk gemaakt niet over enige smaak te bezittenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Afrojack.![]()
Ga lekker naar Paris Hilton toe of zo.
Indiaan neergeschoten!!quote:
beter dan de volendamse kliek als jury want dan worden we zo weer laatstequote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
Serieus waarom alleen Xfactor/The voice mensen.
IK WEET HET NIET WEET HET NIET WEET HET NIETquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef cptmarco het volgende:
de lijnen zijn gesloten... de spanning...
Omdat ie in het Paris Hilton shit tochquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik ken het songfestivalk niet zo goed, waarom zit je daar dan flapdrol?
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef hole1988 het volgende:
Ik moet aan die aflevering denken van over de buch waar een stel seks wil hebben als indianen.
in francequote:
Ik zou haar raken (no homo)quote:
Nja zo super bijzonder is dat nummer nou ook niet...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Kut ik hoop dat de mensen thuis wel voor Joan hebben gekozen
Omdat John!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
Serieus waarom alleen Xfactor/The voice mensen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef MilaNL het volgende:
Iemand proberen te kopiëren en het dan als compliment opvatten
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Een stotteraar en een te kleine neger... ik snap nu waar die spelfout over Chocola vandaan zijn gekomen
Heeft vast een blaasontsteking voor de ESF.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
Zou Raf nu niet verlangen naar een badjas of zo iets?
Nee, zo loopt ze ook door de stad.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
Zou Raf nu niet verlangen naar een badjas of zo iets?
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef houdjemond het volgende:
Specccc-ca.. Chocolatt-eheee.. Ik zie de link al.
haha ik ook.. ik dacht hij deed het express.. beetje ali nadoen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |