SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Voor Silk:
Met bril:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder bril, dus met lenzen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoi
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik kom net mijn bed uit jaquote:
Eerst even aan m'n vitamientjes werken
(Stiekem ben ik aan het uitstellen)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Silk:
Met bril:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder bril, dus met lenzen:ziet er goed uit jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Maak er een topic over op KLB!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klacht : Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd
Ik zeg terechte klacht!![]()
![]()
Kan jij ook doen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak er een topic over op KLB!
Ik zeg terechte klacht!Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Waarom? Ik woon all1. Niemand hier die mijn post open gaat maken!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kan jij ook doen?![]()
![]()
Ja hallo, jij klaagt tochquote:Op zondag 26 februari 2012 19:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kan jij ook doen?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehe ik wil ook op mezelf wonenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon all1. Niemand hier die mijn post open gaat maken!
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Staat je osso er nogquote:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
God domme... Ik weet t gebeurt veel vaker maar eehm dit meisje is uit mijn dorpje.... Daar gebeurt zo iets niet... Daarnaast woonde mn tante in de Goudenregenstraat in Den Haag dus t klinkt allemaal iets te bekend.....quote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef Melting het volgende:
Omgebracht meisje Nootdorp kende verdachte niet
![]()
![]()
Geduld!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hehe ik wil ook op mezelf wonen![]()
![]()
Is een schone zaakquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is een schone zaak![]()
![]()
Naatje, ik wil gaarne een PM ontvangen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Huis.quote:
Door die brand en zo
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ok.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nee, dit neem ik terug.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Stuur dan PMquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nou staan er pics en kijkt Silk er overheen, ik zal nog eens pics voor d'r plaatsen
Ik heb ze gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou staan er pics en kijkt Silk er overheen, ik zal nog eens pics voor d'r plaatsen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik kreeg geen meldingquote:
Danku!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Outpost, ik heb foto's voor je. Waar de gele pijltjes staan kan ik de huid optillen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Outpost, ik heb foto's voor je. Waar de gele pijltjes staan kan ik de huid optillen
.
Wat heb jij uitgespookt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
![]()
quote:Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten hequote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
Ouch,, En nu? Tetanusprik en alles?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten he. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
.
Ohw... Je beschreef t veul ernstiger dan dat t er nu uit ziet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
Al zal t best pijn hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Nergens last van..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
youtube is bij mij al de hele dag naar de klotenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Buuh.. ik heb geen zin om in m'n oog te gaan staan porren.. Maar ik moet wennen aan dat lenzen in doen
Nee, pleister erop en klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch,, En nu? Tetanusprik en alles?Ja, nu is het schoonquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw... Je beschreef t veul ernstiger dan dat t er nu uit ziet!
Al zal t best pijn hebben gedaan.![]()
. Vanmiddag zat 't helemaal onder 't bloed. Maar ik kan alsnog tegen de pezen aan kijken.
Het doet geen pijn meer, overigens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bleh, minder. (rio is je paard dan neem ik aan?)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten he. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
.
Als je niet kan paardrijden moet je ook niet op een paard gaan zitten
Groetjes, Ezio.![]()
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bleh, minder. (rio is je paard dan neem ik aan?).
Wat een snoepje geven met het al dan niet kunnen rijden te maken heeft, weet ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je niet kan paardrijden moet je ook niet op een paard gaan zitten
Dan ben je helemaal stom bezig geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat een snoepje geven met het al dan niet kunnen rijden te maken heeft, weet ik niet.
Groetjes, Ezio.![]()
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal stom bezig geweest“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?
:')![]()
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Hij is jaloers op je paardenbeet en wil er zelf ook 1..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?
Jij bent degene die zich aanstelt, hoor. Possie vroeg om foto's die staan er.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zal wel even duren voor t genezen is.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu is het schoon. Vanmiddag zat 't helemaal onder 't bloed. Maar ik kan alsnog tegen de pezen aan kijken.
Het doet geen pijn meer, overigens.
Gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich aanstelt, hoor. Possie vroeg om foto's die staan er.
Als die vinger nou een arm was geweest had je een reden gehad om zulk drama te schoppen
Groetjes, Ezio.![]()
Krijg wat Stok. Ik schop geen drama, jij bent daarmee bezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh my...
Als die vinger nou een arm was geweest had je een reden gehad om zulk drama te schoppenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor t genezen is.
Gelukkig.
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zou minstens rekening houden met amputatie. Gelukkig heb je je slagader dichtgedrukt anders zou je hier niet eens meer zitten samzzquote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg wat Stok. Ik schop geen drama, jij bent daarmee bezig.
[..]
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik dan. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?
Groetjes, Ezio.![]()
@ uitpost ken je deze chick:
Groetjes, Ezio.![]()
Ja, gelukkig zitten er veel slagaders in m'n vinger, dus ik heb het overleefd. Doe normaal man, ik heb geen zin in dat getrol van je.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou minstens rekening houden met amputatie. Gelukkig heb je je slagader dichtgedrukt anders zou je hier niet eens meer zitten samzz“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat zeiden ze op de EHBO?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zitten er veel slagaders in m'n vinger, dus ik heb het overleefd. Doe normaal man, ik heb geen zin in dat getrol van je.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nee.... daar hebben we het al over gehad.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
@ uitpost ken je deze chick:
[ afbeelding ]
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
vet erg manquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... daar hebben we het al over gehad.
Groetjes, Ezio.![]()
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see herequote:
Idd, mijn vinger is veel ergerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see here. Laat ze daar een nieuwsbulletin over maken
.
Komt wel dichtbij op deze manier.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see hereOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
echt de hoogste tijd dat je weer een ventje krijgt om tegen te ouwehoeren samzzquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, mijn vinger is veel erger. Laat ze daar een nieuwsbulletin over maken
.
Groetjes, Ezio.![]()
Dat klopt.... Ze kende hem blijkbaar niet.quote:
Ain't it funny how it is
We komen uit Rotterdam, what else is newquote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij op deze manier.
Nouja, ik ben van Zuid heel wet gewendSorry, ik faalde ook al met de schoolkrant vroeger, dus ik sla overquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, mijn vinger is veel erger. Laat ze daar een nieuwsbulletin over maken
.
Altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Ik kom binnenvallen met draaikriebelsis er animo voor?
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Altijd!
![]()
Toch de kans dat er een zenuw beschadigd is.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik dan. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?![]()
Datum ja.Jij zei vorige week Ja op mijn huwelijks aanzoek. Meest logische vervolg stap is dan een datum uit zoeken.
![]()
![]()
Ik weet niet, was Zook nog bezig?
Anders ga ik morgen wel verder prutsen met m'n lenzen, geen zin om ze nu in te doen en over 2 uur weer uit omdat ik ga slapen
Ja, dat zou best kunnen. Maar er is gevoel, dus ik maak me geen zorgenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch de kans dat er een zenuw beschadigd is.![]()
Datum ja.Jij zei vorige week Ja op mijn huwelijks aanzoek. Meest logische vervolg stap is dan een datum uit zoeken.
.
Oh ja, datum. Wel in de zomer hoor.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Dan ga ik je pumpkinfarm leegroven
Groetjes, Ezio.![]()
Zeker!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Zokunen draait nu.
Ain't it funny how it is
Oh, hoe laat is Zook begonnen dan? Ik heb niks door gekregen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik tune in en hoor iets wat op gitaren lijkt.. En toch weer niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zuid? Jij komt toch van Noordquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We komen uit Rotterdam, what else is new
Nouja, ik ben van Zuid heel wet gewend
[..]
Sorry, ik faalde ook al met de schoolkrant vroeger, dus ik sla over
Groetjes, Ezio.![]()
Nope, ik woon momenteel in west, maar kom van Zuid, Millinxbuurt en allesquote:
Ik kan je niet helpen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb SAM net opnieuw geinstalleerd, maar ik kan geen formaat van de MP3 instellen.
Hilfe, bitte!
Ain't it funny how it is
Zook zit helemaal into z'n muziekjes en leest niet meer mee?
Fucking nice. Misschien hebben we dan vroeger wel eens buitengespeeldquote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, ik woon momenteel in west, maar kom van Zuid, Millinxbuurt en alles
Groetjes, Ezio.![]()
Nah, denk het nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking nice. Misschien hebben we dan vroeger wel eens buitengespeeld
Woonde eigenlijk meer in Bloemhof, Resedastraat/Lange Hilleweg etc..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ben jij dat in je UI?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Zook zook laat je horen dan weet ik hoe de tijdsplanning moet (en dan weet Samzz dat ook)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ah, dus toch welquote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Needas Coeur de Pirate (haar gezicht was uitgebreid besproken zelfs nog hier
)
. Ze kwam me al bekend voor.
Owja, daar begon ik mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Needas Coeur de Pirate (haar gezicht was uitgebreid besproken zelfs nog hier
)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zook?volgensmij kan hij niets anders doen dan draaien ofzo vanwege vastlopende pc
Ken je Time Out aan de Randweg?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, denk het niet
Woonde eigenlijk meer in Bloemhof, Resedastraat/Lange Hilleweg etc..Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Randweg ken ik wel, Time Out niet..quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken je Time Out aan de Randweg?
Wel de tandarts die er ergens zit
Beschadigd kan gevoel verlies betekenen maar betekend ook dat ie niet helemaal door hoeft te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Maar er is gevoel, dus ik maak me geen zorgen.
Oh ja, datum. Wel in de zomer hoor.
Daarnaast heb je veel zenuwen in je vingers dus kan een ander ook de taken over nemen.
Als t dan maar niet 27 Juli is want dan is ik jarig.![]()
![]()
Yay, Mais voor 't slapen gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Maisnon het volgende:
Wilde eigenlijk vanaf 20:30 draaien hopelijk issie er dan
Weet ik. Daarom maak ik me ook geen zorgenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beschadigd kan gevoel verlies betekenen maar betekend ook dat ie niet helemaal door hoeft te zijn.Daarnaast heb je veel zenuwen in je vingers dus kan een ander ook de taken over nemen.
Als t dan maar niet 27 Juli is want dan is ik jarig..
Nee, ergens in augustus of zo.
Jaren terug ben ik met een mesje uitgeschoten in mn vinger. Ik meteen onder de kraan ermee. Kwam er ineens een wit draadje uit hangen (in een bochtje).... Ik terug gepropt pleister er om heen en nu doet alles t nog steeds.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom maak ik me ook geen zorgen.
Nee, ergens in augustus of zo.
En dan op de radio of prive voor een bescheiden publiek?![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jaren terug ben ik met een mesje uitgeschoten in mn vinger. Ik meteen onder de kraan ermee. Kwam er ineens een wit draadje uit hangen (in een bochtje).... Ik terug gepropt pleister er om heen en nu doet alles t nog steeds.
En dan op de radio of prive voor een bescheiden publiek?.
Nee, lekker privé.
De radio is een bescheiden publiekquote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap we zijn dus gewoon verloofd maar je wil t niet en publiek houden hier?.
Klopt zoveel volk is er niet meer!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De radio is een bescheiden publiek.
![]()
![]()
Nooit geweest ook bij R49.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt zoveel volk is er niet meer!![]()
Ook waarheid.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zoveel als op onz radio. True maar t was ooit drukker dan de laatste tijd.![]()
En toch vind ik de sfeer hier nog steeds beter dan op het einde van ONZ....quote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zoveel als op onz radio. True maar t was ooit drukker dan de laatste tijd.
Ain't it funny how it is
Ik weet niet of ik me in kan houdenquote:Beter welquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me in kan houden
[..]
Beter welDank
![]()
Duurde wel lang hoorNogsteeds niet helemaal scherp?
Ik had visite en dergelijkequote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Dank
![]()
Duurde wel lang hoorNogsteeds niet helemaal scherp?
Dat sowieso.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ruim je het wel op na afloop dan...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch vind ik de sfeer hier nog steeds beter dan op het einde van ONZ....Veel azijn pissers zijn weg en we houden t gezamenlijk gezellig.
![]()
![]()
Ik haat bussen
Als in brievenbussen, beschuitbussen, openbaar vervoerbussen of bronzen bussen?quote:
Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Als in brievenbussen, beschuitbussen, openbaar vervoerbussen of bronzen bussen?![]()
![]()
Waarschijnlijk de Jofubus.![]()
![]()
Ik haat jou.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Had hij het over een OV bus?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hoevaak moet ik nog herhalen dat ik geen ov doe?![]()
![]()
![]()
Melkbussen, en OV.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Als in brievenbussen, beschuitbussen, openbaar vervoerbussen of bronzen bussen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik jou ookquote:
Sorry? Als zo een ding vlak voor mijn voeten vol door een diepe plas rijd dan.......quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan niet anders. Touringcars kun je niet haten..![]()
Trouwens, komt Mais straks nou nog of zijn we gedoemd tot een niet sprekende en typende Zook?
Dan heeft de chauffeur lol en jij pech!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Als zo een ding vlak voor mijn voeten vol door een diepe plas rijd dan.......![]()
Maar dat ligt dan aan de chauffeur en niet de bus, die kiest er niet zelf voor, die wordt bestuurd..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen idee. Sms Rob anders ff of hij Zook kan skippen als er een andere DJ wil draaien.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, komt Mais straks nou nog of zijn we gedoemd tot een niet sprekende en typende Zook?![]()
![]()
Dan is het goed.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Rob zit volgensmij niet thuis, anders had ie allang opgedokenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Sms Rob anders ff of hij Zook kan skippen als er een andere DJ wil draaien.
Ja hehe dat is altijd zo.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heeft de chauffeur lol en jij pech!![]()
Maar dat ligt dan aan de chauffeur en niet de bus, die kiest er niet zelf voor, die wordt bestuurd..![]()
Buschauffeurs die onderscheid gaan maken tussen een buschauffeur en een buschauffeur...![]()
![]()
Viro dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rob zit volgensmij niet thuis, anders had ie allang opgedoken![]()
![]()
Kut overige weggebruikers die dat niet doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hehe dat is altijd zo.![]()
Buschauffeurs die onderscheid gaan maken tussen een buschauffeur en een buschauffeur...
9 van de 10 beroepschauffeurs ergeren zich mateloos aan t "normale" verkeer en dus gedragen ze zich (vaak zonder dat ze er erg in hebben) als de grootste asso's in t verkeer!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kut overige weggebruikers die dat niet doen![]()
![]()
En dus? Hij kan op zn mobiel ook de server bedienen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viro heb ik ook nog nergens gezien..![]()
![]()
Dat zijn meestal de vrachtwagenchauffeurs lieverdquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
9 van de 10 beroepschauffeurs ergeren zich mateloos aan t "normale" verkeer en dus gedragen ze zich (vaak zonder dat ze er erg in hebben) als de grootste asso's in t verkeer!![]()
Wij leren onze verantwoording te nemen
Vrachtwagen chauffeurs halen me niet in op de linkerbaan (3 baans weg) terwijl ik 100 rij.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de vrachtwagenchauffeurs lieverd![]()
Wij leren onze verantwoording te nemen![]()
![]()
Dat kan een touringcar ook niet.. Oh wacht.. Dat kan wel, hou er dan rekening mee dat je teller 5 km afwijkt, en die van een touringcar geijkt.. Jij rijdt dus maar 95 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrachtwagen chauffeurs halen me niet in op de linkerbaan (3 baans weg) terwijl ik 100 rij.
Op 1 min mis ik gewoon de bus. Moet dus een uur wachten...Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat ligt helemaal aan jezelf!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Op 1 min mis ik gewoon de bus. Moet dus een uur wachten...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik mis jou al wel langer dan 1 min.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Op 1 min mis ik gewoon de bus. Moet dus een uur wachten...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mis je mij ook een beetje?quote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja. Wat vond je van de foto die ik gemaakt had?quote:
Outpost is de doodsteek voor deze zender
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Wat vond je van de foto die ik gemaakt had?![]()
Die foto was geniaal.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dankje. Ik heb er hard mijn best op gedaan. Ik hoop dat je lekker gefapt hebt.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Fixedquote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
Outpost Stokstaart is de doodsteek voor deze zender
Nee joh, zoveel macht ik heb niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik had de foto uitgeprint. En heb toen mijn zaad op iemand's kale bolletje gedeponeerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb er hard mijn best op gedaan. Ik hoop dat je lekker gefapt hebt.
Doei. Net als bij vrachtwagens is de begrenzer bij bussen vaak hoger ingesteld dan 100 km\u Je kan dus vaak makkelijk 110 rijden ipv 100. En dan op de linkerbaan zitten op de A13 met een bus vol met mensen.... Lekker verantwoordelijk rijden.... Voor de NS rijden ook wel vaker bussen (Ingehuurde touringcar bedrijven). Leuk hoor, sneeuw, ijs, hagel ed maar de buschauffeur rijd gewoon lekker op de linker baan met dik 100 km per uur omdat ie van de ns op tijd moet zijn........quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan een touringcar ook niet.. Oh wacht.. Dat kan wel, hou er dan rekening mee dat je teller 5 km afwijkt, en die van een touringcar geijkt.. Jij rijdt dus maar 95 ofzo![]()
Dat klinkt wel fijn, heb je daar ook foto's van?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had de foto uitgeprint. En heb toen mijn zaad op iemand's kale bolletje gedeponeerd.
Alleen de buitenlandse bussen ja, hier wordt een bus ieder jaar nagekeken op dat soort grappen, 110 haalt geen enkele nederlandse bus.. 102 maximaal, en vaak dat nog nieteens!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doei. Net als bij vrachtwagens is de begrenzer bij bussen vaak hoger ingesteld dan 100 km\u Je kan dus vaak makkelijk 110 rijden ipv 100. En dan op de linkerbaan zitten op de A13 met een bus vol met mensen.... Lekker verantwoordelijk rijden.... Voor de NS rijden ook wel vaker bussen (Ingehuurde touringcar bedrijven). Leuk hoor, sneeuw, ijs, hagel ed maar de buschauffeur rijd gewoon lekker op de linker baan met dik 100 km per uur omdat ie van de ns op tijd moet zijn........Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh en de begrenzers van vrachtwagens staan tegenwoordig standaard op 90km ipv 80 heb ik geleerd, dit omdat ze overal in europa, behalve in NL 90 mogen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat soort dingen doen we alleen op meetsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn, heb je daar ook foto's van?
Ok maar dat verklaart nog niet t rij gedrag van de door de ns ingehuurde touringcar bedrijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen de buitenlandse bussen ja, hier wordt een bus ieder jaar nagekeken op dat soort grappen, 110 haalt geen enkele nederlandse bus.. 102 maximaal, en vaak dat nog nieteens!![]()
![]()
Ik sta niet op die foto. Ik heb hem alleen gemaaktquote:
Daar ben jij nooitquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen we alleen op meets
Mensen die geen foto's van silk gezien hebben.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Kon helaas niet van de partij zijn gister. 6 maart ben ik erbij.quote:
En ik ben binnenkort ook nog een keer bij ome hork aanwezig.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Jawel, tijdsdrukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar dat verklaart nog niet t rij gedrag van de door de ns ingehuurde touringcar bedrijven.
Al ben ik het helemaal met je eens dat het niet goed is.. Ik ehb niet voor niets cursussen gehad om nog beter te leren rijden
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en de begrenzers van vrachtwagens staan tegenwoordig standaard op 90km ipv 80 heb ik geleerd, dit omdat ze overal in europa, behalve in NL 90 mogen..Daarom halen ze elkaar en jou gewoon in op een 2 baans weg. Ook als de 1 80 rijd en de andere 81...
![]()
![]()
Zullen we 6 maart doen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kon helaas niet van de partij zijn gister. 6 maart ben ik erbij.
En ik ben binnenkort ook nog een keer bij ome hork aanwezig.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die geen foto's van silk gezien hebben.![]()
![]()
![]()
Ja, en dan heb je van die grapjassen de de begrenzer etc laten ijken met een bandenmaat kleiner dan waar ze normaal mee rijden, of afgesleten banden, die gaan dan met gemak 95.. Leuk als ik 1 van onze 2 nieuwe bussen heb, die gaan max 92quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.Daarom halen ze elkaar en jou gewoon in op een 2 baans weg. Ook als de 1 80 rijd en de andere 81...
Doet niets aan mijn stelling afquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik sta niet op die foto. Ik heb hem alleen gemaakt![]()
Ja want Ik heb de trein en bustijden bepaald?quote:
Dat stond niet in je eerste verklaring.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, tijdsdruk
Al ben ik het helemaal met je eens dat het niet goed is.. Ik ehb niet voor niets cursussen gehad om nog beter te leren rijdenDus een nieuw feit.
![]()
![]()
Het spoorde echt niet. Ik ben niet snel bang maar met die gladheid toen had ik m liever achter t stuur vandaan gehaald en t over genomen. Wat een dwaas was dat zeg!!![]()
![]()
Helaas wel.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zokunen nog niet opgedoken? Draait hij überhaupt nog wel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet weer wachten tot dinsdag wss, en anders vrijdag.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nee, jij komt te laat bij de haltequote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja want Ik heb de trein en bustijden bepaald?
Ik nog tot volgende week dinsdag voordat ik jou weer ziequote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet weer wachten tot dinsdag wss, en anders vrijdag.
Intronicquote:
Gewoon alle snelwegen in Nederland overdekken met een 2e snelweg en dan boven de luxe auto's laten rijden en onder de beroeps.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je van die grapjassen de de begrenzer etc laten ijken met een bandenmaat kleiner dan waar ze normaal mee rijden, of afgesleten banden, die gaan dan met gemak 95.. Leuk als ik 1 van onze 2 nieuwe bussen heb, die gaan max 92
Probleem voorlopig opgelost. Oh en t lost ook voorlopig een berg aan werkeloosheid op.![]()
![]()
Hmm, dat zou ik niet doen.. Ik rij ook rustig door met 80 - 100 met sneeuw over de linker baan, en daar is een goeie reden voor..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat stond niet in je eerste verklaring.Dus een nieuw feit.
![]()
![]()
Het spoorde echt niet. Ik ben niet snel bang maar met die gladheid toen had ik m liever achter t stuur vandaan gehaald en t over genomen. Wat een dwaas was dat zeg!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik nog tot volgende week dinsdag voordat ik jou weer zie
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Maisnon, heb je al geprobeerd te connecten?wist niet dat ik dat zomaar kon / mocht doen
![]()
![]()
Nou ja, misschien is Zook wel helemaal niet meer geconnect, dus probeer het eensquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nopewist niet dat ik dat zomaar kon / mocht doen
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus het is mijn schuld wanneer de trein zo om 37 aankomt, en de bus om 36 vertrekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jij komt te laat bij de halteWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus het is mijn schuld wanneer de trein zo om 37 aankomt, en de bus om 36 vertrekt..
Nee, die staat ook aan. Maar draait nu niet.quote:
Dat kun je zien op de site hè?
Ain't it funny how it is
Kan jij Zook kicken? Ik krijg 'm niet te pakken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die staat ook aan. Maar draait nu niet.
Dat kun je zien op de site hè?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet nooit op welke site ik moet kijkenop radio49.nl? Of die andere met die gekke URL
En hoe kan gup aanstaan als iemand draait die moet toch altijd uit? Of gaat gup dan op standby?![]()
![]()
Ohquote:
Nee... helaas... kan ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij Zook kicken? Ik krijg 'm niet te pakken.
Ain't it funny how it is
Ik krijg Gup niet uit. Niet dat dat uitmaakt momenteel. Want er draait iemand.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo te zien niet.
Probeer t nog eens.
Ain't it funny how it is
Als je Gup niet uit krijgt kan er ook niemand draaien.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg Gup niet uit. Niet dat dat uitmaakt momenteel. Want er draait iemand.![]()
![]()
Hey maar als het goed is ben ik nu aan het draaien dan
Ik zal sowieso dan vanaf 21:30 tot 22:30 gaan, langer moet ik even kijken![]()
![]()
Rihanna nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal sowieso dan vanaf 21:30 tot 22:30 gaan, langer moet ik even kijkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Draai je nu Rihannaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal sowieso dan vanaf 21:30 tot 22:30 gaan, langer moet ik even kijken?
Tekst staat er wel, maar geluid niet..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Nee niet Rihanna. Zo raar dit
Nu moet je Friendly Fires horenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat hopen wequote:. Net was het liedje dat ze had uitgekozen er wel op...
Ja, dit heb ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tekst staat er wel, maar geluid niet..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gup is een beetje obstinaat bezig, daar had Zook dan ook last van denk ik..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Rob maar een sms sturen? Iedere keer als we Gup een schop geven komt ie heul snel weer terug zwemmen....![]()
![]()
Nee, ik hoor Rihanna. Ik zie de artiest die jij noemt overigens welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Lying alone... in a hospitallll dat moet je horen.
Ik blijf wel proberen tot er leven in zitmet hetzelfde liedje van Friendly Fires zodat je weet dat het mij is op een gegeven moment
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
Rob maar een sms sturen? Iedere keer als we Gup een schop geven komt ie heul snel weer terug zwemmen....![]()
Artiest wordt wel weergegeven, maar de muziek zelf niet..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wie heeft z'n nummer?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
Rob maar een sms sturen? Iedere keer als we Gup een schop geven komt ie heul snel weer terug zwemmen....
Ain't it funny how it is
ook niet als je opnieuw inschakeld?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Artiest wordt wel weergegeven, maar de muziek zelf niet..
Zou wel raar zijn maar ik weet het ook niet![]()
![]()
Nope, geen effect..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ook niet als je opnieuw inschakeld?
Zou wel raar zijn maar ik weet het ook nietDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Anders Hiryu een dm sturen, Viro is ook ergens verdwenen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hiryu is Viroquote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders Hiryu een dm sturen, Viro is ook ergens verdwenen..![]()
![]()
Hiryu gaat nu Gup vermoorden. StandbyHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
GOGOGO!!!!!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ja, en Outpost is stiekem ook Samzz.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hey niet dood maken!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef robdriessen het volgende:
Hiryu gaat nu Gup vermoorden. StandbyWe hebben guppie strakkies weer nodig.
![]()
![]()
![]()
Hieruit concludeer ik dus dat Viro Hiryu niet isquote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, en Outpost is stiekem ook Samzz.
En jij maar seksuele toespelingen maken naar een man, wat ben je ook een boefjequote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, en Outpost is stiekem ook Samzz..
Waarom vertel je dat nou....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, en Outpost is stiekem ook Samzz.![]()
![]()
Oh kak, de stream is weer vrij, was ingedommeld
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Sjongeongoengoejgoejgoejongejongequote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak, de stream is weer vrij, was ingedommeldmaar mooi!
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak, de stream is weer vrij, was ingedommeldDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak, de stream is weer vrij, was ingedommeld![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak, de stream is weer vrij, was ingedommeldJa nou is je beurt voorbij.
![]()
![]()
En ik ben Outpostquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Jij speelt zo goed een vrouw dat ik er zowaar ben ingetuind!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij maar seksuele toespelingen maken naar een man, wat ben je ook een boefje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Whehehe, ik heb helemaal geen gevoel meer in m'n vinger.
Hoi Crackquote:was Have a Nice Day van Stereophonics nu het goeie Papapapapa liedje wat je zocht? weet het nog steeds niet
![]()
![]()
Ik zou acteur moeten wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij speelt zo goed een vrouw dat ik er zowaar ben ingetuind!!
Ik kan terugzoeken om die eerste hulp-post terug te zoeken maar je snapt het zo vast ook welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Je had beloofd dat stil te houden...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En ik ben Outpost![]()
![]()
Ik ben niet echt Crack_ maar het was mode om te zeggen dat je iemand anders was en Samzz was al bezetquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoi Crackwas Have a Nice Day van Stereophonics nu het goeie Papapapapa liedje wat je zocht? weet het nog steeds niet
![]()
![]()
Outpost, ik heb foto's voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan terugzoeken om die eerste hulp-post terug te zoeken maar je snapt het zo vast ook wel. Waar de gele pijltjes staan kan ik de huid optillen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
Nu kun je vreemdgaan met jezelf!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sorryquote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je had beloofd dat stil te houden...
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Goede keuze om niet naar de EHBO te gaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu kun je vreemdgaan met jezelf!![]()
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: