Rob zit volgensmij niet thuis, anders had ie allang opgedokenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Sms Rob anders ff of hij Zook kan skippen als er een andere DJ wil draaien.
Ja hehe dat is altijd zo.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heeft de chauffeur lol en jij pech!![]()
Maar dat ligt dan aan de chauffeur en niet de bus, die kiest er niet zelf voor, die wordt bestuurd..
Viro dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rob zit volgensmij niet thuis, anders had ie allang opgedoken
Kut overige weggebruikers die dat niet doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hehe dat is altijd zo.![]()
Buschauffeurs die onderscheid gaan maken tussen een buschauffeur en een buschauffeur...
9 van de 10 beroepschauffeurs ergeren zich mateloos aan t "normale" verkeer en dus gedragen ze zich (vaak zonder dat ze er erg in hebben) als de grootste asso's in t verkeer!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kut overige weggebruikers die dat niet doen
En dus? Hij kan op zn mobiel ook de server bedienen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viro heb ik ook nog nergens gezien..
Dat zijn meestal de vrachtwagenchauffeurs lieverdquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
9 van de 10 beroepschauffeurs ergeren zich mateloos aan t "normale" verkeer en dus gedragen ze zich (vaak zonder dat ze er erg in hebben) als de grootste asso's in t verkeer!
Vrachtwagen chauffeurs halen me niet in op de linkerbaan (3 baans weg) terwijl ik 100 rij.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de vrachtwagenchauffeurs lieverd![]()
Wij leren onze verantwoording te nemen
Dat kan een touringcar ook niet.. Oh wacht.. Dat kan wel, hou er dan rekening mee dat je teller 5 km afwijkt, en die van een touringcar geijkt.. Jij rijdt dus maar 95 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrachtwagen chauffeurs halen me niet in op de linkerbaan (3 baans weg) terwijl ik 100 rij.
Dat ligt helemaal aan jezelf!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Op 1 min mis ik gewoon de bus. Moet dus een uur wachten...
Ik mis jou al wel langer dan 1 min.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Op 1 min mis ik gewoon de bus. Moet dus een uur wachten...
Mis je mij ook een beetje?quote:
Ja. Wat vond je van de foto die ik gemaakt had?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Wat vond je van de foto die ik gemaakt had?
Dankje. Ik heb er hard mijn best op gedaan. Ik hoop dat je lekker gefapt hebt.quote:
Fixedquote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
Outpost Stokstaart is de doodsteek voor deze zender
Nee joh, zoveel macht ik heb niet.quote:
Ik had de foto uitgeprint. En heb toen mijn zaad op iemand's kale bolletje gedeponeerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb er hard mijn best op gedaan. Ik hoop dat je lekker gefapt hebt.
Doei. Net als bij vrachtwagens is de begrenzer bij bussen vaak hoger ingesteld dan 100 km\u Je kan dus vaak makkelijk 110 rijden ipv 100. En dan op de linkerbaan zitten op de A13 met een bus vol met mensen.... Lekker verantwoordelijk rijden.... Voor de NS rijden ook wel vaker bussen (Ingehuurde touringcar bedrijven). Leuk hoor, sneeuw, ijs, hagel ed maar de buschauffeur rijd gewoon lekker op de linker baan met dik 100 km per uur omdat ie van de ns op tijd moet zijn........quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan een touringcar ook niet.. Oh wacht.. Dat kan wel, hou er dan rekening mee dat je teller 5 km afwijkt, en die van een touringcar geijkt.. Jij rijdt dus maar 95 ofzo
Dat klinkt wel fijn, heb je daar ook foto's van?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had de foto uitgeprint. En heb toen mijn zaad op iemand's kale bolletje gedeponeerd.
Alleen de buitenlandse bussen ja, hier wordt een bus ieder jaar nagekeken op dat soort grappen, 110 haalt geen enkele nederlandse bus.. 102 maximaal, en vaak dat nog nieteens!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doei. Net als bij vrachtwagens is de begrenzer bij bussen vaak hoger ingesteld dan 100 km\u Je kan dus vaak makkelijk 110 rijden ipv 100. En dan op de linkerbaan zitten op de A13 met een bus vol met mensen.... Lekker verantwoordelijk rijden.... Voor de NS rijden ook wel vaker bussen (Ingehuurde touringcar bedrijven). Leuk hoor, sneeuw, ijs, hagel ed maar de buschauffeur rijd gewoon lekker op de linker baan met dik 100 km per uur omdat ie van de ns op tijd moet zijn........
Dat soort dingen doen we alleen op meetsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn, heb je daar ook foto's van?
Ok maar dat verklaart nog niet t rij gedrag van de door de ns ingehuurde touringcar bedrijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen de buitenlandse bussen ja, hier wordt een bus ieder jaar nagekeken op dat soort grappen, 110 haalt geen enkele nederlandse bus.. 102 maximaal, en vaak dat nog nieteens!
Ik sta niet op die foto. Ik heb hem alleen gemaaktquote:
Daar ben jij nooitquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen we alleen op meets
Kon helaas niet van de partij zijn gister. 6 maart ben ik erbij.quote:
Jawel, tijdsdrukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar dat verklaart nog niet t rij gedrag van de door de ns ingehuurde touringcar bedrijven.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en de begrenzers van vrachtwagens staan tegenwoordig standaard op 90km ipv 80 heb ik geleerd, dit omdat ze overal in europa, behalve in NL 90 mogen..
Zullen we 6 maart doen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kon helaas niet van de partij zijn gister. 6 maart ben ik erbij.
En ik ben binnenkort ook nog een keer bij ome hork aanwezig.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die geen foto's van silk gezien hebben.
Ja, en dan heb je van die grapjassen de de begrenzer etc laten ijken met een bandenmaat kleiner dan waar ze normaal mee rijden, of afgesleten banden, die gaan dan met gemak 95.. Leuk als ik 1 van onze 2 nieuwe bussen heb, die gaan max 92quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.Daarom halen ze elkaar en jou gewoon in op een 2 baans weg. Ook als de 1 80 rijd en de andere 81...
Doet niets aan mijn stelling afquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik sta niet op die foto. Ik heb hem alleen gemaakt
Ja want Ik heb de trein en bustijden bepaald?quote:
Dat stond niet in je eerste verklaring.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, tijdsdruk
Al ben ik het helemaal met je eens dat het niet goed is.. Ik ehb niet voor niets cursussen gehad om nog beter te leren rijden
Helaas wel.quote:
Nee, jij komt te laat bij de haltequote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja want Ik heb de trein en bustijden bepaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |