Dat klopt.... Ze kende hem blijkbaar niet.quote:
We komen uit Rotterdam, what else is newquote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij op deze manier.
Sorry, ik faalde ook al met de schoolkrant vroeger, dus ik sla overquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, mijn vinger is veel erger. Laat ze daar een nieuwsbulletin over maken
.
Altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Ik kom binnenvallen met draaikriebelsis er animo voor?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Toch de kans dat er een zenuw beschadigd is.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik dan. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?
Ja, dat zou best kunnen. Maar er is gevoel, dus ik maak me geen zorgenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch de kans dat er een zenuw beschadigd is.![]()
Datum ja.Jij zei vorige week Ja op mijn huwelijks aanzoek. Meest logische vervolg stap is dan een datum uit zoeken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Zeker!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Jongons
Zuid? Jij komt toch van Noordquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We komen uit Rotterdam, what else is new
Nouja, ik ben van Zuid heel wet gewend
[..]
Sorry, ik faalde ook al met de schoolkrant vroeger, dus ik sla over
Nope, ik woon momenteel in west, maar kom van Zuid, Millinxbuurt en allesquote:
Ik kan je niet helpen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb SAM net opnieuw geinstalleerd, maar ik kan geen formaat van de MP3 instellen.
Hilfe, bitte!
Fucking nice. Misschien hebben we dan vroeger wel eens buitengespeeldquote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, ik woon momenteel in west, maar kom van Zuid, Millinxbuurt en alles
Nah, denk het nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking nice. Misschien hebben we dan vroeger wel eens buitengespeeld
Ben jij dat in je UI?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Zook zook laat je horen dan weet ik hoe de tijdsplanning moet (en dan weet Samzz dat ook)
Ah, dus toch welquote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Needas Coeur de Pirate (haar gezicht was uitgebreid besproken zelfs nog hier
)
Owja, daar begon ik mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Needas Coeur de Pirate (haar gezicht was uitgebreid besproken zelfs nog hier
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |