Ken je Time Out aan de Randweg?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, denk het niet
Woonde eigenlijk meer in Bloemhof, Resedastraat/Lange Hilleweg etc..
Randweg ken ik wel, Time Out niet..quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken je Time Out aan de Randweg?
Beschadigd kan gevoel verlies betekenen maar betekend ook dat ie niet helemaal door hoeft te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Maar er is gevoel, dus ik maak me geen zorgen.
Oh ja, datum. Wel in de zomer hoor.
Yay, Mais voor 't slapen gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Maisnon het volgende:
Wilde eigenlijk vanaf 20:30 draaien hopelijk issie er dan
Weet ik. Daarom maak ik me ook geen zorgenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beschadigd kan gevoel verlies betekenen maar betekend ook dat ie niet helemaal door hoeft te zijn.Daarnaast heb je veel zenuwen in je vingers dus kan een ander ook de taken over nemen.
Als t dan maar niet 27 Juli is want dan is ik jarig.
Jaren terug ben ik met een mesje uitgeschoten in mn vinger. Ik meteen onder de kraan ermee. Kwam er ineens een wit draadje uit hangen (in een bochtje).... Ik terug gepropt pleister er om heen en nu doet alles t nog steeds.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom maak ik me ook geen zorgen.
Nee, ergens in augustus of zo.
Hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jaren terug ben ik met een mesje uitgeschoten in mn vinger. Ik meteen onder de kraan ermee. Kwam er ineens een wit draadje uit hangen (in een bochtje).... Ik terug gepropt pleister er om heen en nu doet alles t nog steeds.
En dan op de radio of prive voor een bescheiden publiek?
De radio is een bescheiden publiekquote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap we zijn dus gewoon verloofd maar je wil t niet en publiek houden hier?
Klopt zoveel volk is er niet meer!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De radio is een bescheiden publiek.
Nooit geweest ook bij R49.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt zoveel volk is er niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |