Nergens last van..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
youtube is bij mij al de hele dag naar de kloten
Nee, pleister erop en klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch,, En nu? Tetanusprik en alles?
Ja, nu is het schoonquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw... Je beschreef t veul ernstiger dan dat t er nu uit ziet!
Al zal t best pijn hebben gedaan.![]()
Bleh, minder. (rio is je paard dan neem ik aan?)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten he. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten he. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bleh, minder. (rio is je paard dan neem ik aan?)
Wat een snoepje geven met het al dan niet kunnen rijden te maken heeft, weet ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je niet kan paardrijden moet je ook niet op een paard gaan zitten![]()
Dan ben je helemaal stom bezig geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat een snoepje geven met het al dan niet kunnen rijden te maken heeft, weet ik niet.
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal stom bezig geweest
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook mijn eigen schuld. En nu heb ik een zere vinger en jij niet. Dus wat zeik je?
Hij is jaloers op je paardenbeet en wil er zelf ook 1..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich aanstelt, hoor. Possie vroeg om foto's die staan er.quote:
Zal wel even duren voor t genezen is.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu is het schoon. Vanmiddag zat 't helemaal onder 't bloed. Maar ik kan alsnog tegen de pezen aan kijken.
Het doet geen pijn meer, overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich aanstelt, hoor. Possie vroeg om foto's die staan er.
Krijg wat Stok. Ik schop geen drama, jij bent daarmee bezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh my...
Als die vinger nou een arm was geweest had je een reden gehad om zulk drama te schoppen
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor t genezen is.
Gelukkig.
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zou minstens rekening houden met amputatie. Gelukkig heb je je slagader dichtgedrukt anders zou je hier niet eens meer zitten samzzquote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg wat Stok. Ik schop geen drama, jij bent daarmee bezig.
[..]
Ja, denk ik ook. Nou ja, het kan altijd erger, denk ik dan. Hij begint nu wel weer ietsje te kloppen en het topje van m'n vinger is een beetje doof, zelfde gevoel als of je been slaapt
.
Datum?
Ja, gelukkig zitten er veel slagaders in m'n vinger, dus ik heb het overleefd. Doe normaal man, ik heb geen zin in dat getrol van je.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou minstens rekening houden met amputatie. Gelukkig heb je je slagader dichtgedrukt anders zou je hier niet eens meer zitten samzz
Wat zeiden ze op de EHBO?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zitten er veel slagaders in m'n vinger, dus ik heb het overleefd. Doe normaal man, ik heb geen zin in dat getrol van je.
Nee.... daar hebben we het al over gehad.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
@ uitpost ken je deze chick:
[ afbeelding ]
vet erg manquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... daar hebben we het al over gehad.
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see herequote:
Idd, mijn vinger is veel ergerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see here
Komt wel dichtbij op deze manier.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als al die moorden die niet op tv komen, move along, nothing to see here
echt de hoogste tijd dat je weer een ventje krijgt om tegen te ouwehoeren samzzquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, mijn vinger is veel erger. Laat ze daar een nieuwsbulletin over maken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |