Is een schone zaakquote:
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is een schone zaak
Huis.quote:
Ok.quote:
Nee, dit neem ik terug.quote:
Stuur dan PMquote:
Ik heb ze gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou staan er pics en kijkt Silk er overheen, ik zal nog eens pics voor d'r plaatsen
Ik kreeg geen meldingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Outpost, ik heb foto's voor je. Waar de gele pijltjes staan kan ik de huid optillen
.
Wat heb jij uitgespookt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Outpost, ik heb foto's voor je. Waar de gele pijltjes staan kan ik de huid optillen
.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
quote:
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten hequote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ouch,, En nu? Tetanusprik en alles?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde Rio na het rijden een snoepje geven (krijgt hij altijd), dus ik leun naar voren terwijl ik met m'n instructrice aan het babbelen ben en opeens hap, m'n pink tussen zijn tanden. En maar niet loslaten he. Ik zat overigens gewoon nog op zijn rug, m'n instructrice kreeg haast een hartaanval
.
.
Ohw... Je beschreef t veul ernstiger dan dat t er nu uit ziet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, als je niet graag naar wondjes kijkt, zou ik de spoiler niet aanklikken, ook al is deze weinig ernstig.
Al zal t best pijn hebben gedaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |