Ik nog tot volgende week dinsdag voordat ik jou weer ziequote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet weer wachten tot dinsdag wss, en anders vrijdag.
Intronicquote:
Gewoon alle snelwegen in Nederland overdekken met een 2e snelweg en dan boven de luxe auto's laten rijden en onder de beroeps.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je van die grapjassen de de begrenzer etc laten ijken met een bandenmaat kleiner dan waar ze normaal mee rijden, of afgesleten banden, die gaan dan met gemak 95.. Leuk als ik 1 van onze 2 nieuwe bussen heb, die gaan max 92
Hmm, dat zou ik niet doen.. Ik rij ook rustig door met 80 - 100 met sneeuw over de linker baan, en daar is een goeie reden voor..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat stond niet in je eerste verklaring.Dus een nieuw feit.
![]()
![]()
Het spoorde echt niet. Ik ben niet snel bang maar met die gladheid toen had ik m liever achter t stuur vandaan gehaald en t over genomen. Wat een dwaas was dat zeg!!
Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik nog tot volgende week dinsdag voordat ik jou weer zie
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Maisnon, heb je al geprobeerd te connecten?
Nou ja, misschien is Zook wel helemaal niet meer geconnect, dus probeer het eensquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nopewist niet dat ik dat zomaar kon / mocht doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is mijn schuld wanneer de trein zo om 37 aankomt, en de bus om 36 vertrekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jij komt te laat bij de halte
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus het is mijn schuld wanneer de trein zo om 37 aankomt, en de bus om 36 vertrekt.
Nee, die staat ook aan. Maar draait nu niet.quote:
Kan jij Zook kicken? Ik krijg 'm niet te pakken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die staat ook aan. Maar draait nu niet.
Dat kun je zien op de site hè?
Ohquote:
Nee... helaas... kan ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij Zook kicken? Ik krijg 'm niet te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |