SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
BOEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN 1-0
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Als die wedstrijd maar in een gelijkspel eindigd....quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
NEINquote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die wedstrijd maar in een gelijkspel eindigd....
guidetti is er niet dus afslachten feyenoord
Zó één of andere kanker husky heeft mijn puppy gebeten en die eigenaar lijnde hem niet aan niets deed niets. Wat een mongolen heb je toch in dit land. Volgende keer trap ik die gozer de tyfus in.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke spammail
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2012 15:25:06 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja leuk, click here to get started en je wordt gelijk achtervolgt door de FBI
:')![]()
Goedemiddag.
M'n pink is naar de tering en ik durf nu niet te douchen omdat ik bang ben dat 't pijn gaat doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Kusje op je pinkquote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
M'n pink is naar de tering en ik durf nu niet te douchen omdat ik bang ben dat 't pijn gaat doen.
Idd daar duim ik ook voor!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die wedstrijd maar in een gelijkspel eindigd....Net zoals AZ - Heerenveen.
![]()
![]()
Wat hebbie nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bloedbroedersquote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je 't zeker, zit onder 't bloed.
.
Heb ik je wakker gemaakt vannacht?
Wat's gebeurd en heb je een foto?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je 't zeker, zit onder 't bloed.
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En Twente - Utrecht.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd daar duim ik ook voor!Net zoals AZ - Heerenveen.
Ain't it funny how it is
Ik had vandaag heerlijk gereden en ik doe Rio na het uitstappen altijd iets lekkers als beloning en dat ging vandaag faliekant misquote:.
Dus nu ligt m'n pink open, maar de pijn valt mee. Al was ik de eerste minuten echt mega misselijk en duizelig. Nu voel ik niks meer. Ik kan m'n pink wel gewoon bewegen en de zenuwen doen het ook nog.Neequote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bloedbroeders
Heb ik je wakker gemaakt vannacht?
. Ik lag echt in coma volgens mij, helemaal niks gehoord
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beet ie op je pink?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vandaag heerlijk gereden en ik doe Rio na het uitstappen altijd iets lekkers als beloning en dat ging vandaag faliekant mis.
Dus nu ligt m'n pink open, maar de pijn valt mee. Al was ik de eerste minuten echt mega misselijk en duizelig. Nu voel ik niks meer. Ik kan m'n pink wel gewoon bewegen en de zenuwen doen het ook nog.(Stiekem geen vegetariër die Rio.
)
sinterklaaskapoentje
![]()
Gebeten door paardquote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vandaag heerlijk gereden en ik doe Rio na het uitstappen altijd iets lekkers als beloning en dat ging vandaag faliekant mis.
Dus nu ligt m'n pink open, maar de pijn valt mee. Al was ik de eerste minuten echt mega misselijk en duizelig. Nu voel ik niks meer. Ik kan m'n pink wel gewoon bewegen en de zenuwen doen het ook nog.
[..]
Nee. Ik lag echt in coma volgens mij, helemaal niks gehoord
.
![]()
Ja ik kreeg heul geen smsjes terug
Dat niet alleen, hij liet niet meer los en begon te trekkenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beet ie op je pink?(Stiekem geen vegetariër die Rio.
)
.
Pics.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij liet niet meer los en begon te trekken.
![]()
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat's gebeurd en heb je een foto?
Op zich valt het wel mee, alleen de glip is tot op het bot.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog beter!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh die moet Utrecht gewoon winnen.
Ain't it funny how it is
Je pink smaakte goed dus!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij liet niet meer los en begon te trekken.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan zou ik als ik jou was maar even naar de EHBO gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.
Op zich valt het wel mee, alleen de glip is tot op het bot.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is een glip?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.
Op zich valt het wel mee, alleen de glip is tot op het bot.:')![]()
feyenoorder geeft gewoon een kopstoot aan marcelloIdioot...
Hij liet los zodra hij bloed proefdequote:. Mijn knolliebollie is geen vleesliefhebber
.
Fernandezquote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef stefanhaan het volgende:
Idioot
Die kan nog wel een flinke schorsing tegemoet zien
![]()
![]()
Het lijkt er anders verdacht veel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij liet los zodra hij bloed proefde. Mijn knolliebollie is geen vleesliefhebber
.
![]()
![]()
En terecht! Marcello verdiend dat gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef stefanhaan het volgende:
![]()
![]()
bah feyenoord ook lekker onsportief
ligt er iemand van psv te "creperen" spelen ze gewoon door.
mag lijen dat psv gewoon er nog 2 scoort nu.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Als hij van vlees had gehouden, had hij wel doorgekauwdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op..
Hij houd gewoon van filet. Door je bot had ie waarschijnlijk zo iets van haal dat er eerst eens uit!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij van vlees had gehouden, had hij wel doorgekauwd.
![]()
![]()
Huiswerk af!![]()
Op één ding na..... daar kom ik even niet uit.Woensdag even navragen.
Ain't it funny how it is
Kut... psv 2 - 0. Mertens wel geblesseerd.
Ain't it funny how it is
BOEREEEEEEEEEEEEEN 2 -0O_
en terecht
Blegh, m'n pink is twee keer zo dik en nu gaat ie zeuren.
quote:
die kerel had rood moeten hebben man.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new onessinterklaaskapoentje
![]()
Naar de EHBO liefjequote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Wat is trouwens wijsheid... Gewoon aan de lucht laten drogen, of toch maar voor de zekerheid een pleister erover?
Snee is niet tot op het bot, was een pees dat ik zag. Maar hij is wel diep (beide kanten).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar even naar de EHBO gaan.![]()
Zie post hierbovenquote:. EHBO doet hier niks mee, behalve dat wat ik zelf kan, ontsmetten.
![]()
Liever een snee in je vinger....quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Wat is trouwens wijsheid... Gewoon aan de lucht laten drogen, of toch maar voor de zekerheid een pleister erover?
Snee is niet tot op het bot, was een pees dat ik zag. Maar hij is wel diep (beide kanten).:')![]()
Niets mee doen en naar de EHBO voor hechtingen ed!!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Snee is niet tot op het bot, was een pees dat ik zag. Maar hij is wel diep (beide kanten).sinterklaaskapoentje
![]()
Dat kan ze zelf zegt zequote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets mee doen en naar de EHBO voor hechtingen ed!!:')![]()
Hechten doen ze en goed verbinden zodat er geen vuiligheid in kan komen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie post hierboven. EHBO doet hier niks mee, behalve dat wat ik zelf kan, ontsmetten.
![]()
Knap!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf zegt ze
Net zo iets als Japie stam langs de kant van t veld. Hop de naald er door. Niet meuten.![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever een snee in je vinger....![]()
Nee, dit hechten ze nietquote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hechten doen ze en goed verbinden zodat er geen vuiligheid in kan komen.. Ik doe 'm zo goed ontsmetten en dan maar even een gaasje + verbandje
.
*facepalmed facking hard
dat was echt een blunder.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new onessinterklaaskapoentje
![]()
Jou kun je nog in een oerwoud achterlatenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit hechten ze niet. Ik doe 'm zo goed ontsmetten en dan maar even een gaasje + verbandje
.
Mooi hè?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef stefanhaan het volgende:
*facepalmed facking hard
dat was echt een blunder.
Ain't it funny how it is
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new onessinterklaaskapoentje
![]()
Roze fernandez?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,:')![]()
Plak er dan ook 2 goede zwaluwstaartjes overheen, oh en maak even een foto voor je het verbind. Ikke is wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit hechten ze niet. Ik doe 'm zo goed ontsmetten en dan maar even een gaasje + verbandje
.
![]()
![]()
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,
Ain't it funny how it is
Eerlijk = eerlijk. Dat was een diep rode kaart.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.![]()
![]()
Fernandez geeft Marcello gewoon uit het niets een kopstootquote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.Dat was echt heel erg rood. Scheids zag het alleen niet
![]()
![]()
wtf is dit voor waardeloze verdediging bij psv.
Ik heb een snellere verbinding dan jij? En ik woon dichter bij Eindhoven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat steeds 10 seconden voor dat ik t zie?![]()
Ain't it funny how it is
Beneden luistert m'n pa Langs De Lijn, die voorspelt ook steeds doelpuntenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat steeds 10 seconden voor dat ik t zie?![]()
![]()
Ik heb zelf EHBOquote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jou kun je nog in een oerwoud achterlaten. Maar ik houd zelf meer van aan de lucht drogen, alleen dit wondje is daar na inspectie toch niet geschikt voor.
Ik heb alleen m'n telefoon en die maakt gare foto'squote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Plak er dan ook 2 goede zwaluwstaartjes overheen, oh en maak even een foto voor je het verbind. Ikke is wel nieuwsgierig.. Ik ga een poging wagen.
Snap jij dat Pieters opgeroepen wordt voor Oranje?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
wtf is dit voor waardeloze verdediging bij psv.
Ain't it funny how it is
Ja, of ik zit op een andere stream.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een snellere verbinding dan jij? En ik woon dichter bij Eindhoven.![]()
Ik ben al tijden weg bij 13th aangezien die me veel te veel haperde ed.
![]()
![]()
Whehehehe irritant is dat he!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beneden luistert m'n pa Langs De Lijn, die voorspelt ook steeds doelpunten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je bent zo stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf EHBO. Maar ik houd zelf meer van aan de lucht drogen, alleen dit wondje is daar na inspectie toch niet geschikt voor.
[..]
Ik heb alleen m'n telefoon en die maakt gare foto's. Ik ga een poging wagen.
Kan ie dan niet stoppen met zn voorspellingen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
TCHOCK, 2-2!
- huh, wat?
*tik tik schiet tik tik goal*![]()
![]()
Valt mee hoorquote:. Ik vind het wel typisch dat ik bij de meest pijnlijke dingen geen traan laat, terwijl ik, wanneer ik m'n teen stoot echt enorm kan janken
.
Nah, ik krijg 't met de telefoon niet mooi op de foto. Vanavond of morgen weer een dag.
Nu ga ik naar vrienden toe, koffie drinken![]()
.
![]()
Je teen is ook een heel ander verhaal!! Kasten en bedden hebben een complot tegen tenenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik vind het wel typisch dat ik bij de meest pijnlijke dingen geen traan laat, terwijl ik, wanneer ik m'n teen stoot echt enorm kan janken
.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik krijg 't met de telefoon niet mooi op de foto. Vanavond of morgen weer een dag.
.
En volgende keer terugsmsen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ach wat zeur ik ik lijk wel een hebberig vriendje
Twentequote:. Ach, boeiend.
Inderdaad, zegquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach wat zeur ik ik lijk wel een hebberig vriendje![]()
. Hahaha.
Doei![]()
.
![]()
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:Pquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente. Ach, boeiend.
[..]
Inderdaad, zeg![]()
. Hahaha.
Doei![]()
.
Jammer. Nu is t nog vers enzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
.
Veel plezier![]()
![]()
dat wil ik niet hebben hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P![]()
![]()
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P![]()
![]()
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemakenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?
Ik zag het ja, Sport1 proefmaandquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.![]()
![]()
Als ze trouwt met mij heeft ze altijd wat leuks.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemaken![]()
![]()
http://www.nusport.nl/quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man we zitten pas in de 80e minuut hier!![]()
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
Die moest op de bank beginnen...![]()
![]()
![]()
ik ben niet zo van de voetbal hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)langs_Feyenoord.html![]()
![]()
die gozer van die energie reclames ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het enige leuke aan voetbal is Johan Derksen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij is tenminste niet zo'n slaperquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die gozer van die energie reclames ?
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!
Die moest op de bank beginnen...![]()
Ain't it funny how it is
Die 1e post waar je op reageerde was als grapje bedoeld naar Smeltende maar hij reageerde niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de voetbal hoor![]()
![]()
Hij zit tegenwoordig wel vaker op de bank...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?Net als Robben, Elia, Snijder enz enz...
![]()
![]()
Ow.... 80e minuut pas?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 1e post waar je op reageerde was als grapje bedoeld naar Smeltende maar hij reageerde niet.![]()
Ain't it funny how it is
Dat wordt wat deze zomer..... uitschakelijk in de poule-fase? Of gaan ze toch verrassen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig wel vaker op de bank...Net als Robben, Elia, Snijder enz enz...
Ain't it funny how it is
Whehehehe, ja inm is AZ - Heerenveen hier ook begonnen.quote:Door als 2e en dan in de kwartfinales meteen Spanje er uit gooien om dan in de Finale te winnen van Duitsland.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt wat deze zomer..... uitschakelijk in de poule-fase? Of gaan ze toch verrassen?![]()
![]()
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door als 2e en dan in de kwartfinales meteen Spanje er uit gooien om dan in de Finale te winnen van Duitsland.![]()
(Liefst in de finale achter komen, en dat 3 minuten voor tijd gelijk maken door Huntelaar en dan Sneijder in de blessuretijd de winnende binnen koppen)
Ain't it funny how it is
Nee man dat red ik niet en overleef ik vermoedelijk niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar teken ik voor!![]()
(Liefst in de finale achter komen, en dat 3 minuten voor tijd gelijk maken door Huntelaar en dan Sneijder in de blessuretijd de winnende binnen koppen)
Verliezen van Duitsland in de Poule fase. Net zoals met de Russen in '88
![]()
![]()
Dat mag ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man dat red ik niet en overleef ik vermoedelijk niet!Verliezen van Duitsland in de Poule fase. Net zoals met de Russen in '88
Ain't it funny how it is
Nu nog maar 1 in Nederland.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel voetbalwedstrijden zijn er wel bezigs
Ain't it funny how it is
3 achter elkaar zodat er veel mensen naar de reclames er tussendoor kunnen kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Vier Nederlandse vandaag, waarvan maar liefst 2 tegelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Ik heb wel een andere natte gleuf.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een natte naakte tiener!![]()
Oh wacht... jij hebt geen gleuf aan de voorkant daar onderaan....![]()
Ja maar die valt niet onder mijn interessesquote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere natte gleuf.![]()
![]()
Wel onder die van mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die valt niet onder mijn interesses![]()
Tanden poetsen en dan sinas drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Tanden poetsen en dan sinas drinken.Die split is toch vanille en sinas? Wat heb jij voor tandpasta smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Niks mis mee maar ik hou het op gleufjes aan de voorkant.
![]()
![]()
Ze leven niet allemaal zo mee als Jack van Gelder.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is die Leo Driessen toch een kut verslag gever![]()
Ain't it funny how it is
Nee ok maar Leo lult vaak zulke onzinnige niet kloppende dingen tijdens een wedstrijd....quote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze leven niet allemaal zo mee als Jack van Gelder.![]()
![]()
Frank Snoeks die gooit er altijd een hoop feitjes bij, waarvan je denkt:quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ok maar Leo lult vaak zulke onzinnige niet kloppende dingen tijdens een wedstrijd....
Ain't it funny how it is
Deze plaat van ALW is trouwens wel ....... "apart".
Ain't it funny how it is
Ja maar dat vind ik minder erg dan een Leo die gewoon de wedstrijd verkeerd leest en daar dan heel lang op door blijft gaan terwijl er duidelijk is te zien dat dat wat hij zegt niet klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Frank Snoeks die gooit er altijd een hoop feitjes bij, waarvan je denkt:![]()
![]()
We moeten eigenlijk hier een keer op de radio een live verslag doen van een wedstrijd. Lijkt me lachen!
Ain't it funny how it is
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbalquote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Melting het volgende:
We moeten eigenlijk hier een keer op de radio een live verslag doen van een wedstrijd. Lijkt me lachen!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbal![]()
![]()
Daar begin ik niet aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Melting het volgende:
We moeten eigenlijk hier een keer op de radio een live verslag doen van een wedstrijd. Lijkt me lachen!Ik heb kritiek op verslaggevers en dan kan ik een berg terug verwachten als ik dat een keer zou doen.
Daarbij heb ik te weinig kennis van de spelregels en van de spelers op t veld.
![]()
![]()
Het is radio en alles mag tijdens jou show dus als je dat een keer wil doen kunnen ze niet zeiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbal![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is radio en alles mag tijdens jou show dus als je dat een keer wil doen kunnen ze niet zeiken.![]()
![]()
Ben ondertussen ook nog FM aan het spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t weer ff stil!![]()
Wie zwijgt stemt toe!
Ain't it funny how it is
FM?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ondertussen ook nog FM aan het spelen.![]()
![]()
Ik keek net even in een topic waar ik maanden al niet meer kom om te kijken hoe t daar staat met mn posities in de reeksen... Sta ik nog steeds 1e met bijna 6000 posts voorsprong op de nr 2.(Die er ook inm bijna niet meer komt.
)
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8![]()
Ik win erg veel..... en speel de 2012 editie.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhDaar ben ik zo slecht in!
Ik heb de 2007 versie liggen hiero maar verlies altijd alles.
Ain't it funny how it is
Oeps..... heb ik niet echt opgelet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Maar Melting, was dat nou buitenspel of niet
Ain't it funny how it is
quote:![]()
![]()
De 2008 en 2009 editie ooit omlaag geladen maar daar won ik ook zelden mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik win erg veel..... en speel de 2012 editie.![]()
![]()
Bij welk doelpunt?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Maar Melting, was dat nou buitenspel of niet![]()
De 1-1, Dost staat buitenspel en door te springen neemt 'ie deel aan het spel, zou ik zeggen. Hij hindert Esteban behoorlijk.quote:![]()
Half uurtje nogquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef meowingtons het volgende:
Ik zie dat er weer voetbal gaande is?![]()
![]()
Dan moet ik een herhaling zien. Ik zat niet goed op te letten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De 1-1, Dost staat buitenspel en door te springen neemt 'ie deel aan het spel, zou ik zeggen. Hij hindert Esteban behoorlijk.![]()
![]()
Bijna elke zondag!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef meowingtons het volgende:
Ik zie dat er weer voetbal gaande is?![]()
![]()
![]()
Hoe lang heb je lopen zoeken naar die letters?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Tchock het volgende:
Đuričić is trouwens wel echt een kutnaam.![]()
![]()
Behoorlijk ja. Blijkt imo meer en meer dat Jans wel gelijk had met zn verhaal waarom Heerenveen zo hoog staat.quote:![]()
![]()
Ctrl+c ctrl+V van VI.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je lopen zoeken naar die letters?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Berlijnquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef mr-green het volgende:
net terug van een weekend Berlijn. Wat is dat een toffe stad zeg
Daar wil ik ook nog een keer naar toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef mr-green het volgende:
net terug van een weekend Berlijn. Wat is dat een toffe stad zeg
Ain't it funny how it is
![]()
Kost je niet veel hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog een keer naar toe.:')![]()
Jij woont dichter bij Alkmaar dan ik, blijkbaar.....quote:
Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij woont dichter bij Alkmaar dan ik, blijkbaar.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
3 - 3..... nu moeten ze stoppen!quote:
Ain't it funny how it is
Nee hoor... voor Ajax is het beste als ze gelijk spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, hier moet een winnaar uit komenEn ik hoop op Heerenveen
Ain't it funny how it is
![]()
Pff het gaat bijna alleen nog maar over voetbal hier
Ja als niemand wat anders inbrengt en er geen dj is....quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff het gaat bijna alleen nog maar over voetbal hier![]()
![]()
Waar wil jij het dan over hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff het gaat bijna alleen nog maar over voetbal hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor.... na deze wedstrijd gaan we het weer over de radio hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff het gaat bijna alleen nog maar over voetbal hier
Ain't it funny how it is
Ga jij weer draaien dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor.... na deze wedstrijd gaan we het weer over de radio hebben.![]()
![]()
Pokemon?quote:Daar ken ik niets van.
Ain't it funny how it is
Klopt.... maar dan gaan we het er over hebben..... niet dat ik ga draaien.quote:
Ain't it funny how it is
Dat zeg ik...... ik weet daar niets van.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokemon :8
Ain't it funny how it is
Nou..... gooi het maar in de groep, Sint!
Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... maar dan gaan we het er over hebben..... niet dat ik ga draaien.![]()
Jammer.
![]()
![]()
Pikachu natuurlijk!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokemon :8![]()
![]()
Jaja.... Gup weet wel wat ie moet draaien.quote:
Ain't it funny how it is
Zo, wachten tot ik weer warme vingers heb, dan gaan we eens kijken of ik m'n lenzen erin kan proppen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alakazamquote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokemon :8!
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, wachten tot ik weer warme vingers heb, dan gaan we eens kijken of ik m'n lenzen erin kan proppen
Ain't it funny how it is
Die oranje.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokemon :8Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Heeft die sambaballen in z'n handen?quote:
Ain't it funny how it is
Erger nog, Lepelsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft die sambaballen in z'n handen?
Hoi hoi is er een DJ? anders wil ik wel ff want de visite is net weg
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik vind jou ook wel een leuke pokemon.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Je mag wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Zokunen het volgende:
Hoi hoi is er een DJ? anders wil ik wel ff want de visite is net weg
Ain't it funny how it is
Ik ben wel abra dan. Ik slaap ook zo tantoe veelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een leuke pokemon.
Even de zooi klaarzetten dan, geen idee wat het gaat worden thoughquote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Is goed.... geef maar een seintje als je kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Even de zooi klaarzetten dan, geen idee wat het gaat worden though
Ain't it funny how it is
Headset plugged in, nu nog even wat bedenken en dan ben ik klaar
Ik slaap ook graag veel wanneer dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben wel abra dan. Ik slaap ook zo tantoe veelWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik slaap ook graag veel met drommel wanneer dat kan.![]()
Slapen is voor bazen.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Gewoon 12 uur lang in bed blijven liggen en er alleen uit komen om wat te eten
Raar die echo, ik ga ff kijken."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon 12 uur lang in bed blijven liggen en er alleen uit komen om wat te eten![]()
![]()
Ik ben pas een half uur mijn bed uitquote:Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoor
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag btw
12 uur nadat je wakker bent hequote:Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoor
Is er een bepaalde stijl die je wil draaien, of een bepaald thema o.i.d.?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag btwAin't it funny how it is
5 fokking luisteraars, komop
Ik ben niet zo beperktquote:Op zondag 26 februari 2012 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er een bepaalde stijl die je wil draaien, of een bepaald thema o.i.d.?
Ik droomde over jou daaromquote:
Doe hierna er dan een van Kiss?quote:
Ain't it funny how it is
Komt er 1 voor maar daarna die, hoop alleen dat ik de goede hebquote:
quote:![]()
![]()
Zeker hoe ik urenlang sta te prutsen met m´n nieuwe lenzen enzo?
Klacht:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
+tquote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klach:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemdIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Daar zijn het je ouders voor zolang je nog minderjarig bentquote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klach:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd
Picsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker hoe ik urenlang sta te prutsen met m´n nieuwe lenzen enzo?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nee mn zus deed hetquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor zolang je nog minderjarig bent
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Terechte klacht!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klach:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd
Ain't it funny how it is
Zie facebook! Oh wacht, daar zijn we nog geen vriendjesquote:![]()
Ik kan alleen niet lachen als ik zelf foto's maak, ook niet nep
Ereche klach.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klach:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd![]()
Gewoon het hele weekend in bed blijven, laptop op schoot, tv aan en er alleen uit voor toilet en eten (maar wel in bed opeten)quote:Ah, weekenden zoals ze vroeger waren
![]()
![]()
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon het hele weekend in bed blijven, laptop op schoot, tv aan en er alleen uit voor toilet en eten (maar wel in bed opeten)Ah, weekenden zoals ze vroeger waren
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: