Twentequote:
Inderdaad, zegquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach wat zeur ik ik lijk wel een hebberig vriendje
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:Pquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente. Ach, boeiend.
[..]
Inderdaad, zeg![]()
. Hahaha.
Doei![]()
.
Jammer. Nu is t nog vers enzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik krijg 't met de telefoon niet mooi op de foto. Vanavond of morgen weer een dag.
Nu ga ik naar vrienden toe, koffie drinken![]()
.
dat wil ik niet hebben hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemakenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?
Ik zag het ja, Sport1 proefmaandquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
Als ze trouwt met mij heeft ze altijd wat leuks.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemaken
http://www.nusport.nl/quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man we zitten pas in de 80e minuut hier!
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
ik ben niet zo van de voetbal hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)langs_Feyenoord.html
die gozer van die energie reclames ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het enige leuke aan voetbal is Johan Derksen
Hij is tenminste niet zo'n slaperquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die gozer van die energie reclames ?
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!
Die moest op de bank beginnen...![]()
Die 1e post waar je op reageerde was als grapje bedoeld naar Smeltende maar hij reageerde niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de voetbal hoor
Hij zit tegenwoordig wel vaker op de bank...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |