Twentequote:
Inderdaad, zegquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach wat zeur ik ik lijk wel een hebberig vriendje
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:Pquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente. Ach, boeiend.
[..]
Inderdaad, zeg![]()
. Hahaha.
Doei![]()
.
Jammer. Nu is t nog vers enzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik krijg 't met de telefoon niet mooi op de foto. Vanavond of morgen weer een dag.
Nu ga ik naar vrienden toe, koffie drinken![]()
.
dat wil ik niet hebben hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor ::P:P:P
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemakenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorig weekend heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft Ja gezegd dus eehm wat probeer jij met mijn verloofde?
Ik zag het ja, Sport1 proefmaandquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
Als ze trouwt met mij heeft ze altijd wat leuks.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon voor ze trouwt en vastzit nog even wat leuks laten meemaken
http://www.nusport.nl/quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man we zitten pas in de 80e minuut hier!
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Melting het volgende:
Arsenal trouwens van 0 - 2 naar 5 - 2.
ik ben niet zo van de voetbal hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)langs_Feyenoord.html
die gozer van die energie reclames ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het enige leuke aan voetbal is Johan Derksen
Hij is tenminste niet zo'n slaperquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die gozer van die energie reclames ?
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is vd Vaart zeker ingevallen!
Die moest op de bank beginnen...![]()
Die 1e post waar je op reageerde was als grapje bedoeld naar Smeltende maar hij reageerde niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de voetbal hoor
Hij zit tegenwoordig wel vaker op de bank...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie laat VDV nou op de bank beginnen..... hij speelt toch al tijden goed daar?
Ow.... 80e minuut pas?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 1e post waar je op reageerde was als grapje bedoeld naar Smeltende maar hij reageerde niet.
Dat wordt wat deze zomer..... uitschakelijk in de poule-fase? Of gaan ze toch verrassen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig wel vaker op de bank...Net als Robben, Elia, Snijder enz enz...
Whehehehe, ja inm is AZ - Heerenveen hier ook begonnen.quote:
Door als 2e en dan in de kwartfinales meteen Spanje er uit gooien om dan in de Finale te winnen van Duitsland.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt wat deze zomer..... uitschakelijk in de poule-fase? Of gaan ze toch verrassen?
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door als 2e en dan in de kwartfinales meteen Spanje er uit gooien om dan in de Finale te winnen van Duitsland.
Nee man dat red ik niet en overleef ik vermoedelijk niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar teken ik voor!![]()
(Liefst in de finale achter komen, en dat 3 minuten voor tijd gelijk maken door Huntelaar en dan Sneijder in de blessuretijd de winnende binnen koppen)
Dat mag ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man dat red ik niet en overleef ik vermoedelijk niet!Verliezen van Duitsland in de Poule fase. Net zoals met de Russen in '88
Nu nog maar 1 in Nederland.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel voetbalwedstrijden zijn er wel bezigs
3 achter elkaar zodat er veel mensen naar de reclames er tussendoor kunnen kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vier Nederlandse vandaag, waarvan maar liefst 2 tegelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb wel een andere natte gleuf.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een natte naakte tiener!![]()
Oh wacht... jij hebt geen gleuf aan de voorkant daar onderaan....
Ja maar die valt niet onder mijn interessesquote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere natte gleuf.
Wel onder die van mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die valt niet onder mijn interesses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |