Eerlijk = eerlijk. Dat was een diep rode kaart.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.
Fernandez geeft Marcello gewoon uit het niets een kopstootquote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.
Ik heb een snellere verbinding dan jij? En ik woon dichter bij Eindhoven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat steeds 10 seconden voor dat ik t zie?
Beneden luistert m'n pa Langs De Lijn, die voorspelt ook steeds doelpuntenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat steeds 10 seconden voor dat ik t zie?
Ik heb zelf EHBOquote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jou kun je nog in een oerwoud achterlaten
Ik heb alleen m'n telefoon en die maakt gare foto'squote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Plak er dan ook 2 goede zwaluwstaartjes overheen, oh en maak even een foto voor je het verbind. Ikke is wel nieuwsgierig.
Snap jij dat Pieters opgeroepen wordt voor Oranje?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
wtf is dit voor waardeloze verdediging bij psv.
Ja, of ik zit op een andere stream.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een snellere verbinding dan jij? En ik woon dichter bij Eindhoven.![]()
Whehehehe irritant is dat he!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beneden luistert m'n pa Langs De Lijn, die voorspelt ook steeds doelpunten
Je bent zo stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf EHBO. Maar ik houd zelf meer van aan de lucht drogen, alleen dit wondje is daar na inspectie toch niet geschikt voor.
[..]
Ik heb alleen m'n telefoon en die maakt gare foto's. Ik ga een poging wagen.
Kan ie dan niet stoppen met zn voorspellingen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
TCHOCK, 2-2!
- huh, wat?
*tik tik schiet tik tik goal*
Valt mee hoorquote:
Je teen is ook een heel ander verhaal!! Kasten en bedden hebben een complot tegen tenenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik vind het wel typisch dat ik bij de meest pijnlijke dingen geen traan laat, terwijl ik, wanneer ik m'n teen stoot echt enorm kan janken
.
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik krijg 't met de telefoon niet mooi op de foto. Vanavond of morgen weer een dag.
Nu ga ik naar vrienden toe, koffie drinken![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |