quote:
Naar de EHBO liefjequote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Blegh, m'n pink is twee keer zo dik en nu gaat ie zeuren.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Blegh, m'n pink is twee keer zo dik en nu gaat ie zeuren.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar even naar de EHBO gaan.
Zie post hierbovenquote:
Liever een snee in je vinger....quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Wat is trouwens wijsheid... Gewoon aan de lucht laten drogen, of toch maar voor de zekerheid een pleister erover?
Snee is niet tot op het bot, was een pees dat ik zag. Maar hij is wel diep (beide kanten).
Niets mee doen en naar de EHBO voor hechtingen ed!!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Wat is trouwens wijsheid... Gewoon aan de lucht laten drogen, of toch maar voor de zekerheid een pleister erover?
Snee is niet tot op het bot, was een pees dat ik zag. Maar hij is wel diep (beide kanten).
Dat kan ze zelf zegt zequote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets mee doen en naar de EHBO voor hechtingen ed!!
Hechten doen ze en goed verbinden zodat er geen vuiligheid in kan komen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie post hierboven. EHBO doet hier niks mee, behalve dat wat ik zelf kan, ontsmetten.
Knap!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf zegt ze
Ik denk het niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever een snee in je vinger....
Nee, dit hechten ze nietquote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hechten doen ze en goed verbinden zodat er geen vuiligheid in kan komen.
Jou kun je nog in een oerwoud achterlatenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit hechten ze niet. Ik doe 'm zo goed ontsmetten en dan maar even een gaasje + verbandje
.
Mooi hè?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef stefanhaan het volgende:
*facepalmed facking hard
dat was echt een blunder.
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,quote:
Roze fernandez?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,
Plak er dan ook 2 goede zwaluwstaartjes overheen, oh en maak even een foto voor je het verbind. Ikke is wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit hechten ze niet. Ik doe 'm zo goed ontsmetten en dan maar even een gaasje + verbandje
.
Eerlijk = eerlijk.... ik was toen nog niet aan het kijken, dus heb het niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja fernandez had allang rood moeten hebben dan was het nog 2-0, Mag lijen dat ze die kerel echt lang schorsen na de wedstrijd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |