SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Tanden poetsen en dan sinas drinken.Die split is toch vanille en sinas? Wat heb jij voor tandpasta smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Niks mis mee maar ik hou het op gleufjes aan de voorkant.
Ze leven niet allemaal zo mee als Jack van Gelder.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is die Leo Driessen toch een kut verslag gever![]()
Nee ok maar Leo lult vaak zulke onzinnige niet kloppende dingen tijdens een wedstrijd....quote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze leven niet allemaal zo mee als Jack van Gelder.
Frank Snoeks die gooit er altijd een hoop feitjes bij, waarvan je denkt:quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ok maar Leo lult vaak zulke onzinnige niet kloppende dingen tijdens een wedstrijd....
Ja maar dat vind ik minder erg dan een Leo die gewoon de wedstrijd verkeerd leest en daar dan heel lang op door blijft gaan terwijl er duidelijk is te zien dat dat wat hij zegt niet klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Frank Snoeks die gooit er altijd een hoop feitjes bij, waarvan je denkt:
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbalquote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Melting het volgende:
We moeten eigenlijk hier een keer op de radio een live verslag doen van een wedstrijd. Lijkt me lachen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbal
Daar begin ik niet aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Melting het volgende:
We moeten eigenlijk hier een keer op de radio een live verslag doen van een wedstrijd. Lijkt me lachen!
Het is radio en alles mag tijdens jou show dus als je dat een keer wil doen kunnen ze niet zeiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Samzz, Trollscience en kornuiten dan in de rij staan om te zeiken over voetbal
Dat is waarquote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is radio en alles mag tijdens jou show dus als je dat een keer wil doen kunnen ze niet zeiken.
Ben ondertussen ook nog FM aan het spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t weer ff stil!![]()
Wie zwijgt stemt toe!
FM?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ondertussen ook nog FM aan het spelen.
Ik win erg veel..... en speel de 2012 editie.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhDaar ben ik zo slecht in!
Ik heb de 2007 versie liggen hiero maar verlies altijd alles.
Oeps..... heb ik niet echt opgelet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Maar Melting, was dat nou buitenspel of niet
quote:
De 2008 en 2009 editie ooit omlaag geladen maar daar won ik ook zelden mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik win erg veel..... en speel de 2012 editie.
Bij welk doelpunt?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
Maar Melting, was dat nou buitenspel of niet
De 1-1, Dost staat buitenspel en door te springen neemt 'ie deel aan het spel, zou ik zeggen. Hij hindert Esteban behoorlijk.quote:
Half uurtje nogquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef meowingtons het volgende:
Ik zie dat er weer voetbal gaande is?
Dan moet ik een herhaling zien. Ik zat niet goed op te letten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De 1-1, Dost staat buitenspel en door te springen neemt 'ie deel aan het spel, zou ik zeggen. Hij hindert Esteban behoorlijk.
Bijna elke zondag!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef meowingtons het volgende:
Ik zie dat er weer voetbal gaande is?
Hoe lang heb je lopen zoeken naar die letters?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Tchock het volgende:
Đuričić is trouwens wel echt een kutnaam.
Behoorlijk ja. Blijkt imo meer en meer dat Jans wel gelijk had met zn verhaal waarom Heerenveen zo hoog staat.quote:
Ctrl+c ctrl+V van VI.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je lopen zoeken naar die letters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |