Ik vind jou ook wel een leuke pokemon.quote:
Je mag wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Zokunen het volgende:
Hoi hoi is er een DJ? anders wil ik wel ff want de visite is net weg
Ik ben wel abra dan. Ik slaap ook zo tantoe veelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een leuke pokemon.
Even de zooi klaarzetten dan, geen idee wat het gaat worden thoughquote:
Is goed.... geef maar een seintje als je kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Even de zooi klaarzetten dan, geen idee wat het gaat worden though
Ik slaap ook graag veel wanneer dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben wel abra dan. Ik slaap ook zo tantoe veel
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik slaap ook graag veel met drommel wanneer dat kan.
Slapen is voor bazen.quote:
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon 12 uur lang in bed blijven liggen en er alleen uit komen om wat te eten
Ik ben pas een half uur mijn bed uitquote:Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoor
12 uur nadat je wakker bent hequote:Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na 12 uur slapen heb je nog een middag en een avond over hoor
Is er een bepaalde stijl die je wil draaien, of een bepaald thema o.i.d.?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag btw
Ik ben niet zo beperktquote:Op zondag 26 februari 2012 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er een bepaalde stijl die je wil draaien, of een bepaald thema o.i.d.?
Ik droomde over jou daaromquote:
Doe hierna er dan een van Kiss?quote:
Komt er 1 voor maar daarna die, hoop alleen dat ik de goede hebquote:
quote:
+tquote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klach:Mensen die post open maken wat voor jou is bestemd
Daar zijn het je ouders voor zolang je nog minderjarig bentquote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Picsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker hoe ik urenlang sta te prutsen met m´n nieuwe lenzen enzo?
Nee mn zus deed hetquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor zolang je nog minderjarig bent
Terechte klacht!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zie facebook! Oh wacht, daar zijn we nog geen vriendjesquote:
Ereche klach.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gewoon het hele weekend in bed blijven, laptop op schoot, tv aan en er alleen uit voor toilet en eten (maar wel in bed opeten)quote:
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon het hele weekend in bed blijven, laptop op schoot, tv aan en er alleen uit voor toilet en eten (maar wel in bed opeten)Ah, weekenden zoals ze vroeger waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |