Pics.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij liet niet meer los en begon te trekken.
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat's gebeurd en heb je een foto?
Nog beter!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh die moet Utrecht gewoon winnen.
Je pink smaakte goed dus!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij liet niet meer los en begon te trekken.
Dan zou ik als ik jou was maar even naar de EHBO gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.
Op zich valt het wel mee, alleen de glip is tot op het bot.
Wat is een glip?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie paar posts hierboven. Nu heb ik er nog een pleister om zitten, maar ik zal zo eens foto's maken, als ik gedoucht heb.
Op zich valt het wel mee, alleen de glip is tot op het bot.
Hij liet los zodra hij bloed proefdequote:
Fernandezquote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef stefanhaan het volgende:
feyenoorder geeft gewoon een kopstoot aan marcelloIdioot...
Het lijkt er anders verdacht veel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij liet los zodra hij bloed proefde. Mijn knolliebollie is geen vleesliefhebber
.
En terecht! Marcello verdiend dat gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef stefanhaan het volgende:
feyenoorder geeft gewoon een kopstoot aan marcelloIdioot...
Als hij van vlees had gehouden, had hij wel doorgekauwdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op.
Hij houd gewoon van filet. Door je bot had ie waarschijnlijk zo iets van haal dat er eerst eens uit!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij van vlees had gehouden, had hij wel doorgekauwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |