SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79 (auto)
- Tombolafan (auto)
- Cat (rijdt met Takaiki mee)
- Takaiki (auto)
- Tha_Erik (rijdt met Takaiki mee)
- Steve (rijdt met Takaiki mee)
- Goodbye (rijdt met HPKW mee)
- HenkPietKlaasWim (auto)
- Amsel (rijdt met HPKW mee)
- Peter (rijdt met BrandX mee)
- BrandX (auto)
- Maes (rijdt met BrandX mee)
- Greys (rijdt met BrandX mee)
- Dirkh (auto)
- Paddestoeltje (rijdt met Dirkh mee)
- yvonne (auto)
- Brechtje (rijdt met yvonne mee)
- Ole (trein)
- miss_dynastie (auto?)
- mister_dynastie (rijdt met MD mee?)
- Cosmo2.0 (trein)
- iBenny (trein)
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- MissBliss
- JJdJ1984
[ Bericht 9% gewijzigd door tombolafan op 25-02-2012 19:08:01 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die lag vlakbij de studio toch? Dan is dat een beter plan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Maar als MB niet mee gaat eten dan gaat ze toch hopelijk wel naar Hilversum Noord?Anders is het beetje om volgens mij
Staat wel in de OP.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat had ik even gemist, sorry, dat MB mss niet mee gaat eten.
En Cosmo, weet hij al of hij mee gaat eten? En Ole wel of niet?
Anders weten we nog niet wie hoe laat waar van het station gehaald moet worden door wie
quote:
Jij staat nu nergens en Ole staat er 2xquote:
Faal edit.quote:
Cosma komt mee ipv Cosmo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus Ole gaat twee keer mee eten en jij komt helemaal niet meer?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Cosma gaat alleen naar LaPlace als dat in de OP staat..
Als ik zou komen dan wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef iBenny het volgende:
Komen er ook mensen vanuit de richting Amsterdam?
Het is dat zo lastig is om van La Place naar de studio te komen met het ov anders zou dat ook kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat de treiners samen een taxi kunnen pakken?Want het groepje wordt aardig groot, straks past het niet meer in één auto.
Jullie lezen steeds over mijn aanbod heen zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat zo lastig is om van La Place naar de studio te komen met het ov anders zou dat ook kunnen
Maar dat zal niet zo'n prboleem zijn, in de Takketaxi past nog wel een persoon en er zijn nog wel meer mensen die één of twee plekjes over hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat zo lastig is om van La Place naar de studio te komen met het ov anders zou dat ook kunnen
Of alle chauffeurs schrijven even op wie ze meenemen en waar nog plek is?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat de treiners samen een taxi kunnen pakken?Want het groepje wordt aardig groot, straks past het niet meer in één auto.
De meeste taxi's hebben net zoveel plek als auto's met een bestuurder heurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Die heb ik idd niet gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie lezen steeds over mijn aanbod heen zeker?
Ik heb zat ruimte van la place naar de studioquote:
Maar volgens mij komt er bijna niemand alleen in de auto naar La Place. En dan zou je de 3 (?) OV-ers met 2 auto's in Hilversum moeten oppikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De meeste taxi's hebben net zoveel plek als auto's met een bestuurder heur
Ooooooooooooohwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zat ruimte van la place naar de studio
Dat maakt mij ook niet uit hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar, niet om te zeuren hoor, wat is er mis met met de bus naar la Place komen? Dat is 12 minuten en ik vrees dat de auto's langer kwijt zijn in totaal om om te rijden langs het station
Ing? Ik?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt er bijna niemand alleen in de auto naar La Place. En dan zou je de 3 (?) OV-ers met 2 auto's in Hilversum moeten oppikken.
Ja geen idee wie rijdt maar Greys heeft een smart, dat past vast nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik eet niet mee maar dat is dus kennelijk onhandig voor de automobilisten, dus dan ga ik wel gewoon met de trein naar Hilversum Noord en dan lopend naar de studio. Dat is maar 5 minuten volgens 9292ov.nlZiggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Whehehehehe Tombo
Maar Peter rijdt samen met BrandX naar mij en Maes komt ook hier heen (nou ja, restaurant op de hoek van het dorp) en dan gaan we met zijn vieren met 1 auto
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Daar wil ik je ook oppikken hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik eet niet mee maar dat is dus kennelijk onhandig voor de automobilisten, dus dan ga ik wel gewoon met de trein naar Hilversum Noord en dan lopend naar de studio. Dat is maar 5 minuten volgens 9292ov.nl
Maar als je dan niet mee eet dan idd liever naar Hilversum Noord dan naar Hilversum
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik eet niet mee nee, maar die 5 minuten kan ik ook wel lopen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar wil ik je ook oppikken hoor
Maar als je dan niet mee eet dan idd liever naar Hilversum Noord dan naar Hilversum
Als ik wel terug mag meerijden?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
CD met mp3's van alle winnende nummers van 1956 tot 2010 is klaar. Nu nog eentje met een selectie van dat voor het geval de takketaxi de MP3's niet kan lezen
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik eet niet mee nee, maar die 5 minuten kan ik ook wel lopen hoor
Als ik wel terug mag meerijden?
Yupquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef iBenny het volgende:
Komen er ook mensen vanuit de richting Amsterdam?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Fijn!quote:Ziggy played guitar
Kunnen jullie dit kaartje zien?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de studio op die rotonde ismaar is het wel makkelijk te vinden?
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45Ziggy played guitar
Okee, MB staat bij niet eters, en iBenny bij wel
Ik heb trouwens niet de La Place gebeld, dat kunnen ze wel aan toch?
Bij de rotonde rechts (vanaf station) en daar is de parkeerplek, daar staat een heel groot bordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de studio op die rotonde ismaar is het wel makkelijk te vinden?
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45
Daar is de ingang van Mediapark.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45Don't be a drag, just be a queen!![]()
Mediapark is een afslag op die rotonde iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45![]()
Nog een stukje rechtdoor en dan de slagboom en tadaaaa
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Op google maps is het iets duidelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDIQ8gEwAQAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kan ook altijd nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Doe dan wel ff de link van Hilversumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op google maps is het iets duidelijker.
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDIQ8gEwAQ
Planning.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
CD met mp3's van alle winnende nummers van 1956 tot 2010 is klaar. Nu nog eentje met een selectie van dat voor het geval de takketaxi de MP3's niet kan lezen
.
![]()
Selectie t/m 1990 voldoet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ok, de treiners zijn dus Cosmo, iBenny en Ole? Die komen met de bus samen?
Wisselen jullie nummers uit?(ja ik ben een regelmuts
)
Als ik morgen heel vroeg terug ben van verjaardag geef ik hier wel een gil en haal ik jullie op bij station
Daar ga ik over 2 weken eten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel ff de link van Hilversum
@Ole & Benny
http://9292.nl/reisadvies(...)2-02-26T1706#content
Mooie aansluiting van Hilversum naar LaPlace..
Don't be a drag, just be a queen!![]()
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar Eindhovenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel lekker eten hoor, bij de Karpendonkse Hoeve.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar Eindhoven
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDgQ8gEwAQquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lalala.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja daar ben ik nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar Eindhoven. Nou ja, niet op de sumatralaan, maar wel in Eindhoven.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar EindhovenLekker dan!
Heeft die studio nog een bepaald nummer?
Ziggy played guitar
24 ! Staat er in loeigrote letters op.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaLekker dan!
Heeft die studio nog een bepaald nummer?
Bekend terreinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDgQ8gEwAQ
Lalala.
![]()
Zin in!
Oke, dan kan ik het wel vinden denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
24 ! Staat er in loeigrote letters op.
Ik heb ook de nummers van Ingetje en Greys dus er kan niks mis gaanStevequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef Steve het volgende:
MB komt toch? DE TOFHEID!.
Envoor Re.
Ziggy played guitar
En voor de parkeerders, als het net zo als vorige week is, is het het handigst om als je door de slagboom bent op de parkeerplek halverwege linksaf te slaan en dan naar beneden, daar is de uitgang namelijk minder druk dan boven
Jaaaaa!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vanaaf de Takkevlaggetjes checken. En Takkes man tot wanhoop drijven.
*noteert*quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef tombolafan het volgende:
En voor de parkeerders, als het net zo als vorige week is, is het het handigst om als je door de slagboom bent op de parkeerplek halverwege linksaf te slaan en dan naar beneden, daar is de uitgang namelijk minder druk dan boven
En je kon uitrijkaarten vooraf kopen he?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Steve, Takkedinges was ook in de Effenaar met Abba Gold toen. We liepen langs elkaar en herkenden elkaar niet genoeg om hoi te zeggen
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Vorige keer hebben we daar toch voor in de rij gestaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
En je kon uitrijkaarten vooraf kopen he?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Geen idee, zondag wel dus dat is wel handig als het kanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
En je kon uitrijkaarten vooraf kopen he?
Dat overkomt je geen tweede keer he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, Takkedinges was ook in de Effenaar met Abba Gold toen. We liepen langs elkaar en herkenden elkaar niet genoeg om hoi te zeggen
.
![]()
We moesten toen de tijd die we er gestaan hadden betalen volgens mij, geen vast bedrag toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, zondag wel dus dat is wel handig als het kan
En halverwege linksaf de garage in dus?
Proberen om toch zoveel mogelijk als groep met de auto's aan te komen, is wel zo handig denk ik.
Getrainde Songfestivalfans.quote:En sommigen onder ons (ik noem geen namen *kuchTombokuch*) hebben het ATWT diploma.
Prima!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Ok, de treiners zijn dus Cosmo, iBenny en Ole? Die komen met de bus samen?
Wisselen jullie nummers uit?(ja ik ben een regelmuts
)
Als ik morgen heel vroeg terug ben van verjaardag geef ik hier wel een gil en haal ik jullie op bij stationOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Eerst door de slagboom en dan halverwege het parkeerveld links (staat ook wel aangegeven denk ik), dan is er een afrit naar onder andere "uit" en daar kun je dus beneden ook parkerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We moesten toen de tijd die we er gestaan hadden betalen volgens mij, geen vast bedrag toch?
En halverwege linksaf de garage in dus?
Proberen om toch zoveel mogelijk als groep met de auto's aan te komen, is wel zo handig denk ik.
Als iemand mijn nummer nog nodig denkt te hebben, dan mag dat. Kunnen we whatsappen onderweg
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die heb ik vanmorgen al gebeldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef tombolafan het volgende:
Okee, MB staat bij niet eters, en iBenny bij wel
Ik heb trouwens niet de La Place gebeld, dat kunnen ze wel aan toch?
Reserveren kan sowieso niet op zondag en ze konden het wel aan, zeker als een deel (ik, bijvoorbeeld) gewoon een broodje oid neemt en we niet met 24 tegelijk aan de biefstuk willen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ben jij niet te druk met het meezingen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand mijn nummer nog nodig denkt te hebben, dan mag dat. Kunnen we whatappen onderweg
.
.
what appen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand mijn nummer nog nodig denkt te hebben, dan mag dat. Kunnen we whatappen onderweg
.
En ik heb het al
Dat kan best samen met berichtjes typenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben jij niet te druk met het meezingen?.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah, je bent er. Houd jij Eriks spelfouten vanavond in de gaten? Dan ga ik verjaardagen.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen al gebeld
Reserveren kan sowieso niet op zondag en ze konden het wel aan, zeker als een deel (ik, bijvoorbeeld) gewoon een broodje oid neemt en we niet met 24 tegelijk aan de biefstuk willen.
Oh en niet lachen... maar ik had een tijdje terug bij Joan gepost dat ik gedroomd had dat ze op de rand van het podium ging zitten met haar gitaar en die reactie likete ze. En ik hoorde haar gister of vandaag in een filmpje zeggen dat ze qua performance iets 'heel anders dan anders' gaat doen.
ZOU HET??? ZOU HET????
Ik bedoel, staan met een gitaar is niet anders dan anders.
Gewoon staan achter een microfoon is niet anders.
En een dansert lijkt het me niet.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Denk wel dat dit moet lukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
@Ole & Benny
http://9292.nl/reisadvies(...)2-02-26T1706#content
Mooie aansluiting van Hilversum naar LaPlace..
![]()
![]()
Dat zei ze toch ook in een van de posts hier van de weekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en niet lachen... maar ik had een tijdje terug bij Joan gepost dat ik gedroomd had dat ze op de rand van het podium ging zitten met haar gitaar en die reactie likete ze. En ik hoorde haar gister of vandaag in een filmpje zeggen dat ze qua performance iets 'heel anders dan anders' gaat doen.
ZOU HET??? ZOU HET????
Ik bedoel, staan met een gitaar is niet anders dan anders.
Gewoon staan achter een microfoon is niet anders.
En een dansert lijkt het me niet.?
![]()
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei ze toch ook in een van de posts hier van de week?
En dat was een paar dagen nadat ik dat op haar FB had gezegd.
Het zou wel een mooie grap zijn en HEEL toevallig
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?
Het zou wel een mooie grap zijn en HEEL toevallig![]()
Ik hoop het
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Uhu. Kan hem alleen zo snel ff niet vinden, wel dat ze iets had getekend wat ze graag wilde dragen en dat dat voor haar gemaakt zou wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?
Het zou wel een mooie grap zijn en HEEL toevallig![]()
![]()
Ik weet trouwens nog van vorig jaar dat mijn TomTom een stuk Hilversum niet herkende; moest ik op een 100km-weg zien te draaien terwijl Gb ondertussen in mijn telefoon tetterde waar we bleven
Ja hij kent hier ook Sumatralaan 45 niet, dan staat er op de borden dat het mediapark naar rechts is en dan stuurt ie je linksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet trouwens nog van vorig jaar dat mijn TomTom een stuk Hilversum niet herkende; moest ik op een 100km-weg zien te draaien terwijl Gb ondertussen in mijn telefoon tetterde waar we bleven
Dus ik ga rechts; zusje helemaal in paniek of we wel op tijd zouden komen want stel dat we toch fout zouden rijden![]()
Ik zie net dat ik het op 19 februari op haar wall heb gepost (en dat ze het dus heeft gelezen).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Kan hem alleen zo snel ff niet vinden, wel dat ze iets had getekend wat ze graag wilde dragen en dat dat voor haar gemaakt zou worden
Nou ja, afwachten maar
Hoewel ze wel zei dat iedereen 'dansrepetities' had afgelopen woensdag.
Maar misschien moet je voor het zitten ook wel repeteren
Je zou wel opvallen als je uitsluitend je sokken aan zou doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe morgen spesjaal voor jullie mijn nieuwe sokken aan.
Oa he, niet uitsluitend.
Noem je me nou dik?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zou wel opvallen als je uitsluitend je sokken aan zou doen![]()
De muziek voor onderweg is geregeld.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zag vanmiddag wel op twitter voorbij komen dat ze een bijzondere outfit aanhad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik het op 19 februari op haar wall heb gepost (en dat ze het dus heeft gelezen).
Nou ja, afwachten maar
Hoewel ze wel zei dat iedereen 'dansrepetities' had afgelopen woensdag.
Maar misschien moet je voor het zitten ook wel repeteren
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Nee, hooguit je enkels een beetje, vandaar de sokkenquote:
Ja ze is wezen shoppen met de stylisten maar kon niet vinden wat ze wilde en toen heeft ze zelf iets getekend van de week en dat is gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag wel op twitter voorbij komen dat ze een bijzondere outfit aanhad.
Oh kijk:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.
Ik denk dat mijn kracht in het liedje zit, en het herkenbare verhaal in het nummer. Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Dat is eigenlijk best wel opdringerig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hooguit je enkels een beetje, vandaar de sokken
Oh en ik ga morgenochtend een SPOT THE FOK!KERS topic openen in ESF
Dat als mensen ons zien dat ze dat daar kunnen gillen
Ik denk zelf zoiets...quote:
I do NOT have chubby ankles.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hooguit je enkels een beetje, vandaar de sokken
Tombo misschien, van al die schijnzwangerschappen, maar ik niet heur.![]()
Ik neem m'n telefoon mee, zouden ze wifi hebben daar?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
Dat als mensen ons zien dat ze dat daar kunnen gillen
WAT THE FUCKquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I do NOT have chubby ankles.
Tombo misschien, van al die schijnzwangerschappen, maar ik niet heur.
Denk ik wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem m'n telefoon mee, zouden ze wifi hebben daar?
Dan kunnen we in dat topic roepen waar we ongeveer zitten.
Da's handiger dan in de LIVE topics die veel te snel gaan.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik heb mijn naaste omgeving ook al getipt. Waarna mensen heel benauwd keken omdat ze totaaaal niet van NSF houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
Dat als mensen ons zien dat ze dat daar kunnen gillenTip van de dag: opnemen en snel doorspoelen bij de liedjes ne goed kijken als er publiek in beeld is.
I saw what you did there.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien.
Kusje om het goed te maken?
*smooch*
Ow ja, ik ging naar de Takkevlaai.
He geds, ik moet zo op verjaardag...
Indien dringende zaken, ernstige problemen of emotionele hulp nodig betreffende NSF dan weten jullie me te vinden
Ik heb mijn telefoon ook al bij me.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
He geds, ik moet zo op verjaardag...
Indien dringende zaken, ernstige problemen of emotionele hulp nodig betreffende NSF dan weten jullie me te vinden
Ik eet een stokbroodje aioli, ik adem morgen gewoon even goed uit en dan zitten wij zit ik in die kring flauwgevallen anderenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik wel hoor
Dan kunnen we in dat topic roepen waar we ongeveer zitten.
Da's handiger dan in de LIVE topics die veel te snel gaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet een stokbroodje aioli, ik adem morgen gewoon even goed uit en dan zitten wij zit ik in die kring flauwgevallen anderen
Ik heb net knoflookkip op dus mij zul je niet vellenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet een stokbroodje aioli, ik adem morgen gewoon even goed uit en dan zitten wij zit ik in die kring flauwgevallen anderen![]()
![]()
Cat is weg toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb net knoflookkip op dus mij zul je niet vellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Live vanaf de achterbank van m'n auto
Hoe gaat het hier? Redden jullie je nog?
Ing, gelukkig dat je er bent. Ik ben ingestort.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat is weg toch?Hjaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want de lucht uit je mond trekt de vloerbedekking krom![]()
![]()
Nu pas? Of alweer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe gaat het hier? Redden jullie je nog?![]()
![]()
Ing en mobiel internet, tismewat!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mag ik wel even zeggen dat ik er echt ontzettend veel zin in heb, ook om iedereen (weer) te zien enzo.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 24 uur volhouden, dan mag je hysterisch doen
Waarom moet je dan wifi hebben als je toch ook mobiel internet hebt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe gaat het hier? Redden jullie je nog?![]()
En nee, ik red het niet zonder jou
Valt het op?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ing en mobiel internet, tismewat!
Da's goeikoperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wifi hebben als je toch ook mobiel internet hebt?![]()
Een moment zonder jou...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wifi hebben als je toch ook mobiel internet hebt?![]()
alleen de stilte om me heen
ik strek m'n armen naar je uit...
maar ik voel me zo alleen
Alleen je adem laat me leven (bwehehe!)
een beetje hoop heb je gegeven
een moment zonder jou
een moment zonder...![]()
We zijn er al bijna, dus ik word zo geacht sociaal te doen.
Te druk om voorin te zitten denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Nog effe hoor Ing, waarom zat/zit je op de achterbank?. Ze heeft straf.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
.
. Zulke dingen overkomen mij ook vaak. Dat ik mensen niet herken, of niet goed kan plaatsen.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Link iis ook niet slim he. Gaat ie, heel langzaam, 5 pompoenen tegelijk door half Skyloft dragen.
Hij is wss sneller als ie het 2-2-1 doet en dus 3x loopt.![]()
Oke...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Muis006 het volgende:
Link iis ook niet slim he. Gaat ie, heel langzaam, 5 pompoenen tegelijk door half Skyloft dragen.
Hij is wss sneller als ie het 2-2-1 doet en dus 3x loopt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Doe het dan andersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Muis006 het volgende:
Hij is wss sneller als ie het 2-2-1 doet en dus 3x loopt.
Ik snap niet wat het met de meet te maken heeft!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Helemaal NIKS.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Gewoon informatiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt!
Oh ik heb zin in de autoreis. Ik word zo vrolijk van songfestivalnummers
.
Ne partez pas pour moiiiii!!!! Lalala la la laaaaa!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
OMGOMGOMGOMG
Het kippenvel sprong op mijn armen.
Want de eurovisie tune was op tv![]()
De aankondiging van het NSF!
(Ik zit klaar voor Nick tegen Simon namelijk, da's ook op Ned 1)
Nu heb ik monsieur cannibale in mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt!
Oh ik heb zin in de autoreis. Ik word zo vrolijk van songfestivalnummers
.
Ne partez pas pour moiiiii!!!! Lalala la la laaaaa!![]()
![]()
Kut, net gemist, ik schakel nu pas inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
OMGOMGOMGOMG
Het kippenvel sprong op mijn armen.
Want de eurovisie tune was op tv![]()
De aankondiging van het NSF!
(Ik zit klaar voor Nick tegen Simon namelijk, da's ook op Ned 1)
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jullie gaan er toch wel voor zorgen dat je ten minste een keer goed in beeld komt met zijn allen, he?![]()
desnoods grijp je de cameraman maar bij zijn lurven
Ga morgenavond de opname kijken als ik thuiskom.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de show nog ergens anders om draait dan om ons.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Worden jullie straks nog gekozen om ons te vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de show nog ergens anders om draait dan om ons.
Nou! Dat zou zo'n slecht plan nog niet zijn. Ik zing de lead wel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wel samen met Joan, dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou! Dat zou zo'n slecht plan nog niet zijn. Ik zing de lead wel.
Oh wacht, dan pakt joan de lead en doe ik was tweede stemmetjes.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Joan is namelijk ook een FOK!ker.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik voel de winst al komen!![]()
Mogen alleen wel maar 6 mensen op het podium, als ik me niet vergis, maar daar verzint John wel wat op.
Ik heb er echt zin in. Ik zeg het nog maar even
, mocht het nog niet duidelijk zijn
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik nies me kapot en mn kop zit vol snot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oh dus dat knoflookgedoe is gewoon om ons op afstand te houden zodat we niet ziek worden.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik nies me kapot en mn kop zit vol snot
Join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hoop dat Andromache nog even reageert op PM
Want ik heb geen idee hoe ze er uit ziet en ook geen 06nr, dus dat wordt een beetje lastig zoeken dan met de kaartjes bij de studio buiten
Ze hebben een liedje van de BSB in de SingstoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom staat Pearl zo hoog bij unibet? Er is toch niets bekend qua nummers. Pearl mag niet winnen. Ik herhaal. Pearl mag niet winnenOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
Ja Pearl staat vanaf het begin bovenaan inderdaad.
Er is wel IETS bekend van de nummers hoor, er zijn diverse fragmentjes te horen geweest.
Daar vond ik het nummer van Pearl saai en nietszeggend, dus ik snap het ook niet. Zal wel te maken hebben met het feit dat zij een van de meest bekenden is (kennelijk...) en bekend staat om haar hele goede live zang.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
18:15 is het laatste moment dat ik me kan melden? Verschil in reistijd is nogal huge. Als ik om 15:05 vertrek ben ik er om 18:01. Vertrek ik om 16:38 ben ik er om 18:30
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Ik heb de eerste 2 laplace-vellen geprint
En ik maar denken: wat is een lap-lace-vel?
...Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
18:15 is het laatste moment dat ik me kan melden? Verschil in reistijd is nogal huge. Als ik om 15:05 vertrek ben ik er om 18:01. Vertrek ik om 16:38 ben ik er om 18:30
Maar zelf weten
Scheelt een uur reistijd.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh die heb ik ook geprint, allemaal 15 keer geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de eerste 2 laplace-vellen geprint
Dat doe ik dan maarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doen
Maar zelf weten
Punt is dat we om 19 uur echt OP DIE STOELEN moeten zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Anders zitten we niet bij elkaar.
En we moeten elkaar eerst allemaal nog vinden buiten, dan waarschijnlijk een rij bij de entree (vorig jaar wel, flinke rij), dan kaartcontrole die langzaam gaat, jas ophangen, nog naar het toilet eventueel.
Ik vind het een beetje krap als je met de trein aankomt om 18.30 uur, want als je een beetje vertraging hebt dan hang je al
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Punt is dat we om 19 uur echt OP DIE STOELEN moeten zitten
Anders zitten we niet bij elkaar.
En we moeten elkaar eerst allemaal nog vinden buiten, dan waarschijnlijk een rij bij de entree (vorig jaar wel, flinke rij), dan kaartcontrole die langzaam gaat, jas ophangen, nog naar het toilet eventueel.
Ik vind het een beetje krap als je met de trein aankomt om 18.30 uur, want als je een beetje vertraging hebt dan hang je alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doen
Maar zelf wetenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik ben er op tijd
Nee maar ff serieus, ben ik dan echt de enige met die falende gemoedsrust?
Want als jullie denken dat we dat allemaal ruimmmmmm halen in 25 minuten, dan prima hoor.
Ik herinner me alleen de rij van vorig jaarMss is dat nu anders.
Ik heb ook falende gemoedsrust. Als ik in mijn eentje zou gaan, dan zou ik echt uiterlijk om 18.00 bij die zaal willen zijn, en liever eerder
. Maar ik heb een vreselijke op-tijd-zijn-tic.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Want als jullie denken dat we dat allemaal ruimmmmmm halen in 25 minuten, dan prima hoor.
. Ik ga bijv. 2 uur van te voren)terwijl ik er binnen 3 kwartier ben) van huis om naar school te gaan, omdat de treinen hier vaak deaud of vertraagd zijn.
![]()
Ik ook, maar vooral als je weet hoe traaaaaaaaaag het allemaal gaat met zo'n grote groepquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook falende gemoedsrust. Als ik in mijn eentje zou gaan, dan zou ik echt uiterlijk om 18.00 bij die zaal willen zijn, en liever eerder
Voordat al die jassen opgehangen zijn, iedereen geplast heeft, etc etc mogen we blij zijn als we nog een beetje vooraan bij die deuren staan, zodat we een goede plek bij elkaar hebben.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nee, maar ik heb zoiets van: eigen risico, als je te laat bent zijn wij al binnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Maar dat heb jij ook niet
Nee hoor. Morgen trein van 16.26 pakken, ik wil eigenlijk om 16.00 al klaarstaan op CS.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Laatste trein gaat echt laat, dus scheelt. En ik heb mijn adresje in Hilversum wel zo nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooooohw, dan hoef ik ook niet te kijken hoe ik thuis komDon't be a drag, just be a queen!![]()
De laatste trein gaat om half 1, dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Laatste trein gaat echt laat, dus scheelt. En ik heb mijn adresje in Hilversum wel zo nodig.![]()
![]()
Plassen doen ze maar tussen 19.00 en 20.20quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral als je weet hoe traaaaaaaaaag het allemaal gaat met zo'n grote groep
Voordat al die jassen opgehangen zijn, iedereen geplast heeft, etc etc mogen we blij zijn als we nog een beetje vooraan bij die deuren staan, zodat we een goede plek bij elkaar hebben.. Desnoods in een flesje
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee dat heb ik idd niet, omdat ik die kaarten heb dan...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets van: eigen risico, als je te laat bent zijn wij al binnen
Maar dat heb jij ook niet
Dus dan voel ik me genoodzaakt om weer naar die entree te heen en weren steeds.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik snap dat gevoel welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat heb ik idd niet, omdat ik die kaarten heb dan...
Dus dan voel ik me genoodzaakt om weer naar die entree te heen en weren steeds.. Maar ik heen-en-weer wel met je mee als het nodig is hoor
. Kunnen we even ook prive tactiek bespreken hoe Joan moet winnen
.
Maar beter is iedereen gewoon ruim op tijd *boos kijkt* Anders krijg je een note.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat weet ik Greys, daarom gaf ik Jj ook die tip
Uitdaging!Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
En ik luister braafquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik Greys, daarom gaf ik Jj ook die tipOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Ik weet dat jij dat weet, ik beaamde het.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik Greys, daarom gaf ik Jj ook die tip
Op mijn manier
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dat gevoel wel. Maar ik heen-en-weer wel met je mee als het nodig is hoor
. Kunnen we even ook prive tactiek bespreken hoe Joan moet winnen
.
Maar beter is iedereen gewoon ruim op tijd *boos kijkt* Anders krijg je een note.
En ja, dat gepies komt wel nadat we de stoelen bezet hebben met tassies en pomponsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plassen doen ze maar tussen 19.00 en 20.20. Desnoods in een flesje
.
Ja dan kan het wel toch? toch? toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, dat gepies komt wel nadat we de stoelen bezet hebben met tassies en pompons
Ik ga maar slapen, dan is het eerder morgen
Ja hoor! Tenminste, mocht vorig jaar ook nog terwijl we al in de studio warenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel toch? toch? toch?
En trustenEN TOT MORGEN
![]()
Dat wil ik stiekem al sinds negen uur vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar slapen, dan is het eerder morgen![]()
![]()
![]()
Dank je DML!
Kan/ga je wel kijken?
En er komt een SPOT THE FOK!KERS topic in ESF, dus je hoeft dan niet die hele snel gaande live topics bij te houden oid, wij posten af en toe wel iets in het spot the fokkers topic daar vandaan
Ik wil wel kijken maar ik ben bang dat de meneer dat niet zo ziet zittenEn de tv in de slaapkamer kan niet meer sinds we Puck hebben
![]()
Ik ga broeden op een dealtje met Mr.DML![]()
![]()
Vandaag! Het is vandaag!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
live.songfestival.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil wel kijken maar ik ben bang dat de meneer dat niet zo ziet zittenEn de tv in de slaapkamer kan niet meer sinds we Puck hebben
![]()
Ik ga broeden op een dealtje met Mr.DML
Stream
Kan je via de computer kijken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik om 17.30quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Dus jij staat om 16.45 uur voor de zekerheid vast met B. bij de La Place en helpt mij iedereen op tijd met hun mond nog vol die tent uit jagen richting studio??quote:
Seriously?quote:
Ik vind 18.15 al érg vroeg als de zaal om 19.00 open gaat
Maar goed, ik ben er 18.10 als alles goed gaat.Jezus, en ik eet al voor 17.00 uur, hoe overleef ik datquote:![]()
Ziggy played guitar
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
@greys
NEE.Don't be a drag, just be a queen!![]()
@Bliss, het duurt maar anderhalf uur die hele show, valt wel mee toch?
En neem iets te snaaien mee anders! Of kom alsnog naar de La Place
Ja, maar ik eet voor 17.00 uur (want dan moet ik op weg) en de show duurt tot 22.05, das 5 uurquote:@Bliss, het duurt maar anderhalf uur die hele show, valt wel mee toch?
En neem iets te snaaien mee anders! Of kom alsnog naar de La Place
Ja ik neem wel wat mee.
En heeeeel misschien kom ik naar LaPlace, maar ik denk het niet.Ziggy played guitar
Als ik je nummer had dan whatsappte ik je de link naar de OPquote:Op zondag 26 februari 2012 00:19 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand whatsappen morgen wat de definitieve tijd voor LaPlace is?..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gewoon 17 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 00:19 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand whatsappen morgen wat de definitieve tijd voor LaPlace is?
![]()
Ziggy played guitar
Als ik nu nog van gedachten verander veroorzaakt dat alleen nog maar meer paniek![]()
Ik heb nog wel een pietsie paniek om Andromache, die moet nog ff reageren op PM, want die vind ik anders nooit met die kaarten morgen![]()
Rolanda (paddestoeltjes-die-ene-van-dirkh) wil je. Dus ik kan beter haar nummer geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je nummer had dan whatsappte ik je de link naar de OP..
![]()
Dan zijn we nooit om 17.30 bij de studioquote:
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
HOU OPPPPPPPPPPPPP!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zijn we nooit om 17.30 bij de studio
*zachtjes heen en weer wiegt*IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
Deze post staat al gequote in je reactievenster. Toch nogmaals quoten?
Uhm ja
@Dirkh: misschien
Ziggy played guitar
Jij wilt toch ook graag op tijd zijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HOU OPPPPPPPPPPPPP!
*zachtjes heen en weer wiegt*
Tot straks
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook graag op tijd zijn?
Toch?
Toch?
TOCH?
PANIEK!
Nou weet je, ik gooi die kaarten van jullie over tafel in de La Place, doe een wapper voor de sier en ga om 17.10 uur alvast wel voor de studio liggen voor de zekerheidKunnen jullie nog even dooreten.
Voor al die hommo's uit België een plekje gevonden hebben is het wel 20.00 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.
Toch?
Toch?
TOCH?
PANIEK!
Nou weet je, ik gooi die kaarten van jullie over tafel in de La Place, doe een wapper voor de sier en ga om 17.10 uur alvast wel voor de studio liggen voor de zekerheidKunnen jullie nog even dooreten.
Ah, die waren leuk he?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor al die hommo's uit België een plekje gevonden hebben is het wel 20.00 uur
En ze zaten nog pal vooraan ook
Het zal me benieuwen. Het fanvak waar we in komen
Dat fanvak waar Dirkh zo dol op is.
Of we nu niet de enigen zijn met vlaggetjes, zoals vorig jaarWat een sufkuttenpubliek was het toen.
Het fanvak?Ik heb geen idee wie er meedoen
Pearl, Raffabitch, Joan, Tim Douwsema? en Dio of hoe die donkere jongen ook maar heet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:
Ik ben ook geen kenner..
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HOU OPPPPPPPPPPPPP!
*zachtjes heen en weer wiegt*Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.
Toch?
Toch?
TOCH?
PANIEK!, maar als ik dit dan allemaal lees is het misschien maar goed dat ik er niet bij ben
![]()
Ik kan niet goed tegen paniek, wordt ik ongeduldig van
Ik ga slapen hoor, tot straks allemaal!.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja wij zitten in het speciale fanvakquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:
Vrij dicht bij het podium, begreep ik.
Omdat we de kaarten via die aparte voorverkoop hebben gekocht![]()
En ben maar gewoon fan van Joan, die van de week hier vragen kwam beantwoorden
Ik ben de kalmte zelve morgenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar als ik dit dan allemaal lees is het misschien maar goed dat ik er niet bij ben
![]()
Ik kan niet goed tegen paniek, wordt ik ongeduldig van![]()
De paniek is alleen vooraf.
Tenminste, dat was de vorige twee keer. Resultaten uit het verleden bieden... etc.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pearl, Raffabitch, Joan, Tim Douwsema? en Dio of hoe die donkere jongen ook maar heet.
Ik ben ook geen kenner..
EnKim de Boer
Trusten Erik, tot straks
Aai je CD met songfestivalliedjes-voor-onderweg maar vast even!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kom ik toch een eind.quote:. (morgen even spoedcursus NSF doen.
.)
Nu echt slapen, tot zo
Ah, ik zie het al voor me.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelve morgen
De paniek is alleen vooraf.
Tenminste, dat was de vorige twee keer. Resultaten uit het verleden bieden... etc.
Of je zit morgen als kalme moederkloek de rest van de groep in toom te houden, of je rent volkomen hysterisch, krijsend voor de studio heen en weer terwijl je kaartjes en vlaggetjes gooit naar iedereen die je maar aankijkt.![]()
![]()
Welterusten Erik, veel plezier vanavond.
Omdat er meer mensen in de auto zaten en meneer I. was Bobquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Nog effe hoor Ing, waarom zat/zit je op de achterbank?
Ik ben zo zenuwachtig dat ik vanochtend gewoon om 7 uur wakker werd!
Doe wat je niet durft.
Ben ook al wakker
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik was ook al vroeg wakker, en toen viel ik steeds in slaap met hele korte nsf-dromen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oké, mijn rood-wit-blauw jurkje ligt niet waar ik dacht dat hij zou liggen.![]()
Missie zoektocht jurkje is bij deze gestart!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ik heb ook kledingkeuzestress! Neem wel gewoon een tas met kleding mee en beslis in goed overleg met GB en Amsel wel wat het gaat worden.
Doe wat je niet durft.
Oh, dat kan je zéker wel aan ons overlaten!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Viva Chocolatte trala lalalalala laaaaaaaaaa laaaaaaaaaaa...
Neh. Kan er toch nog niet enthousiast over worden.
Je ziet. Ik heb het geprobeerd.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik wil geen vlaggetjes op mn wang!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dat kan je zéker wel aan ons overlaten!
Even voor de duidelijkheid.
Doe wat je niet durft.
Oh, maar dat wil ik ook niet. Geen oranje of roodwitblauwe dingen op mijn hoofd of in mijn haar!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil geen vlaggetjes op mn wang!
Even voor de duidelijkheid.
Voor degenen met mobiel internet:
SPOT THE FOK!KERS!
Volg dat topic vast evenDan kunnen we daarin posten vanavond vanuit de studio, ipv in de LIVE topics die toch veel te snel gaan.
Ik wil jullie allemaal een geweldige nsf dag toewensen![]()
![]()
en zal jullie zeker gaan spotten
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ik weiger ook alles wat met schmink te maken heeft. Voor mij geen vlaggetjes op mijn wang.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Paniek!![]()
Jurkje nog steeds niet gevonden. Ik duik zo maar even op zolder!
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb een oranje tshirt gevonden...
![]()
![]()
Zegt niet dat hij past, of dat ik hem aandoe. Want alleen zo'n tshirt is koud!quote:Don't be a drag, just be a queen!![]()
Met een overhemd er los overheen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 11:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zegt niet dat hij past, of dat ik hem aandoe. Want alleen zo'n tshirt is koud!
Mijn garderobe bestaat niet uit overhemden.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een overhemd er los overheen ofzo.
Shirt met lange mouwen eronder
Vorig jaar had ik het loeiwarm in die studio van al dat gewapper
Toen Erik en ik na afloop dat interviewtje voor dat blad hadden, gingen we met zweterige koppen op de foto
Ohjaquote:Op zondag 26 februari 2012 11:12 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had ik het loeiwarm in die studio van al dat gewapper
Toen Erik en ik na afloop dat interviewtje voor dat blad hadden, gingen we met zweterige koppen op de foto. "Bedankt voor jullie praatje en nu nog even een foto" en wij zo (althans, ik dan
) waitwhut?! Foto?! Nu?!
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VANDAAAAAG!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ik mijn vlaggetjes make up niet me hoef te nemen.
hoezo niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VANDAAAAAG!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ik mijn vlaggetjes make up niet me hoef te nemen.lolwut![]()
Enige inschatting hoe laat de takketaxi hier ongeveer gaat zijn? Tegen 3 uur? Eerder?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij wil wel vlaggetjes op je wangen?quote:
Ik gok tegen een uur of 3.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Enige inschatting hoe laat de takketaxi hier ongeveer gaat zijn? Tegen 3 uur? Eerder?Zullen we je sms-en wanneer we bij Steve vertrekken? Dan heb je nog tijd voor de polo en de whoesj.
Wat vroeg
Zelfs ik ga pas na 3en rijden
Ja dat lijkt me prima!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok tegen een uur of 3.Zullen we je sms-en wanneer we bij Steve vertrekken? Dan heb je nog tijd voor de polo en de whoesj.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wij zijn graag ruim op tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vroeg
Zelfs ik ga pas na 3en rijden
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: