Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik eet niet mee nee, maar die 5 minuten kan ik ook wel lopen hoor
Als ik wel terug mag meerijden?
Yupquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef iBenny het volgende:
Komen er ook mensen vanuit de richting Amsterdam?
Fijn!quote:
Bij de rotonde rechts (vanaf station) en daar is de parkeerplek, daar staat een heel groot bordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Kunnen jullie dit kaartje zien?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de studio op die rotonde ismaar is het wel makkelijk te vinden?
http://9292.nl/looproute/(...)ersum_sumatralaan-45
Daar is de ingang van Mediapark.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de studio op die rotonde ismaar is het wel makkelijk te vinden?
Mediapark is een afslag op die rotonde iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Op google maps is het iets duidelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Kan ook altijd nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat de treiners samen een taxi kunnen pakken?Want het groepje wordt aardig groot, straks past het niet meer in één auto.
Doe dan wel ff de link van Hilversumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op google maps is het iets duidelijker.
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDIQ8gEwAQ
Planning.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
CD met mp3's van alle winnende nummers van 1956 tot 2010 is klaar. Nu nog eentje met een selectie van dat voor het geval de takketaxi de MP3's niet kan lezen
.
Daar ga ik over 2 weken eten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel ff de link van Hilversum
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar Eindhovenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel lekker eten hoor, bij de Karpendonkse Hoeve.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Erik stuurt MB gewoon naar Eindhoven
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDgQ8gEwAQquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
24 ! Staat er in loeigrote letters op.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaLekker dan!
Heeft die studio nog een bepaald nummer?
Bekend terreinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CDgQ8gEwAQ
Lalala.
Oke, dan kan ik het wel vinden denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
24 ! Staat er in loeigrote letters op.
Stevequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef Steve het volgende:
MB komt toch? DE TOFHEID!.
Envoor Re.
Jaaaaa!quote:
*noteert*quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef tombolafan het volgende:
En voor de parkeerders, als het net zo als vorige week is, is het het handigst om als je door de slagboom bent op de parkeerplek halverwege linksaf te slaan en dan naar beneden, daar is de uitgang namelijk minder druk dan boven
Vorige keer hebben we daar toch voor in de rij gestaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
En je kon uitrijkaarten vooraf kopen he?
Geen idee, zondag wel dus dat is wel handig als het kanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
En je kon uitrijkaarten vooraf kopen he?
Dat overkomt je geen tweede keer he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, Takkedinges was ook in de Effenaar met Abba Gold toen. We liepen langs elkaar en herkenden elkaar niet genoeg om hoi te zeggen
.
We moesten toen de tijd die we er gestaan hadden betalen volgens mij, geen vast bedrag toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, zondag wel dus dat is wel handig als het kan
Getrainde Songfestivalfans.quote:
Prima!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Ok, de treiners zijn dus Cosmo, iBenny en Ole? Die komen met de bus samen?
Wisselen jullie nummers uit?(ja ik ben een regelmuts
)
Als ik morgen heel vroeg terug ben van verjaardag geef ik hier wel een gil en haal ik jullie op bij station
Eerst door de slagboom en dan halverwege het parkeerveld links (staat ook wel aangegeven denk ik), dan is er een afrit naar onder andere "uit" en daar kun je dus beneden ook parkerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We moesten toen de tijd die we er gestaan hadden betalen volgens mij, geen vast bedrag toch?
En halverwege linksaf de garage in dus?
Proberen om toch zoveel mogelijk als groep met de auto's aan te komen, is wel zo handig denk ik.
Die heb ik vanmorgen al gebeldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:09 schreef tombolafan het volgende:
Okee, MB staat bij niet eters, en iBenny bij wel
Ik heb trouwens niet de La Place gebeld, dat kunnen ze wel aan toch?
Ben jij niet te druk met het meezingen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand mijn nummer nog nodig denkt te hebben, dan mag dat. Kunnen we whatappen onderweg
.
what appen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand mijn nummer nog nodig denkt te hebben, dan mag dat. Kunnen we whatappen onderweg
.
Dat kan best samen met berichtjes typenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben jij niet te druk met het meezingen?.
Ah, je bent er. Houd jij Eriks spelfouten vanavond in de gaten? Dan ga ik verjaardagen.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen al gebeld
Reserveren kan sowieso niet op zondag en ze konden het wel aan, zeker als een deel (ik, bijvoorbeeld) gewoon een broodje oid neemt en we niet met 24 tegelijk aan de biefstuk willen.
Denk wel dat dit moet lukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
@Ole & Benny
http://9292.nl/reisadvies(...)2-02-26T1706#content
Mooie aansluiting van Hilversum naar LaPlace..
Dat zei ze toch ook in een van de posts hier van de weekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en niet lachen... maar ik had een tijdje terug bij Joan gepost dat ik gedroomd had dat ze op de rand van het podium ging zitten met haar gitaar en die reactie likete ze. En ik hoorde haar gister of vandaag in een filmpje zeggen dat ze qua performance iets 'heel anders dan anders' gaat doen.
ZOU HET??? ZOU HET????
Ik bedoel, staan met een gitaar is niet anders dan anders.
Gewoon staan achter een microfoon is niet anders.
En een dansert lijkt het me niet.
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei ze toch ook in een van de posts hier van de week?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?
En dat was een paar dagen nadat ik dat op haar FB had gezegd.
Het zou wel een mooie grap zijn en HEEL toevallig
Uhu. Kan hem alleen zo snel ff niet vinden, wel dat ze iets had getekend wat ze graag wilde dragen en dat dat voor haar gemaakt zou wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze iets heel anders dan anders ging doen he?
En dat was een paar dagen nadat ik dat op haar FB had gezegd.
Het zou wel een mooie grap zijn en HEEL toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |