Ik ook, maar vooral als je weet hoe traaaaaaaaaag het allemaal gaat met zo'n grote groepquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook falende gemoedsrust. Als ik in mijn eentje zou gaan, dan zou ik echt uiterlijk om 18.00 bij die zaal willen zijn, en liever eerder
. Maar ik heb een vreselijke op-tijd-zijn-tic.
Nee, maar ik heb zoiets van: eigen risico, als je te laat bent zijn wij al binnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Nee maar ff serieus, ben ik dan echt de enige met die falende gemoedsrust?
Want als jullie denken dat we dat allemaal ruimmmmmm halen in 25 minuten, dan prima hoor.
Ik herinner me alleen de rij van vorig jaarMss is dat nu anders.
Nee hoor. Morgen trein van 16.26 pakken, ik wil eigenlijk om 16.00 al klaarstaan op CS.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Nee maar ff serieus, ben ik dan echt de enige met die falende gemoedsrust?
Want als jullie denken dat we dat allemaal ruimmmmmm halen in 25 minuten, dan prima hoor.
Ik herinner me alleen de rij van vorig jaarMss is dat nu anders.
Laatste trein gaat echt laat, dus scheelt. En ik heb mijn adresje in Hilversum wel zo nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooooohw, dan hoef ik ook niet te kijken hoe ik thuis kom
De laatste trein gaat om half 1, dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Laatste trein gaat echt laat, dus scheelt. En ik heb mijn adresje in Hilversum wel zo nodig.
Plassen doen ze maar tussen 19.00 en 20.20quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral als je weet hoe traaaaaaaaaag het allemaal gaat met zo'n grote groep
Voordat al die jassen opgehangen zijn, iedereen geplast heeft, etc etc mogen we blij zijn als we nog een beetje vooraan bij die deuren staan, zodat we een goede plek bij elkaar hebben.
Nee dat heb ik idd niet, omdat ik die kaarten heb dan...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets van: eigen risico, als je te laat bent zijn wij al binnen
Maar dat heb jij ook niet
Ik snap dat gevoel welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat heb ik idd niet, omdat ik die kaarten heb dan...
Dus dan voel ik me genoodzaakt om weer naar die entree te heen en weren steeds.
En ik luister braafquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik Greys, daarom gaf ik Jj ook die tip
Ik weet dat jij dat weet, ik beaamde het.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik Greys, daarom gaf ik Jj ook die tip
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dat gevoel wel. Maar ik heen-en-weer wel met je mee als het nodig is hoor
. Kunnen we even ook prive tactiek bespreken hoe Joan moet winnen
.
Maar beter is iedereen gewoon ruim op tijd *boos kijkt* Anders krijg je een note.
En ja, dat gepies komt wel nadat we de stoelen bezet hebben met tassies en pomponsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plassen doen ze maar tussen 19.00 en 20.20. Desnoods in een flesje
.
Ja dan kan het wel toch? toch? toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, dat gepies komt wel nadat we de stoelen bezet hebben met tassies en pompons
Ja hoor! Tenminste, mocht vorig jaar ook nog terwijl we al in de studio warenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel toch? toch? toch?
Dat wil ik stiekem al sinds negen uur vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar slapen, dan is het eerder morgen
live.songfestival.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil wel kijken maar ik ben bang dat de meneer dat niet zo ziet zittenEn de tv in de slaapkamer kan niet meer sinds we Puck hebben
![]()
Ik ga broeden op een dealtje met Mr.DML
Ik om 17.30quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook falende gemoedsrust. Als ik in mijn eentje zou gaan, dan zou ik echt uiterlijk om 18.00 bij die zaal willen zijn, en liever eerder
. Maar ik heb een vreselijke op-tijd-zijn-tic.
Dus jij staat om 16.45 uur voor de zekerheid vast met B. bij de La Place en helpt mij iedereen op tijd met hun mond nog vol die tent uit jagen richting studio??quote:
Seriously?quote:
Jezus, en ik eet al voor 17.00 uur, hoe overleef ik datquote:
Ja, maar ik eet voor 17.00 uur (want dan moet ik op weg) en de show duurt tot 22.05, das 5 uurquote:@Bliss, het duurt maar anderhalf uur die hele show, valt wel mee toch?
En neem iets te snaaien mee anders! Of kom alsnog naar de La Place
Als ik je nummer had dan whatsappte ik je de link naar de OPquote:Op zondag 26 februari 2012 00:19 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand whatsappen morgen wat de definitieve tijd voor LaPlace is?
Gewoon 17 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 00:19 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand whatsappen morgen wat de definitieve tijd voor LaPlace is?
Rolanda (paddestoeltjes-die-ene-van-dirkh) wil je. Dus ik kan beter haar nummer geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je nummer had dan whatsappte ik je de link naar de OP..
Dan zijn we nooit om 17.30 bij de studioquote:
HOU OPPPPPPPPPPPPP!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zijn we nooit om 17.30 bij de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |