SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
18:15 is het laatste moment dat ik me kan melden? Verschil in reistijd is nogal huge. Als ik om 15:05 vertrek ben ik er om 18:01. Vertrek ik om 16:38 ben ik er om 18:30
Oh die heb ik ook geprint, allemaal 15 keer geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de eerste 2 laplace-vellen geprint
Dat doe ik dan maarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doen
Maar zelf weten
Punt is dat we om 19 uur echt OP DIE STOELEN moeten zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
18:15 is het laatste moment dat ik me kan melden? Verschil in reistijd is nogal huge. Als ik om 15:05 vertrek ben ik er om 18:01. Vertrek ik om 16:38 ben ik er om 18:30
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Punt is dat we om 19 uur echt OP DIE STOELEN moeten zitten
Anders zitten we niet bij elkaar.
En we moeten elkaar eerst allemaal nog vinden buiten, dan waarschijnlijk een rij bij de entree (vorig jaar wel, flinke rij), dan kaartcontrole die langzaam gaat, jas ophangen, nog naar het toilet eventueel.
Ik vind het een beetje krap als je met de trein aankomt om 18.30 uur, want als je een beetje vertraging hebt dan hang je al
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Muis zou er ook om een uur of 18 zijn dacht ze, en misschien is het verder lopen dan je denkt, dus ik zou voor de gemoedsrust van Greys die vroege doen
Maar zelf weten
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Nee maar ff serieus, ben ik dan echt de enige met die falende gemoedsrust?
Want als jullie denken dat we dat allemaal ruimmmmmm halen in 25 minuten, dan prima hoor.
Ik herinner me alleen de rij van vorig jaarMss is dat nu anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |