Doe het dan andersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Muis006 het volgende:
Link iis ook niet slim he. Gaat ie, heel langzaam, 5 pompoenen tegelijk door half Skyloft dragen.
Hij is wss sneller als ie het 2-2-1 doet en dus 3x loopt.
Helemaal NIKS.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet wat het met de meet te maken heeft!
Gewoon informatiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet wat het met de meet te maken heeft!
Nu heb ik monsieur cannibale in mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt!
Oh ik heb zin in de autoreis. Ik word zo vrolijk van songfestivalnummers
.
Ne partez pas pour moiiiii!!!! Lalala la la laaaaa!
Kut, net gemist, ik schakel nu pas inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
OMGOMGOMGOMG
Het kippenvel sprong op mijn armen.
Want de eurovisie tune was op tv![]()
De aankondiging van het NSF!
(Ik zit klaar voor Nick tegen Simon namelijk, da's ook op Ned 1)
Worden jullie straks nog gekozen om ons te vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de show nog ergens anders om draait dan om ons.
Wel samen met Joan, dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou! Dat zou zo'n slecht plan nog niet zijn. Ik zing de lead wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik nies me kapot en mn kop zit vol snot
Join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |