quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat mij vooral de keel begint uit te hangen is dat constante gezeik op Feyenoord. Nooit kan er eens een lang positief praatje vanaf, waar halve uitzendingen over Ajax gevuld worden.
Neem bijvoorbeeld gisteravond, waar Clasie als een of andere koekenbakker wordt neergezet terwijl die jongen al een half seizoen geweldig speelt. Gaat werkelijk nergens over.
Vriendje van Been en Derksen van Beenhakker, dat is het grote probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
En als ze nou met argumenten komen, maar nee.
Lijkt af en toe net alsof je SV zit te kijken. Hoop dat die Gijp weer snel in een hoekje gaat zitten wegkwijnen.
Azijnzeiker met zijn " Ik zie geen enkel verschil met vorig jaar" . Is die man blind of zo?![]()
Vriendje van Been, misgunt Feyenoord het succesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
En als ze nou met argumenten komen, maar nee.
Lijkt af en toe net alsof je SV zit te kijken. Hoop dat die Gijp weer snel in een hoekje gaat zitten wegkwijnen.
Azijnzeiker met zijn " Ik zie geen enkel verschil met vorig jaar" . Is die man blind of zo?![]()
Dit. Het begint met de uitzending duidelijker te worden dat ze gewoon bewust op Feyenoord aan het inhakken zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vriendje van Been en Derksen van Beenhakker, dat is het grote probleem.
Hoor Derksen nog janken bij P&W toen Don Kameleon er volstrekt terecht werd uitgepleurd: Zonder Been en Beenhakker, 2 mensen van de club is Feyenoord ten dode opgeschreven. Alleen zij kunnen de achterban rustig houden in deze moeilijke tijdenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vriendje van Been en Derksen van Beenhakker, dat is het grote probleem.
Eigenlijk een gigantisch zwaktebod van die vent. Heeft niks, maar dan ook helemaal niks met de kwaliteiten of prestaties van v. Geel te maken, maar toch blijft hij er over doorgaan. Terwijl van Geel de ene na de andere positieve actie onderneemt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoor Derksen nog janken bij P&W toen Don Kameleon er volstrekt terecht werd uitgepleurd: Zonder Been en Beenhakker, 2 mensen van de club is Feyenoord ten dode opgeschreven. Alleen zij kunnen de achterban rustig houden in deze moeilijke tijden![]()
Vervolgens een enorme herrijzenis op elk vlak onder Van Geel, en het enige dat hij doet is zaniken over zijn vrouw.
Hij is nog steeds boos dat bron leo weg is omdat hij nu geen leuke nieuwtjes meer krijgtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk een gigantisch zwaktebod van die vent. Heeft niks, maar dan ook helemaal niks met de kwaliteiten of prestaties van v. Geel te maken, maar toch blijft hij er over doorgaan. Terwijl van Geel de ene na de andere positieve actie onderneemt.
Precies. Dat zal 't ook zijn: Hij krijgt ook nauwelijks meer iets te weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:20 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hij is nog steeds boos dat bron leo weg is omdat hij nu geen leuke nieuwtjes meer krijgt
Het zou hem sieren als hij tenminste toegaf dat V Geel prima werk doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk een gigantisch zwaktebod van die vent. Heeft niks, maar dan ook helemaal niks met de kwaliteiten of prestaties van v. Geel te maken, maar toch blijft hij er over doorgaan. Terwijl van Geel de ene na de andere positieve actie onderneemt.
Derksen gaat liever het hoekje om dan dat hij moet toegeven, zelfde geldt voor Gijp.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij tenminste toegaf dat V Geel prima werk doet.
Feyenoord wordt nooit positief behandeld. Bij Studio voetbal is het wat anders, ik zie Feyenoord nog regelmatig positief voorbij komen. Van Hanegem is veel interessanter en leuker dan Gijp die alles loopt af te kraken wat niet Barcelona is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, het eigen clubje wordt niet positief genoeg behandeld...
Johan woont in Oudewater, René woont in Dordrecht, ga hun maar bij hun huisadres overtuigen.
Beetje kinderachtig allemaal.
Niet echt maar Derksen/Gijp kunnen in de ogen van veel Feyenoorders hier toch weinig goeds doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezeik op Feyenoord is idd kansloos. Vond gister wel een leuke uitzending maar heb maar kunnen kijken tot het 2de reclameblok, daarna kwam het gezeik op Feyenoord wss
Noem dan Schelvis als voorbeeld. Dat is het zelfde als Derksen alleen dan extreem positief (te) over alles wat met Feyenoord te maken heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord wordt nooit positief behandeld. Bij Studio voetbal is het wat anders, ik zie Feyenoord nog regelmatig positief voorbij komen. Van Hanegem is veel interessanter en leuker dan Gijp die alles loopt af te kraken wat niet Barcelona is.
Wat bedoel je precies? Gaat er niet om dat het wel of niet positief is, maar iedere blinde hond ziet toch dat het Feyenoord momenteel voor de wind gaat? Meer nog dan verwacht. Maar er wordt met geen woord over gerept, sterker nog de regisseur van het succes (Martin van Geel) wordt weggezet als een of andere nobody met een ultra-dominante vrouw. Dat mogen we toch wel opmerkelijk vinden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan woont in Oudewater, René woont in Dordrecht, ga hun maar bij hun huisadres overtuigen.
Leuk man stigmatiseren. Een inhoudelijke reactie zit er zeker niet in vandaag?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als zo'n van Hanegem en Boskamp er zitten wordt pas echt duidelijk hoe negatief die 2 over Feyenoord doen. v. Hanegem en Boskamp hebben bij elkaar meer voetbalverstand dan die 2 ooit zullen krijgen, maar hun mening wordt nooit serieus genomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord wordt nooit positief behandeld. Bij Studio voetbal is het wat anders, ik zie Feyenoord nog regelmatig positief voorbij komen. Van Hanegem is veel interessanter en leuker dan Gijp die alles loopt af te kraken wat niet Barcelona is.
Ik heb het idee dat Schelvis aan het overcompenseren is hoor als je tijdens zo'n uitzending er zit. Het leuke is dat ze dit niet zouden zeggen als van Hanegem of Boskamp.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt maar Derksen/Gijp kunnen in de ogen van veel Feyenoorders hier toch weinig goeds doen.
[..]
Noem dan Schelvis als voorbeeld. Dat is het zelfde als Derksen alleen dan extreem positief (te) over alles wat met Feyenoord te maken heeft
Hij bedoelt natuurlijk dat alle Feyenoord-supporters hooligans en huurmoordenaars zijn. Die overtuiging heeft Johan ook. Het gaat zelfs zo ver dat Johan zich niet meer kan vertonen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Gaat er niet om dat het wel of niet positief is, maar iedere blinde hond ziet toch dat het Feyenoord momenteel voor de wind gaat? Meer nog dan verwacht. Maar er wordt met geen woord over gerept, sterker nog de regisseur van het succes (Martin van Geel) wordt weggezet als een of andere nobody met een ultra-dominante vrouw. Dat mogen we toch wel opmerkelijk vinden?
Ah dus jij hebt liever dat ze helemaal niks (durven) zeggen dan dat ze mogelijk wat negatiefs over Feyenoord vertellen? Waarom kijk je uberhaupt dan nog VI.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Schelvis aan het overcompenseren is hoor als je tijdens zo'n uitzending er zit. Het leuke is dat ze dit niet zouden zeggen als van Hanegem of Boskamp.
Niks mis met kritiek, zolang het terecht is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt liever dat ze helemaal niks (durven) zeggen dan dat ze mogelijk wat negatiefs over Feyenoord vertellen? Waarom kijk je uberhaupt dan nog VI.
Ik kijk al een aantal weken geen VI meer. Het oeverloos negatief zijn over de gehele erdivisie in zijn algemeenheid, kunnen ze beter programma in Spanje beginnen of niet? Tevens is dat negativisme over Feyenoord ook werkelijkwaar belachelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt liever dat ze helemaal niks (durven) zeggen dan dat ze mogelijk wat negatiefs over Feyenoord vertellen? Waarom kijk je uberhaupt dan nog VI.
Goede voetballer dat zeker, maar zwaar overhyped. Veel Feyenoorders zien hem momenteel al het Eredivisie niveau ontgroeit zijn terwijl hij zijn eerste constante seizoen speelt. Mede daarom zal wat misplaatste kritiek wel harder aankomen voor zijn fans.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek, zolang het terecht is.
In deze fase Jordy Clasie afzeiken slaat nergens op.
Jij praat wel erg vaak namens " veel Feyenoorders" . Valt mij op.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede voetballer dat zeker, maar zwaar overhyped. Veel Feyenoorders zien hem momenteel al het Eredivisie niveau ontgroeit zijn terwijl hij zijn eerste constante seizoen speelt. Mede daarom zal wat misplaatste kritiek wel harder aankomen voor zijn fans.
Geen enkele Feyenoorder ziet hem het eredivisie niveau ontgroeit zijn. Zijn 2e seizoen pas en hij doet het gewoon ontzettend goed. Een van de betere middenvelders in de Eredivisie niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede voetballer dat zeker, maar zwaar overhyped. Veel Feyenoorders zien hem momenteel al het Eredivisie niveau ontgroeit zijn terwijl hij zijn eerste constante seizoen speelt. Mede daarom zal wat misplaatste kritiek wel harder aankomen voor zijn fans.
Probeerde het eigenlijk te relativeren want eigenlijk begrijp ik ook helemaal niks van de Clasie hype in zijn eerste (echt) volwaardige Eredivisie seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij praat wel erg vaak namens " veel Feyenoorders" . Valt mij op.
Nogmaals: kritiek is terecht. Maar als hij geblesseerd is en niet speelt moet je ook niet lopen zaniken.
Ga lekker zeiken over Strootman die hopeloos uit vorm is.
Nou... dat zou ik niet te hard zeggen hoor en dan praat ik ook over Feyenoord fans in mijn omgeving niet alleen dit forum.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen enkele Feyenoorder ziet hem het eredivisie niveau ontgroeit zijn. Zijn 2e seizoen pas en hij doet het gewoon ontzettend goed. Een van de betere middenvelders in de Eredivisie niets meer en niets minder.
Precies.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen enkele Feyenoorder ziet hem het eredivisie niveau ontgroeit zijn. Zijn 2e seizoen pas en hij doet het gewoon ontzettend goed. Een van de betere middenvelders in de Eredivisie niets meer en niets minder.
Laten we ontopic blijven. Zijn prestaties zijn prima en daarom is de kritiek in VI onterecht. Ik heb die jongen nog geen slechte wedstrijd zien spelen. Jij wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeerde het eigenlijk te relativeren want eigenlijk begrijp ik ook helemaal niks van de Clasie hype in zijn eerste (echt) volwaardige Eredivisie seizoen.
[..]
Nou... dat zou ik niet te hard zeggen hoor en dan praat ik ook over Feyenoord fans in mijn omgeving niet alleen dit forum.
Er is eigenlijk geen enkele gast waar niet tegenin wordt gegaan of waarbij de eigen mening niet wordt doorgedrukt ten koste van de mening van de gast. Zelfs van Hanegem houdt z'n mond maar af en toe voor de goede vrede of omdat hij niet eens zin heeft om eraan te beginnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van de vier vaste gasten in het vaste gasten pouletje zijn vier mensen die pro Feyenoord zijn (100 procent V. Hanegem en Boskamp, 95 procent Schelvis en 70 procent Kraaij), ik vind dat zij voldoende tegenwicht bieden aan Van der Gijp (die in het algemeen niet onder de indruk is van het Nederlandse niveau) en Derksen.
Zwaar overhyped? Die jongen stond tot 2 weken geleden op nr. 1 in het Voetballer van het jaar klassement. Staat nu op nummer 2 met amper verschil t.o.v. de nr. 1. Waarom is Clasie overhyped en een speler als Eriksen die beduidend minder presteert niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat zelfde VI klassementquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwaar overhyped? Die jongen stond tot 2 weken geleden op nr. 1 in het Voetballer van het jaar klassement. Staat nu op nummer 2 met amper verschil t.o.v. de nr. 1. Waarom is Clasie overhyped en een speler als Eriksen die beduidend minder presteert niet?
Jij denkt dat jij er meer verstand van hebt dan de heren aan tafel?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek, zolang het terecht is.
In deze fase Jordy Clasie afzeiken slaat nergens op.
Als er nou eentje geen verstand van voetbal heeft is het die lul met die sigaar wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij er meer verstand van hebt dan de heren aan tafel?
Gewoon terechte kritiek!
Volgens objectieve maatstaven speelt Clasie gewoon beter. Tevens is Clasie door van Marwijk als mogelijke nieuwe speler voor het Nederlands Elftal genoemd en kan iedereen zien dat die jongen geweldig staat te ballen dit seizoen. Waarom moet zo'n jongen dan ineens volledig afgezeken worden, alsof hij niks heeft gepresteerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij er meer verstand van hebt dan de heren aan tafel?
Gewoon terechte kritiek!
Omdat hij er (terecht) geen zin in heeft. Hij voelt die anti-Feyenoord sentimenten ook wel aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Willem van Hanegem moet gauw opdonderen. In VI trekt ie nooit zijn bek open. Maar achteraf in colums en bij Harry Mens wel.
als de gasten over voetbal praten worden ze wel onderbroken. Zelfs Gijp al een paar keer de laatste uitzendingen als er weer iemand aan de telefoon hangt met een clicheverhaal (Stevens, Hiddink)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij er (terecht) geen zin in heeft. Hij voelt die anti-Feyenoord sentimenten ook wel aan.
Het zou daarom goed zijn om Gijp erbij weg te halen, grootste kleine kind dat er is en om een type Jan van Halst erbij te halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
als de gasten over voetbal praten worden ze wel onderbroken. Zelfs Gijp al een paar keer de laatste uitzendingen als er weer iemand aan de telefoon hangt met een clicheverhaal (Stevens, Hiddink)
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zou daarom goed zijn om Gijp erbij weg te halen, grootste kleine kind dat er is en om een type Jan van Halst erbij te halen.
Toen kreeg ik een waas voor mijn ogenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gijpij's verhalen zijn toch heerlijk man, neem toch alles niet zo serieus, het is maar voetbal, niet een programma over hoe de wereldproblematiek aan te pakken..
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
Als Gijp weer weg is straks kunnen we genieten.
Hopelijk duurt het niet te lang deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |