Ik denk dat Sander dat wel wou, maar die vara er weer een stokje voor stak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hè jammer, geen sarcastische Lucky over Prins Frigo.
Ik zit in gedachten al bij VI.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
we zijn in gedachten bij de prins
Idd, met wen jodelende bea.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Natriumpentobarbital in je koffie doen ipv suiker ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben ik het mee eens. Maarja, alternatieven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
DWDD wordt steeds meer een politiek correct kut programma vol met kut gasten, kut muziek enzovoorts. Waarom keek ik laatst naar een allochtoon die een programma had gemaakt over boeken en interviews had gehouden met mensen die ermee te maken hadden? Gaan daar mijn belastingcenten heen?
Laatst was er een tafelheer of hoe ze dat ook noemen en die was een stuk beter dan Matthijs. Die stelde beter vragen en las de autocue op een snelheid af waarbij Matthijs naderhand zelf peentjes bij begon te zweten. Zet Matthijs in een ander programma en laat die vent het presenteren. Volgens mij was het een nieuwslezer van de NOS.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Maarja, alternatieven?
Je bedoelt Menno Bentveld?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laatst was er een tafelheer of hoe ze dat ook noemen en die was een stuk beter dan Matthijs. Die stelde beter vragen en las de autocue op een snelheid af waarbij Matthijs naderhand zelf peentjes bij begon te zweten. Zet Matthijs in een ander programma en laat die vent het presenteren. Volgens mij was het een nieuwslezer van de NOS.
Herman van der Zandtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt Menno Bentveld?
Maar ik vind Matthijs het prima doen hoor. Hij is gewoon hét gezicht. Hij moet zich alleen niet zo gedragen als tegen Martin van Dam![]()
Die aflevering heb ik gemist danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Herman van der Zandt
[ afbeelding ]
Was altijd al zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
DWDD wordt steeds meer een politiek correct kut programma vol met kut gasten, kut muziek enzovoorts. Waarom keek ik laatst naar een allochtoon die een programma had gemaakt over boeken en interviews had gehouden met mensen die ermee te maken hadden? Gaan daar mijn belastingcenten heen?
Ja godverdomme, dat is precies bij die lollige fragmenten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb een half uurtje gekeken ..man zette op het journaal
Ja wij kregen visitequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
Ja godverdomme, dat is precies bij die lollige fragmenten.
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja wij kregen visiteDus kon ik niet kijken..
Ja logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?
Gezellig.
Niet echt visite ze moest iets doorgeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?
Gezellig.
Nee normaal kijk ik op onze slaapkamer beneden naar DWDD en mijn man om 20:00u naar het journaal. Onze slaapkamer en woonkamer is gelijks begane grond. Nu kwam zij iets zeggen. Vandaar dat ik dwdd niet kon zien en manlief toch op journaal zette die hij ook niet goed kon kijken..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef padlarf het volgende:
Misschien kijkt haar man anders altijd naar het 22 uur journaal, maar kan dat dus niet wegens visite en kijkt hij daarom het 20 uur journaal?
Dankje Kissaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef kissaa het volgende:
Ik zit nu naar het tweede deel van DWDD te kijken ivm GTST om 8 uur
Wij hebben twee tv'squote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef kissaa het volgende:
Ik heb altijd mijn eigen tv gehad
Ik vond Matthijs erg irritant vanavond, hij bleef die Belg maar in de rede vallen.
P&W hebben ook al zo'n sterke line-up.quote:Te gast in de uitzending van maandag 27 februari zijn o.a.: Adriaan van Dis, Thom Hoffman, Géza Weisz, Hadewych Minis. Muziek is er van ED en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
doet die wel vaker de laatste tijd, hij zal die kritiek dat hij geen echte interviewer is wel iets te serieus nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef kissaa het volgende:
Ik heb altijd mijn eigen tv gehad
Ik vond Matthijs erg irritant vanavond, hij bleef die Belg maar in de rede vallen.
Dat is een duidelijke wedstrijd.quote:Alle Facebook-fans maken kans op een DWDD VIP-avond!
DWDD heeft bijna 100.000 fans! Om dat te vieren trakteren we twee van jullie op een DWDD-VIP-avond. We kiezen één winnaar. Deze winnaar mag samen met een vriend(in) de uitzending bijwonen, krijgt een kijkje achter de schermen én wordt uitgenodigd voor een diner met drankje.
We zijn heel blij met jullie!
Wat een weelde!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een duidelijke wedstrijd.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden ze dit topic weleens lezen?
Leuk! Ik doe niet mee!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een krenten, 1 winnaarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga echt niet helemaal naar de andere kant van het land om daar in de studio te zitten met achteraf wat te etenquote:
Ook dat. Doe er dan een taxi en overnachting bij, al is het voor mij wel dichtbij, maar dan nog.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga echt niet helemaal naar de andere kant van het land om daar in de studio te zitten met achteraf wat te eten
2 mannetjes en 2 vrouwtjesquote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we dit topic met een mannetje of 3 vullen?
Ik zie toch weer een puist glimmen.quote:
/carequote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
Als Nebahat Ingrid zou heten zou Prem geen neuk geven.
Plasterkquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
Albayrak is de enige reële optie voor de PvdA.
Je kan ook mooie meiden gaan googlenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
Dit boeit me niet, zit er nog een leuk meisje in het publiek?
Lastig te zien, met alweer reclame...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
Linksachter Thijs misschien potentie. Even beter in beeld krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
daar was toch gewoon een website voorquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
Ik vind Albayrak ook wel ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
Albayrak is de enige reële optie voor de PvdA.
Dat ook nog eens 's ja. Ik was even vergeten dat DWDD nog altijd denkt dat 20km buiten Amsterdam de wereld ophoudt.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat. Doe er dan een taxi en overnachting bij, al is het voor mij wel dichtbij, maar dan nog.
die zijn allemaal zo geshoptquote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook mooie meiden gaan googlen
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Het wordt sowieso Plasterk want hij heeft de steun van Powned.
als hij haar uit zn wenkbrauwen naar zn hoofd zou transplanteren dan had ie een volle bos gehad..quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Dis lijkt inmiddels op de Burgemeester van Swiebertje. (Voor de 40-plussers.)
Dat lijkt me binnen de PvdA geen aanbeveling.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Het wordt sowieso Plasterk want hij heeft de steun van Powned.
gelukkig zit die niet meer in de politiekquote:
Zondagochtend waren ze van Eva Jinek bij haar, ze was lekker de kippen aan het voerenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gelukkig zit die niet meer in de politiek
Hopelijk niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Zouden ze het nog over Cruijff in Mexico gaan hebben
Als er vlot een nieuwe aanvoerder wordt gekozen is het toch snel voorbij?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Na 3 maanden jengelen over Ajax gaan we nu 3 maanden jengelen over de PvdA. De maatschappelijke relevantie is ook ongeveer hetzelfde.
weet je zeker dat het niet de nieuwe aflevering boer(in) zoekt vrouw was dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zondagochtend waren ze van Eva Jinek bij haar, ze was lekker de kippen aan het voeren
Is dat programma iets? Ik heb het nog nooit gezien. Ik vergeet het altijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zondagochtend waren ze van Eva Jinek bij haar, ze was lekker de kippen aan het voeren
Blijf maar lekker in bed.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat programma iets? Ik heb het nog nooit gezien. Ik vergeet het altijd.
Prem zegt nee!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Tem het volgende:
Zodra er verkiezingen komen zal Asscher zijn intrede doen.
Lekker morsig en sjofel.quote:
Zeeuws ook en amsterdams ook, hij kan waarschijnlijk ook geen brabantsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Limburgse accent was wel matig.
Neenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef chufi het volgende:
van Dis had toch Zuid-Afrikaanse roots ...?
De interviews met Reve, Oltmans en Hermans waren altijd al erg vermakelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik Adriaan van Dis vroeger zo grappig vond, wel interessant destijds met zijn boekenprogramma, maar grappig, nee...
Ben je niet in de war met Willem Oltmans?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef chufi het volgende:
van Dis had toch Zuid-Afrikaanse roots ...?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
De interviews met Reve, Oltmans en Hermans waren altijd al erg vermakelijk.
Hoog kwalitatieve tekstquote:
kloptquote:
quote:
Golazoooooooo vind ik mooierquote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef YazooW het volgende:
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik denk dat iemand dat voor hem doetquote:
Inderdaadquote:
In fucking Zwollequote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het voorprogramma van Blöf! Dan ben je een grote!
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het voorprogramma van Blöf! Dan ben je een grote!
..... Ik vind het niks , maar eigenlijk ook niet slecht of zoquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef borisz het volgende:
Voorprogramma van Blof? Dan doe je iets verkeerd.
Precies, image-change.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Voetballer uit de tachtiger jaren look.
Zeker weten goed voor minimaal een 23e plaats!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker weten goed voor minimaal een 23e plaats!
Onder welke steen lig jij?quote:
Je weet wie de oscars gewonnen hebben?quote:
Hij zegt ook niet dat ze niet leuk is. Ze sneuvelt gewoon al in de halve finale.quote:
maakt niet uit, het is ook maar een stomme filmquote:
Eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik vind het wel briljant eigenlijk!
wat heb je mooie tietenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Was ik maar doof, dan kon ik liplezen en verstaan wat Matthijs eigenlijk zegt
Een stomme talkshowquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef padlarf het volgende:
hommo's dit is een TALKshow, doe normaal nu
Veel te.quote:
Niet meer toch?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dan maar Big bang theory kijken
Ik overleef de aantiteling al niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Frag_adder het volgende:
ik vraag mij wel echt af of ik deze film zou kunnen afkijkendenk dat ik het te gauw beu zal zijn
Toen was het tenminste bijna oorlog.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Ritmo het volgende:
Duurt te lang. * haakt af
Ben blij dat ik niet in 1910 leef, dan was DWDD elke dag zo geweest.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het tenminste bijna oorlog.
Ja gezellig de loopgraven inquote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het tenminste bijna oorlog.
ik ook, ik vind het eigenlijk wel tof dat ze het doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben wel benieuwd naar de grafiek van de kijkcijfers ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |