Kaars aan met zijn foto op de achtergrond.quote:
Ik niet. Een belachelijke vergelijking (je mag hier niet om treuren als je ook Koninginnedag viert. Ehh.., wat?) en het is in mijn ogen ook gewoon treurig dat we met zijn allen (die 80% van Claudia) zielig gaan doen over een Prins gaan doen die in het ziekenhuis ligt, terwijl er over Syrie (honderden doden, oorlogsmisdaden) ergens bij P&W nog over wordt gesproken maar dat was het dan.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Dit item is zo saai dat ik zelf in een coma kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik vond dit wel grappig, maar dat was voor nieuws dat hij niet wakker kon worden enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fris-O
Maar goed dat Bea niet de baas is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Dit slaat ook echt nergens op. Als Bea nou vraagt om meer rust vanuit de media, dan bedoelt ze niet een avondje nog lekker speculeren met Matthijs, Claudia en een "eminente excellentie".
Godverdomme zeg.
Klopt. Ze is de bazin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar goed dat Bea niet de baas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Jan Jaap van der Wal moet blijkbaar ook grappig zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, Claudia de Breij![]()
![]()
Volgens haar wiki is ze cabaretière http://nl.wikipedia.org/wiki/Claudia_de_Breij. Maar dat beroep houdt toch in dat je grappig moet zijn?
Ik ook niet met deze gesprek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef mrstylo het volgende:
Serieus ben niets opgeschoten met dit shit.
Die denkt terug aan haar tijd bij VInger aan de Polsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Ria Bremer zit serieus te knikken zeg
Ja inderdaad. Maar vrouwen hebben per definitie geen humor, dus bij Claudia is het al helemaal een wrange situatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan Jaap van der Wal moet blijkbaar ook grappig zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar vrouwen hebben per definitie geen humor, dus bij Claudia is het al helemaal een wrange situatie.
Wat moest het worden dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meer dan het aan de mod vragen kan ik niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |