Ik denk dat Sander dat wel wou, maar die vara er weer een stokje voor stak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hè jammer, geen sarcastische Lucky over Prins Frigo.
Ik zit in gedachten al bij VI.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
we zijn in gedachten bij de prins
Idd, met wen jodelende bea.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Natriumpentobarbital in je koffie doen ipv suiker ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben ik het mee eens. Maarja, alternatieven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
DWDD wordt steeds meer een politiek correct kut programma vol met kut gasten, kut muziek enzovoorts. Waarom keek ik laatst naar een allochtoon die een programma had gemaakt over boeken en interviews had gehouden met mensen die ermee te maken hadden? Gaan daar mijn belastingcenten heen?
Laatst was er een tafelheer of hoe ze dat ook noemen en die was een stuk beter dan Matthijs. Die stelde beter vragen en las de autocue op een snelheid af waarbij Matthijs naderhand zelf peentjes bij begon te zweten. Zet Matthijs in een ander programma en laat die vent het presenteren. Volgens mij was het een nieuwslezer van de NOS.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Maarja, alternatieven?
Je bedoelt Menno Bentveld?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laatst was er een tafelheer of hoe ze dat ook noemen en die was een stuk beter dan Matthijs. Die stelde beter vragen en las de autocue op een snelheid af waarbij Matthijs naderhand zelf peentjes bij begon te zweten. Zet Matthijs in een ander programma en laat die vent het presenteren. Volgens mij was het een nieuwslezer van de NOS.
Herman van der Zandtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt Menno Bentveld?
Maar ik vind Matthijs het prima doen hoor. Hij is gewoon hét gezicht. Hij moet zich alleen niet zo gedragen als tegen Martin van Dam![]()
Die aflevering heb ik gemist danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Herman van der Zandt
[ afbeelding ]
Was altijd al zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
DWDD wordt steeds meer een politiek correct kut programma vol met kut gasten, kut muziek enzovoorts. Waarom keek ik laatst naar een allochtoon die een programma had gemaakt over boeken en interviews had gehouden met mensen die ermee te maken hadden? Gaan daar mijn belastingcenten heen?
Ja godverdomme, dat is precies bij die lollige fragmenten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb een half uurtje gekeken ..man zette op het journaal
Ja wij kregen visitequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
Ja godverdomme, dat is precies bij die lollige fragmenten.
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja wij kregen visiteDus kon ik niet kijken..
Ja logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?
Gezellig.
Niet echt visite ze moest iets doorgeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Jullie kregen visite en dan gaat je man naar het journaal kijken?
Gezellig.
Nee normaal kijk ik op onze slaapkamer beneden naar DWDD en mijn man om 20:00u naar het journaal. Onze slaapkamer en woonkamer is gelijks begane grond. Nu kwam zij iets zeggen. Vandaar dat ik dwdd niet kon zien en manlief toch op journaal zette die hij ook niet goed kon kijken..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef padlarf het volgende:
Misschien kijkt haar man anders altijd naar het 22 uur journaal, maar kan dat dus niet wegens visite en kijkt hij daarom het 20 uur journaal?
Dankje Kissaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef kissaa het volgende:
Ik zit nu naar het tweede deel van DWDD te kijken ivm GTST om 8 uur
Wij hebben twee tv'squote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef kissaa het volgende:
Ik heb altijd mijn eigen tv gehad
Ik vond Matthijs erg irritant vanavond, hij bleef die Belg maar in de rede vallen.
P&W hebben ook al zo'n sterke line-up.quote:Te gast in de uitzending van maandag 27 februari zijn o.a.: Adriaan van Dis, Thom Hoffman, Géza Weisz, Hadewych Minis. Muziek is er van ED en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
doet die wel vaker de laatste tijd, hij zal die kritiek dat hij geen echte interviewer is wel iets te serieus nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef kissaa het volgende:
Ik heb altijd mijn eigen tv gehad
Ik vond Matthijs erg irritant vanavond, hij bleef die Belg maar in de rede vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |