Wat een kut usernaam eigenlijk.quote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Nou ja... Met het shirt is op zich niks mis, maar ik vind het niet bij het Nederlands elftal passen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef De_kromme het volgende:
Heeft Wesley een nieuwe chick ofzo? Wie is dat?
Wesley heeft haar sowieso geregeld hahahha.
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..
O, ik dacht Hooligan Wesley..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?
@ Jojoortje. Sneijder zei net dat hij haar helemaal niet kende, maar nu inmiddels wel heel goed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
Een interview met hém zou ik graag eens bekijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Was ook wel mooi geweest ja.
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbalquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbal).
Maar om je antwoord op de vraag te geven: Ik wilde 3 usernames, alledrie bezet, toen kwam ik hier op uit.
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?
Ja wat dan. "Meneer Sneijder, meneer Sneijder!". Sorry, bij mij gaat dat er moeilijk in bij een jongen die twee koppen kleiner isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Sowieso, voetballers bij hun voornaam noemen alsof je bevriend met ze bent
Ultieme treurigheid.
Ja, Danny is een behulpzaam figuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.
Mwah...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Danny is niet vies van een relletje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ach als je kijkt welke users zijn afgevloeid naar zij die niet genoemd zullen worden, zijn het voornamelijk Ajacieden...
... Die missen we niet. Mis alleen wel die Palmboom gozert. Die vind ik altijd wel grappig. En die DJMN is ook wel oké.
Danny is wel een Feijenoordert.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.
Nu heb je hier 3-4 goedlopende clubtopics. Eigenlijk twee fora die totaal niet lopen
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...
Misschien fuseren een optie? Net als Belgenland en Nederland?.
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.
F5quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..
Dat topic herinner ik me nog jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Dat zal die dan wel zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat topic herinner ik me nog ja. Kortste topic ooit was 31 seconden
![]()
.
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Jep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?
Wutquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat topic herinner ik me nog ja. Kortste topic ooit was 31 seconden
![]()
.
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
Die VBL rel heb ik dus net gemist volgens mij. Wel jammer, nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Welke users? (Feijenoord-users natuurlijk eerst noemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.
Dat zal vast wel ja. Ik moet het dus alleen maar doen met kneuzen als vincerussoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.
Hoe kan je dat nou zeggen. Was toen echt veel diverser.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben hier uit m'n hoofd 2 jaar. Hoe oud is Fok! eigenlijk? 15 jaar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zitten jullie hier al zoveel jaar dan ?
Och dat zijn er best wel veel... Niet iedereen was trouwens leuk, maar zeker wel kleurrijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke users? (Feijenoord-users natuurlijk eerst noemen)
He wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen. Was toen echt veel diverser.
Lurk sinds Big Brother 1 dankzij mijn tantequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zitten jullie hier al zoveel jaar dan ?
Ja dat heb ik ook wel door, maar wat was er toen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd.
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben hier uit m'n hoofd 2 jaar. Hoe oud is Fok! eigenlijk? 15 jaar?
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel door, maar wat was er toen dan?
Zal je nog tegenvallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.
Het enige wat ik weet was dat na de rellen een aantal users naar een ander forum zijn gegaan, wiens naam ik dus ben vergeten want ik wilde er eens op kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?
"Roarrrr Danny klootzak"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?
Jij had allang in de auto moeten zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"Rot maar lekker op ja dan sluit ik VBL"
"O ja Danny dan richten wij toch ons eigen forum op"
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
supquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
Serieus? Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, na een tijdje heb je het hier wel gezien, tenminste ik wel.
Nee. Happel was toen net een week mod ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"
Happel doet het prima, naar wij dachten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"
Happel is wel een hele goede mod ja, ondanks dat ik als user ooit een officiële klacht over hem heb ingediend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"
Dat was toch na de rel pas?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Happel was toen net een week mod ofzo
Zoiets ja.. Ik weet de details ook niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
En is daar al een boek over geschreven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Happel ook een uitstekende mod.
Adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Ook dat. En hij kan veel hebben, is niet kinderachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebt
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen, zeker als je soms het niveau ziet.
Dat dacht ik ook toen ik hier 2 jaar was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had ik ook een paar dagen terug - geen adblocker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter wetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is mijn acount toch al opgeheven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter weten
't is dat het Feijenoord-topic wel goed loopt.
World of Starcraft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?
Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forumquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Ja daar zat ik ook toen ik 15 was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forum.
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Oja duhquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt.
Wedden op sport
Ik kijk nooit op de fp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op de fp.
Er zouden wel eens wat meer acties/prijsvragen enz. op VBL mogen.
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.
En dat laatste klopt ja
Ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.
Ik ga gelijk krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gokje: Twee Nederlandse clubs vliegen er uit vanavond en twee gaan er door.
Die van Katie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
@jojoortje
Je programma is weer bezig @rtl 5.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Is die chick van Helpmefok nog in Pownews geweest?
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef eight het volgende:
Ajax gaat zondag verliezen, kan haast niet anders.
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
We hebben het zelf niet gezien want mijn ouders kwamen terug uit Parijs. Was er uberhaupt een stukje over de motorbeurs?
Oh wow, dat is wel fucking slechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.
Item duurde amper een minuut en geen enkele vrouw in beeld geweest.
Klopt, sloeg nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel fucking slecht. En niet slecht in de zin die Powned nastreeft, nee gewoon inspiratieloze bagger.
NU je die blonde papzak hebt gezien, enig idee hoe die heet?quote:
Nee, maar het valt me wel op dat hij altijd de korte/slechte items doet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NU je die blonde papzak hebt gezien, enig idee hoe die heet?
True, dat was lange tijd een van de best lopende reeksen op Fok!, men heeft ook een eigen forum opgericht waar alle users naar verkast zijn door het beleid van Danny. Veel gezeik met oa het verbieden van blogabets in sigs. Het loopt nu iets beter, maar alle voormalig users kapen de nieuwelingen weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter weten
't is dat het Feijenoord-topic wel goed loopt.
Loopt het daar nog? Ik ben nooit verkast, geen zin om 2 fora bij te houden, en het wedden staat bij mij ook op een laag pitje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Jup. Heb zelf inmiddels ook een account op dat andere forum, maar vergeet het telkens
Wed ook niet zo heel serieus tbh
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef Muto het volgende:
HMF en Kromme sitting in a tree: K-I-S-S-: I-N-G: First comes love,: then comes marriage,: then comes baby: in a baby carriage!
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-delfshaven.htmlquote:Zeer grote brand in Rotterdam Delfshaven
Laatste update: 24 februari 2012 11:08 info
AMSTERDAM - Aan de Coolhaven in Rotterdam Delfshaven woedt een zeer grote brand.
Dit meldt RTV Rijnmond.
De brand is ontstaan in de zuurkast van het commerciële laboratorium Dr. A. Verwey B.V. en sloeg over in een grote afvoerpijp, bevestigt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond tegenover NU.nl.
Er zijn ook gevaarlijke stoffen aanwezig in het pand.
Op dit moment worden er metingen door de brandweer verricht. De bewoners in de wijk rondom het laboratorium moeten hun ramen en deuren gesloten houden. De brand is opgeschaald naar een zeer grote brand en was om 11:00 uur nog niet onder controle.
Een persoon wordt behandeld vanwege ademhalingsproblemen.
Hé kijk nou, mijn vrouw geeft me zelfs via Fok! al tips om op mijn gezondheid te letten. Zal het doen hoor lieverd. Vanavond hoef ik niet weer gekookte aardappels hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:21 schreef De_kromme het volgende:
Een berichtje voor mijn Rotterdamse vrienden. Kijken jullie wel een beetje uit jongens?
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-delfshaven.html
Da's niet lief om te zeggen tegen je levenspartner.quote:
Woon je in Rotterdam? Dan maak ik er wel 1 voor je. Is wel Cat5E.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Stokstaart het volgende:
Even iets anders. Ik moet een heeeeeeeel kort internetkabeltje hebben om mn router en mn moden te verbinden. Iemand enig idee waar je die kan halen?
En dan echt 30 cm of zo hemediamarkt heeft alleen vanaf 3 meter
Haha thx man, maar ik haal wel gewoon in de winkel johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam? Dan maak ik er wel 1 voor je. Is wel Cat5E.
Eerlijk gezegd vind ik het sowieso een beetje overkill, sommige doen nu net alsof het hun eigen famillie is ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Mag toch hopen dat koninginnedag gewoon doorgaat.
Kutprins, had 'ie dat niet wat later kunnen doen?
Tuurlijk man. Dat duurt nog 2 maanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Hij was net op tijd voor de carnaval. Her en der toch wat mensen verkleed zien gaan in een skipak met een kroontje op het hoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
quote:
Zal je zien dat ze over anderhalve maand de stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Dat duurt nog 2 maanden.
Je bent toch niet zo'n pauper die naar Amsterdam trekt, zoals heel Nederland? Nach is veel beter in Den Haag man, alleen de laatste jaren is er aardig wat weg bezuinigd helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze over anderhalve maand de stekker eruit trekken.
Mooiste feest van het jaar altijd, koninginnedag. En oud&nieuw
Ben dat Pownews en Geenstijl al een tijdje beu. Ze brengen weinig baanbrekend nieuws meer en het nieuws is net zo selectief gebracht als alle andere media dat doen. Tel daarbij op het hele sfeertje dat er om heen hangt waar ik vroeger wel om kon lachen, maar het steeds treuriger begin te vinden en voor mij heeft 't geen toegevoegde waarde meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel fucking slecht. En niet slecht in de zin die Powned nastreeft, nee gewoon inspiratieloze bagger.
Hoezo, dit is een slowchattopic. Ik mag dus praten over mijn fictieve meid zoveel ik wil.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef De_kromme het volgende:
Waarschijnlijk is ze fictief ja. Maar ik heb geen zin meer om op jouw onzin te reageren hier. Dus blijf aub weg uit dit topic, of post normaal mee.
Zonder jou loopt het namelijk ineens een stuk beter. BVD.
Hij is hersendood dusik begrijp dat ze die dag geen feestje vieren. Zolang wij maar vrij krijgen om bier te zuipen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze over anderhalve maand de stekker eruit trekken.
Mooiste feest van het jaar altijd, koninginnedag. En oud&nieuw
Ze weten eigenlijk niet meer hóé ze moeten vernieuwen, daar lopen ze tegenop. Daardoor begint het een herhaling van hetzelfde truucje te worden alleen in steeds extremere vormen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben dat Pownews en Geenstijl al een tijdje beu. Ze brengen weinig baanbrekend nieuws meer en het nieuws is net zo selectief gebracht als alle andere media dat doen. Tel daarbij op het hele sfeertje dat er om heen hangt waar ik vroeger wel om kon lachen, maar het steeds treuriger begin te vinden en voor mij heeft 't geen toegevoegde waarde meer.
Ze zeuren sowieso minder.quote:
Dat zeggen ze toch niet? Hij heeft alleen veel hersenschade opgelopen. Dat is volgens mij iets anders toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is hersendood dusik begrijp dat ze die dag geen feestje vieren. Zolang wij maar vrij krijgen om bier te zuipen.
Powned is geniale tv man. Elke keer weer lachen als ze allerlei mensen die zichzelf belangrijk vinden confronteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze weten eigenlijk niet meer hóé ze moeten vernieuwen, daar lopen ze tegenop. Daardoor begint het een herhaling van hetzelfde truucje te worden alleen in steeds extremere vormen.
Het is ook niet vreemd: Dominique komt oorspronkelijk uit de geschreven media en Rutger is vanzelfsprekend hetzelfde als het A-elftal van ADO: een middelmatig zooitje met héél af en toe een uitschieter naar boven.
Gelukkig weet Rutger dat van zichzelf en probeert hij nu zoveel mogelijk centen te scoren. Díé heeft nog wel íéts van vernieuwingsmogelijkheden, kan zichzelf herondekken. Maar een heel televisieformat herondekken is ontiegelijk moeilijk. Zéker voor iemand die dus nauwelijks ervaring in die branche heeft.
Powned zal dan ook een stille dood sterven ben ik bang.
50 minuten lang gereanimeerd: lang, te langquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch niet? Hij heeft alleen veel hersenschade opgelopen. Dat is volgens mij iets anders toch?
Alleen vond ik dat Hulp-Sinterklaas ontmaskeren wat aan de trieste kant.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Powned is geniale tv man. Elke keer weer lachen als ze allerlei mensen die zichzelf belangrijk vinden confronteren.
Laatst was er een of ander wijf die stoer deed bij een demonstratie. Die werd he-le-maal afgemaakt door die verslaggever en uiteindelijk gearresteerd. Moest hardop lachen
Soms is het best leuk maar ze hebben er ook een handje van de verbaal wat zwakkere (lees: geestelijk gehandicapten) voor lul te zetten, erg makkelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Powned is geniale tv man. Elke keer weer lachen als ze allerlei mensen die zichzelf belangrijk vinden confronteren.
Laatst was er een of ander wijf die stoer deed bij een demonstratie. Die werd he-le-maal afgemaakt door die verslaggever en uiteindelijk gearresteerd. Moest hardop lachen
Ja, ik kan daar ook wel om lachen. Maar het zou sterker zijn als mensen onderuit halen niet de belangrijkste pijler onder het succes van Geenstijl en Powned was. Zoals Helpmefok al zei lopen ze daar nu wel tegen op en zijn ze weinig vernieuwend meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat politiek-inhoudelijke vragen stellen. Maar zo'n programma dat alles direct en op de man vraagt is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen vond ik dat Hulp-Sinterklaas ontmaskeren wat aan de trieste kant.
Hier straalt het zonnetje lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
Is het weekend en ziet het er weer grijs en grauw uit, meer weer voor een maandag dit.
Waar is hier ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier straalt het zonnetje lekker
Jawel alleen is de insteek compleet verkeerd. Ze gaan liever occupy-gekkies lastigvallen, of op de motorbeurs dus mensen in een rolstoel. Nee, dan ben je een flinke jongenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat politiek-inhoudelijke vragen stellen. Maar zo'n programma dat alles direct en op de man vraagt is wel belangrijk.
Dat mis je soms wel namelijk.
Die aflevering ken ik niet. Maar vaak stellen ze wel de vragen die een ondergeschoven maatschappelijk belang aan de dag leggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Soms is het best leuk maar ze hebben er ook een handje van de verbaal wat zwakkere (lees: geestelijk gehandicapten) voor lul te zetten, erg makkelijk.
Het is ook niet één aflevering, maar ze lopen wel vaker door een stad o.i.d. en dan kiezen ze steeds een beetje de gekkies uit op straat. Mensen die waarschijnlijk een of andere beperking hebben en dan gaan ze die een beetje domme vragen stellen, makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die aflevering ken ik niet. Maar vaak stellen ze wel de vragen die een ondergeschoven maatschappelijk belang aan de dag leggen.
Deze slet is epic. Ik hou niet van hysterische vrouwtjes![]()
Ik ging dood van de lach om de titel van het nieuwsberichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gehandicapten__.html
![]()
Precies. De zwakte en sterkte zit 'm ook een beetje in de achterban. Dat was ook een van de fundamenten van het succes, maar ik heb nu het idee dat er voornamelijk middelbare scholieren e.d. op die site reageren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is ook niet één aflevering, maar ze lopen wel vaker door een stad o.i.d. en dan kiezen ze steeds een beetje de gekkies uit op straat. Mensen die waarschijnlijk een of andere beperking hebben en dan gaan ze die een beetje domme vragen stellen, makkelijk scoren.
Maar ze hebben ook best aardige dingen, zoals laatst met die koperdieven. Die gozer had wel lef.
Die is wel leuk trouwens.quote:
Vind het juist kansloos dat ze dat vrouwtje er steeds zo uitlichten en maar zuigen, en maar zuigen. Waarom moet je zo'n mensje filmen, keer op keer op keer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die aflevering ken ik niet. Maar vaak stellen ze wel de vragen die een ondergeschoven maatschappelijk belang aan de dag leggen.
Deze slet is epic. Ik hou niet van hysterische vrouwtjes![]()
Tokkies die zichzelf aanbieden ter vermaak maken gewoon deel uit van de samenleving. Als je kijkt naar Zanger Rinus, of mensen die zichzelf als een idioot gedragen voor de camera's in talentenjachten kun je daar gewoon niet omheen. Bovendien kun je ook gewoon aangeven dat je niet gefilmd wil worden toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is ook niet één aflevering, maar ze lopen wel vaker door een stad o.i.d. en dan kiezen ze steeds een beetje de gekkies uit op straat. Mensen die waarschijnlijk een of andere beperking hebben en dan gaan ze die een beetje domme vragen stellen, makkelijk scoren.
Maar ze hebben ook best aardige dingen, zoals laatst met die koperdieven. Die gozer had wel lef.
Die - volgens mij Pakistaanse - jongen is echt een on-ge-lo-fe-lijk goed journalist. Die gaat echt énorm ver komen in medialand. Vloeiend in 5 talen, stelt de goede vragen, lat zich niet afschrikken, is ongelofelijk oprecht als mens en recht door zee, draait niet om de hete brei heen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ondertussen wel lekker elke maand een uitkering trekken zeker. Kom op man, demonstreren doe je lekker in je eigen tijd. Buiten werk of school om.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind het juist kansloos dat ze dat vrouwtje er steeds zo uitlichten en maar zuigen, en maar zuigen. Waarom moet je zo'n mensje filmen, keer op keer op keer.
Ze is tenminste een van de weinigen in dit land die nog tot beweging gebracht wordt om te zeggen 'tot hier en niet verder'. Toen er 3000 fietsers PER JAAR overleden omdat er geen aparte fietspaden waren, gingen 100.000 man zitten op de dam, met hun fiets, zodat er geen autoverkeer meer overheen kon.
Vanaf dat moment is men begonnen met de fietsinfrastructuur in dit land, de beste ter wereld!
Zo zijn er nog vele tientallen voorbeelden. IK heb juist ontiegelijk respect voor mensen die van hun benen afkomen en ergens tegen protesteren. Het jammere is dat heel Nederland tegenwoordig maar alles over zich heen laat komen, nooit ergens voor op de poten gaat staan.
Laatste 'succesvolle' protest was 'de grote donorshow' en dat wás me toch een kansloze bedoeling zeg. Hoe bedoel je 'over lijken rijk worden'.
Dat doet ze juistquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tokkies die zichzelf aanbieden ter vermaak maken gewoon deel uit van de samenleving. Als je kijkt naar Zanger Rinus, of mensen die zichzelf als een idioot gedragen voor de camera's in talentenjachten kun je daar gewoon niet omheen. Bovendien kun je ook gewoon aangeven dat je niet gefilmd wil worden toch?
Tuurlijk mag dat gefilmd worden, graag zelfs. Ik kan ook om dat soort dingen lachen.quote:Dat ze bepaalde groepen in een kwaad daglicht zetten ben ik niet met je eens. Zoals die filmpjes van agressieve Marokkanen is gewoon de realiteit. Dat mag best gefilmd worden.
Ook allochtone leerlingen van een vmbo die nauwelijks Nederlands spreken, en simpele woorden als "zodanig" niet eens kennen. Dat zijn serieuze issues, al worden ze dan op een quasi-grappige manier gebracht.
Zijn eigen programma's zijn wel sterk idd, maar zodra hij ergens aan tafel zit is het tenenkrommend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
Die Prem vond ik trouwens ook altijd sterk. Laat de mensen maar gewoon zien wat voor walgelijke dingen zich afspelen in bepaalde wijken
vooral bij DWDDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn eigen programma's zijn wel sterk idd, maar zodra hij ergens aan tafel zit is het tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ondertussen wel lekker elke maand een uitkering trekken zeker. Kom op man, demonstreren doe je lekker in je eigen tijd. Buiten werk of school om.
Natuurlijk, maar ze doen vaak nogal neerbuigend richting mensen die vocaal niet zo goed zijn onderlegd en proberen ze grappig te zijn en dus makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tokkies die zichzelf aanbieden ter vermaak maken gewoon deel uit van de samenleving. Als je kijkt naar Zanger Rinus, of mensen die zichzelf als een idioot gedragen voor de camera's in talentenjachten kun je daar gewoon niet omheen. Bovendien kun je ook gewoon aangeven dat je niet gefilmd wil worden toch?
Dat ze bepaalde groepen in een kwaad daglicht zetten ben ik niet met je eens. Zoals die filmpjes van agressieve Marokkanen is gewoon de realiteit. Dat mag best gefilmd worden.
Ook allochtone leerlingen van een vmbo die nauwelijks Nederlands spreken, en simpele woorden als "zodanig" niet eens kennen. Dat zijn serieuze issues, al worden ze dan op een quasi-grappige manier gebracht.
Vreselijke vent idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn eigen programma's zijn wel sterk idd, maar zodra hij ergens aan tafel zit is het tenenkrommend.
Prem is ook geweldig hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vreselijke vent idd.
Desondanks wel Feyenoorder
Mwah niet echt, hij zegt ook als Ajax in de Kuip goed speelt en ze winnen ben ik ook tevreden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vreselijke vent idd.
Desondanks wel Feyenoorder
Mensen die staken omdat ze geen salaris krijgen kun je onmogelijk vergelijken met mensen die van protesteren hun beroep hebben gemaakt....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dan heb jij zeker nooit van de havenstakers gehoord van o.a. Smit in de jaren 80? Mensen kregen 7, 8 weken geen loon en het kon ze geen reet interesseren, de SP stond met noodpakketten klaar
. Dát zijn échte protesten, gewoon met 50.000 man de coolsingel op.
Of het opheffen van Radio Veronica wegens niet zendgemachtigd (radiopiraterij), 300.000 man in Den Haag. Die mentaliteit missen we tegenwoordigBehalve onder de studenten, die nu grof in hun reet genomen zijn door Halve Zoolstra.
Ow zoeentjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah niet echt, hij zegt ook als Ajax in de Kuip goed speelt en ze winnen ben ik ook tevreden.
Bij jantje modaal gaat er na 3 min. al een deken overeen en als je echt lelijk bent beginnen ze er meestal nog niets aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
50 minuten lang gereanimeerd: lang, te lang
Nee absoluut niet, hij zei ooit dat hij wel een zwak heeft voor Feyenoord maar als een tegenstander goed speelt dan is hij niet ontevreden ofzoeits. Dus niet echt emotioneel betrokken bij de club.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ow zoeentjeGeen Wouter Bos dus
Kotsverwekkend inderdaad dat onderscheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef eight het volgende:
[..]
Bij jantje modaal gaat er na 3 min. al een deken overeen en als je echt lelijk bent beginnen ze er meestal nog niets aan
Las laatst in het topic dat zelfs Hazes Feyenoorder was. Grappig welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, hij zei ooit dat hij wel een zwak heeft voor Feyenoord maar als een tegenstander goed speelt dan is hij niet ontevreden ofzoeits. Dus niet echt emotioneel betrokken bij de club.
In dat Feyenoord Magazine staan trouwens wel vaker BN'ers waarvan ik nog niet eens wist dat ze voor Feyenoord zijn.
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben wel klaar geloof ik. Weekend
Vanaf van 8 tot 2 verjaardag in een kroeg, onbeperkt zuipen
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.quote:
Ik wel, in de buurt van Nijmegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.
Nee, ze kregen geen salaris gedurende zoveel weken OMDAT ze staakten (Staken was verboden door de rechterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die staken omdat ze geen salaris krijgen kun je onmogelijk vergelijken met mensen die van protesteren hun beroep hebben gemaakt....
Hoe kan dat überhaupt? Dan kijk je op internet en lees je: Vandaag gaan de marktkoopmannen op de Albert Cuyp staken, weet je wat ik ga gewoon mee doen. Dat totaal geen affiniteit met het thema heb who cares, je bent beroepsprotestant of niet he
Wel, vlakbij Lith jongenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.
Jup, geboorteplaats van Roy Makaayquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wel, in de buurt van Nijmegen.
Dorpje verder kutquote:
Als je uit KANKER -Oss komt!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Dan zit je al in Brabant. Ligt bij Oss.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je uit KANKER -Oss komt!
Nouja hemelsbreed is het 22 kilometer. Dat valt best mee, maar je hebt wel gelijk verder
Aah, daarom leven ze zo mee. Dacht al, waarom is iedereen zo verdrietig?! Koninginnedag natuurlijk!quote:Gevolgen voor Koninginnedag onzeker
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nederlands Elftal gaat wel door no matter what. Weird wel.
Beetje overdreven om alles af te lasten, hij hoort in principe nog niet eens bij het koningshuis en bovendien 'leeft' hij nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nederlands Elftal gaat wel door no matter what. Weird wel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.
Hehe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.
Idd, op kosten van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef eight het volgende:
Die stekker blijft er heus nog wel een jaar inzitten..
Jouw smaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Die Mabel is best een geil wijfie zo in het zwart, en ze is weer vrijgezel.
KNMIquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nee maar, Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond. Hmmmmm
Ach joh, al is het alleen maar om te zeggen dat je een prinses hebt geneukt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, al is het alleen maar om te zeggen dat je een prinses hebt geneukt.
JAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KNMI
KNMV
KNNV
KNRB
KNS
KNSB
KNSH
KNVB
KNZB
Alles maar aflassen?
kussiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft grappig die opkomst bij Napoli-Chelsea, die mascottes (volgens mij kinderen van de spelers) en dat stadion op het einde van de Champions League theme keihard The Champions scanderen.![]()
http://video.sport1.nl/ma(...)kusjes-van-mascottes
Gewoon het licht dimmen en er een lekker wijf overheen fantaseren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
Oja, valt dat effe tegen.
Zo'n zonnebril maskeert een hoop, blijkbaar.
Geweldige achterban dat Napoliquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft grappig die opkomst bij Napoli-Chelsea, die mascottes (volgens mij kinderen van de spelers) en dat stadion op het einde van de Champions League theme keihard The Champions scanderen.![]()
http://video.sport1.nl/ma(...)kusjes-van-mascottes
Ja joh, zoiets schept toch een band hequote:
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENGquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geweldige achterban dat Napoli
Grote kans ja. Vooral Hamsik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENG
Beiden naar Real ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENG
Arsenal spelertje..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote kans ja. Vooral Hamsik.
Al is die Lavezzi ook geen beroerde speler zeg
Gaat Napoli in ieder geval een berg geld opleveren, maar die 3 zijn irl ook echt goede vrienden en hebben het goed naar hun zin bij Napoli dus ik moet nog zien of die zo snel vertrekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lavezzi is al best oud. Dit jaar alweer 27.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote kans ja. Vooral Hamsik.
Al is die Lavezzi ook geen beroerde speler zeg
alweer 27quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lavezzi is al best oud. Dit jaar alweer 27.
Hamsik is denk ik wel een goed alternatief als Sneijdertje halen niet lukt voor ManUtd
Maakt mij geen fuck uit. Koninginnedag wel, en die gaat waarschijnlijk niet door gvd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zielig om Bea en Mabel etc. zo te zien lopen
En dat terwijl ik helemaal niks met het koninklijk huis heb.
Je gunt het niemand maar het heeft geen invloed op mijn humeur ofzo, sommige overdrijven nogal. Net ook op de radio gingen ze snel alles aanpassen en geen echt vrolijke mzuiek draaien, beetje overdreven imo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Er zijn al gigantische bedragen geboden, maar die voorzitter wil er niks van weten. Hij wil Napoli weer opbouwen en is niet geïnteresseerd in transfers.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
contracten lopen af en dan vangt ie zodrekt helemaal niks meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn al gigantische bedragen geboden, maar die voorzitter wil er niks van weten. Hij wil Napoli weer opbouwen en is niet geïnteresseerd in transfers.
Het is ook zielig, maar dit gebeurt bij wijze van spreken elke dag in bij willekeurige families in het land. Al dat hypocriete gedoe van die BN-ers ook die zo overdreven zielig aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
En het meest beschamende van allen:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook zielig, maar dit gebeurt bij wijze van spreken elke dag in bij willekeurige families in het land. Al dat hypocriete gedoe van die BN-ers ook die zo overdreven zielig aan het doen zijn.
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je gunt het niemand maar het heeft geen invloed op mijn humeur ofzo, sommige overdrijven nogal. Net ook op de radio gingen ze snel alles aanpassen en geen echt vrolijke mzuiek draaien, beetje overdreven imo.
Het gebeurt zo vaak, maar omdat het Friso is moet je erom huilenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zeg
Ja die hebben nu een gun tegen hun hoofd hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het meest beschamende van allen:
Die royaltywatchers
Jeroen snel, marc vd linden, peter vd vorst etc
![]()
![]()
![]()
Oh zo erg is het bij mij niet gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zeg
Wat een onzin. Ik heb ook gehuild bij alle anderen ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebeurt zo vaak, maar omdat het Friso is moet je erom huilen
Gevoelig jongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb ook gehuild bij alle anderen ..
Gaat het nog een beetje schatquote:
Er kwam een Lawine bij mijn stofvriendje die heel klein is. Die is nu ook dood.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn cavia is ernstig ziek man. Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kutcavia.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn cavia is ernstig ziek man. Ik voel je pijn.
Dat is niks, ik moest huilen bij bambi, beide keren dat ik hem zagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel gehuild toen Simba dood ging, trouwens.
Ik ben bang voor de plaaggeest, heb ik tot vorig jaar trauma's van gehad in mn dromen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
JE KENT HAAR NIET EENS MANquote:
Ik heb staan springen als een gek van blijdschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moest gisteravond huilen..na Man U - Ajax.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de plaaggeest, heb ik tot vorig jaar trauma's van gehad in mn dromen.
Ik heb zitten huilen omdat ze door moesten gaan..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb staan springen als een gek van blijdschap
Vorig jaar na het kampioenschap heb ik wel gehuild maar toen was ik ook echt katjelam
Ik moest bijna huilen man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen omdat ze door moesten gaan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Had je maar op Old Trafford moeten zijn, had je ook gesprongen
Volgens mij ben je sowieso de enige van hier die gaat toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Had je maar op Old Trafford moeten zijn, had je ook gesprongen
Terecht, die kutbeesten halen hier ook altijd de vissen weg.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ben je sowieso de enige van hier die gaat toch?
Hij gaat als ajax thuis voor de CL tegen ac milan moet gewoon tv's verkopen die gastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
begint ie weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat als ajax thuis voor de CL tegen ac milan moet gewoon tv's verkopen die gast
Thuis ben ik er ook bijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijdquote:
Simba ging toch niet dood?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
Je hebt geen seizoenskaart toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thuis ben ik er ook bijReal Madrid, Man U, FC Twente kampioenswedstrijd...
maar uitwedstrijden gaat me niet lukken.
fa2 manquote:
echt hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
fa2 man
Leuk je nieuwe UI trouwens
Z'n pa dan? Eerste Lion King iigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Simba ging toch niet dood?
Gelukkig maar paste die andere niet, deze staat veel beter met het logo, shirt en alles er op. Zelfs De Kuip is duidelijk zichtbaarquote:
Dat was Scar. Die kletterde van een rots af.quote:
helaas wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig maar paste die andere niet, deze staat veel beter met het logo, shirt en alles er op. Zelfs De Kuip is duidelijk zichtbaar
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was Scar. Die kletterde van een rots af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |