Er zijn al gigantische bedragen geboden, maar die voorzitter wil er niks van weten. Hij wil Napoli weer opbouwen en is niet geïnteresseerd in transfers.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENG
contracten lopen af en dan vangt ie zodrekt helemaal niks meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn al gigantische bedragen geboden, maar die voorzitter wil er niks van weten. Hij wil Napoli weer opbouwen en is niet geïnteresseerd in transfers.
Het is ook zielig, maar dit gebeurt bij wijze van spreken elke dag in bij willekeurige families in het land. Al dat hypocriete gedoe van die BN-ers ook die zo overdreven zielig aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zielig om Bea en Mabel etc. zo te zien lopen
En dat terwijl ik helemaal niks met het koninklijk huis heb.
En het meest beschamende van allen:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook zielig, maar dit gebeurt bij wijze van spreken elke dag in bij willekeurige families in het land. Al dat hypocriete gedoe van die BN-ers ook die zo overdreven zielig aan het doen zijn.
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je gunt het niemand maar het heeft geen invloed op mijn humeur ofzo, sommige overdrijven nogal. Net ook op de radio gingen ze snel alles aanpassen en geen echt vrolijke mzuiek draaien, beetje overdreven imo.
Het gebeurt zo vaak, maar omdat het Friso is moet je erom huilenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zeg
Ja die hebben nu een gun tegen hun hoofd hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het meest beschamende van allen:
Die royaltywatchers
Jeroen snel, marc vd linden, peter vd vorst etc
![]()
![]()
![]()
Oh zo erg is het bij mij niet gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of mensen op fok die posten dat ze hebben gehuild enzo. Kom op zeg
Wat een onzin. Ik heb ook gehuild bij alle anderen ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebeurt zo vaak, maar omdat het Friso is moet je erom huilen
Gevoelig jongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb ook gehuild bij alle anderen ..
Gaat het nog een beetje schatquote:
Er kwam een Lawine bij mijn stofvriendje die heel klein is. Die is nu ook dood.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn cavia is ernstig ziek man. Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kutcavia.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn cavia is ernstig ziek man. Ik voel je pijn.
Dat is niks, ik moest huilen bij bambi, beide keren dat ik hem zagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel gehuild toen Simba dood ging, trouwens.
Ik ben bang voor de plaaggeest, heb ik tot vorig jaar trauma's van gehad in mn dromen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel gehuild toen Simba dood ging, trouwens.
JE KENT HAAR NIET EENS MANquote:
Ik heb staan springen als een gek van blijdschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moest gisteravond huilen..na Man U - Ajax.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de plaaggeest, heb ik tot vorig jaar trauma's van gehad in mn dromen.
Ik heb zitten huilen omdat ze door moesten gaan..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb staan springen als een gek van blijdschap
Vorig jaar na het kampioenschap heb ik wel gehuild maar toen was ik ook echt katjelam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |