Welke kroeg?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben wel klaar geloof ik. Weekend
Vanaf van 8 tot 2 verjaardag in een kroeg, onbeperkt zuipen
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.quote:
Ik wel, in de buurt van Nijmegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.
Nee, ze kregen geen salaris gedurende zoveel weken OMDAT ze staakten (Staken was verboden door de rechterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die staken omdat ze geen salaris krijgen kun je onmogelijk vergelijken met mensen die van protesteren hun beroep hebben gemaakt....
Hoe kan dat überhaupt? Dan kijk je op internet en lees je: Vandaag gaan de marktkoopmannen op de Albert Cuyp staken, weet je wat ik ga gewoon mee doen. Dat totaal geen affiniteit met het thema heb who cares, je bent beroepsprotestant of niet he
Wel, vlakbij Lith jongenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je niet, ligt in een dorp dat luistert naar de naam Wijchen. En dat ken je al niet waarschijnlijk.
Jup, geboorteplaats van Roy Makaayquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wel, in de buurt van Nijmegen.
Dorpje verder kutquote:
Als je uit KANKER -Oss komt!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Dan zit je al in Brabant. Ligt bij Oss.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je uit KANKER -Oss komt!
Nouja hemelsbreed is het 22 kilometer. Dat valt best mee, maar je hebt wel gelijk verder
Aah, daarom leven ze zo mee. Dacht al, waarom is iedereen zo verdrietig?! Koninginnedag natuurlijk!quote:Gevolgen voor Koninginnedag onzeker
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nederlands Elftal gaat wel door no matter what. Weird wel.
Beetje overdreven om alles af te lasten, hij hoort in principe nog niet eens bij het koningshuis en bovendien 'leeft' hij nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nederlands Elftal gaat wel door no matter what. Weird wel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.
Hehe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk wel dat ze in het zwart gekleed gaan.
Idd, op kosten van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef eight het volgende:
Die stekker blijft er heus nog wel een jaar inzitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |