Nee. Happel was toen net een week mod ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"Rot maar lekker op ja dan sluit ik VBL"
"O ja Danny dan richten wij toch ons eigen forum op"
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
Happel doet het prima, naar wij dachten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
Happel is wel een hele goede mod ja, ondanks dat ik als user ooit een officiële klacht over hem heb ingediend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"Rot maar lekker op ja dan sluit ik VBL"
"O ja Danny dan richten wij toch ons eigen forum op"
"
Dat was toch na de rel pas?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Happel was toen net een week mod ofzo
Zoiets ja.. Ik weet de details ook niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
En is daar al een boek over geschreven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Happel ook een uitstekende mod.
Adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Ook dat. En hij kan veel hebben, is niet kinderachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebt
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen, zeker als je soms het niveau ziet.
Dat dacht ik ook toen ik hier 2 jaar was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had ik ook een paar dagen terug - geen adblocker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter wetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is mijn acount toch al opgeheven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter weten
't is dat het Feijenoord-topic wel goed loopt.
World of Starcraft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |