Wat een kut usernaam eigenlijk.quote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Nou ja... Met het shirt is op zich niks mis, maar ik vind het niet bij het Nederlands elftal passen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef De_kromme het volgende:
Heeft Wesley een nieuwe chick ofzo? Wie is dat?
Wesley heeft haar sowieso geregeld hahahha.
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..
O, ik dacht Hooligan Wesley..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?
@ Jojoortje. Sneijder zei net dat hij haar helemaal niet kende, maar nu inmiddels wel heel goed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
Een interview met hém zou ik graag eens bekijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Was ook wel mooi geweest ja.
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbalquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbal).
Maar om je antwoord op de vraag te geven: Ik wilde 3 usernames, alledrie bezet, toen kwam ik hier op uit.
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?
Ja wat dan. "Meneer Sneijder, meneer Sneijder!". Sorry, bij mij gaat dat er moeilijk in bij een jongen die twee koppen kleiner isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Sowieso, voetballers bij hun voornaam noemen alsof je bevriend met ze bent
Ultieme treurigheid.
Ja, Danny is een behulpzaam figuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.
Mwah...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Danny is niet vies van een relletje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ach als je kijkt welke users zijn afgevloeid naar zij die niet genoemd zullen worden, zijn het voornamelijk Ajacieden...
... Die missen we niet. Mis alleen wel die Palmboom gozert. Die vind ik altijd wel grappig. En die DJMN is ook wel oké.
Danny is wel een Feijenoordert.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.
Nu heb je hier 3-4 goedlopende clubtopics. Eigenlijk twee fora die totaal niet lopen
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...
Misschien fuseren een optie? Net als Belgenland en Nederland?.
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.
F5quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..
Dat topic herinner ik me nog jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Dat zal die dan wel zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat topic herinner ik me nog ja. Kortste topic ooit was 31 seconden
![]()
.
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Jep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |