Wat een kut usernaam eigenlijk.quote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Nou ja... Met het shirt is op zich niks mis, maar ik vind het niet bij het Nederlands elftal passen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef De_kromme het volgende:
Heeft Wesley een nieuwe chick ofzo? Wie is dat?
Wesley heeft haar sowieso geregeld hahahha.
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..
O, ik dacht Hooligan Wesley..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?
@ Jojoortje. Sneijder zei net dat hij haar helemaal niet kende, maar nu inmiddels wel heel goed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
Een interview met hém zou ik graag eens bekijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Was ook wel mooi geweest ja.
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbalquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbal).
Maar om je antwoord op de vraag te geven: Ik wilde 3 usernames, alledrie bezet, toen kwam ik hier op uit.
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?
Ja wat dan. "Meneer Sneijder, meneer Sneijder!". Sorry, bij mij gaat dat er moeilijk in bij een jongen die twee koppen kleiner isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Sowieso, voetballers bij hun voornaam noemen alsof je bevriend met ze bent
Ultieme treurigheid.
Ja, Danny is een behulpzaam figuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.
Mwah...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Danny is niet vies van een relletje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
Welke drie usersnames? IkZoekHulp, iNeedHelp?
En Danny heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Wel jammer dat er toen die hele VBL-rel was een aantal x jaar geleden. Kwam ook mede door hem volgens mij.
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ach als je kijkt welke users zijn afgevloeid naar zij die niet genoemd zullen worden, zijn het voornamelijk Ajacieden...
... Die missen we niet. Mis alleen wel die Palmboom gozert. Die vind ik altijd wel grappig. En die DJMN is ook wel oké.
Danny is wel een Feijenoordert.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met Danny vallen zij in het niet.
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Danny kreeg toen wat kritiek en sloot VBL.
Heeft hem uiteindelijk best wat knaken gekost. VBL hier werd eerst een jaar niet gepost en ook nu is het een stuk of 15 keer minder druk dan voorheen.
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoordtopic is drukker dan ooit iig. Zou wel eens in cijfers willen zien of we nu écht zoveel achteruit zijn gegaan. Dat VBL-forum daar is namelijk ook hartstikke dood.
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar voorheen had letterlijk elke club een goedlopend topic. Zelfs met wat eerste divisie clubs erbij. Niveau lag een stuk hoger ook.
Nu heb je hier 3-4 goedlopende clubtopics. Eigenlijk twee fora die totaal niet lopen
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als het Nederlands voetbal: sommige clubs raken in de vergetelheid en hikken tegen faillisement aan, af en toe is er een uitschieter in de vorm van een goed topic (Europees succesje)...
Misschien fuseren een optie? Net als Belgenland en Nederland?.
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Blijft eeuwig zonde dat er toen zo is gehandeld door vooral Danny. VBL was toen een stuk toffer en actiever.
F5quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog op F5 moest duwen..
Dat topic herinner ik me nog jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Dat zal die dan wel zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat topic herinner ik me nog ja. Kortste topic ooit was 31 seconden
![]()
.
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Vroegah. Toen een live eredivisie topic er nog een keer doorheen ging in 5 seconden ofzoMet die ontknoping.
Jep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen AZ en Ajax net geen kampioen werden bedoel je?
Wutquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat topic herinner ik me nog ja. Kortste topic ooit was 31 seconden
![]()
.
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
Die VBL rel heb ik dus net gemist volgens mij. Wel jammer, nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Welke users? (Feijenoord-users natuurlijk eerst noemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.
Dat zal vast wel ja. Ik moet het dus alleen maar doen met kneuzen als vincerussoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was wel even leuk op zich... Zijn wel een paar leuke users naar het andere forum gegaan, dat vond ik echt jammer.
Hoe kan je dat nou zeggen. Was toen echt veel diverser.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben hier uit m'n hoofd 2 jaar. Hoe oud is Fok! eigenlijk? 15 jaar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zitten jullie hier al zoveel jaar dan ?
Och dat zijn er best wel veel... Niet iedereen was trouwens leuk, maar zeker wel kleurrijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke users? (Feijenoord-users natuurlijk eerst noemen)
He wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen. Was toen echt veel diverser.
Lurk sinds Big Brother 1 dankzij mijn tantequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zitten jullie hier al zoveel jaar dan ?
Ja dat heb ik ook wel door, maar wat was er toen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd.
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben hier uit m'n hoofd 2 jaar. Hoe oud is Fok! eigenlijk? 15 jaar?
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel door, maar wat was er toen dan?
Zal je nog tegenvallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet nu al dat dat er echt geen 4 of 5 gaan worden.
Het enige wat ik weet was dat na de rellen een aantal users naar een ander forum zijn gegaan, wiens naam ik dus ben vergeten want ik wilde er eens op kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?
"Roarrrr Danny klootzak"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie gaat het even kort samenvatten voor deze nieuwsgierige user?
Jij had allang in de auto moeten zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"Rot maar lekker op ja dan sluit ik VBL"
"O ja Danny dan richten wij toch ons eigen forum op"
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
supquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"DoeiIk maak Happel mod, de meest irrationele keuze ooit, die vervolgens verrassend goed uitpakte
"
Serieus? Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, na een tijdje heb je het hier wel gezien, tenminste ik wel.
Nee. Happel was toen net een week mod ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"
Happel doet het prima, naar wij dachten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"
Happel is wel een hele goede mod ja, ondanks dat ik als user ooit een officiële klacht over hem heb ingediend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Roarrrr Danny klootzak"
"Kutusers"
"
Dat was toch na de rel pas?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Happel was toen net een week mod ofzo
Zoiets ja.. Ik weet de details ook niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
En is daar al een boek over geschreven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik weet het niet eens precies meer
Raymania werd toen 'ontslagen' als mod om een lullige reden. VBL users boos, gingen baggeren uit frustratie, Danny sloot VBL, VBL users richten binnen een dag een eigen forum op. Meeste users kregen ook een permban.
Zoiets?
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Happel ook een uitstekende mod.
Adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Ook dat. En hij kan veel hebben, is niet kinderachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, je weet tenminste wat je aan hem hebt
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen, zeker als je soms het niveau ziet.
Dat dacht ik ook toen ik hier 2 jaar was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had ik ook een paar dagen terug - geen adblocker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens last van mijn quoteknop
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter wetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is mijn acount toch al opgeheven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je blijft heus wel. Dat moet! Anders krijg je een ban.
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter weten
't is dat het Feijenoord-topic wel goed loopt.
World of Starcraft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet meer wat WOS betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |