Ik hoop hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nein!![]()
Alles wird von ein leien dachje gehen frau!
AZ is het grootste vraagteken. Ajax is kansloos. Ik hou het op 3, AZ moet wel een gelijkspel uit het vuur kunnen slepen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gokje: Twee Nederlandse clubs vliegen er uit vanavond en twee gaan er door.
Voor PSV is ''veel'' meer publiek te porren, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
Iemand een streampje?
Belachelijk dat je moet betalen om Twente te zien, maar PSV wel gewoon gratis is
Gooi het dan op de livestream. Die prijzen van Eredivisie-live voor 1 wedstrijd slaan natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Voor PSV is ''veel'' meer publiek te porren, denk ik.
Oja, verder heeft het te maken met dat Twente elitair is.
Kan je mijn bericht dan vervolgens editten, zodat niet alles direct wordt verwijdert?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo schatjes,
Letten jullie even hier op?
belangrijk bericht mbt livestreams!
Excuus, dacht dat jouw post alleen over de stream ging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan je mijn bericht dan vervolgens editten, zodat niet alles direct wordt verwijdert?
Uien = Onionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waar slaat dat spandoek bij Twente eigenlijk op? ''In Unions we stand''
In uien staan we?
ah juistquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Uien = Onions
Union kan je vertalen als gezamelijk/met elkaar
Ja, klinkt nu veel te krom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
Dan nog zou het union moeten zijn toch.
Ik heb die kerel volgens mij ook nog geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Fer ook geel, die scheids is echt een stumpert...
Cornelisse is btw ook een gigantisch drama, wtf.
Nooit goed geweest bij Twente.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Fer ook geel, die scheids is echt een stumpert...
Cornelisse is btw ook een gigantisch drama, wtf.
Rosales speelde zondag tegen Vitesse een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Idd, dan is zelfs Rosales nog 10x beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |