Ik hoop hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nein!![]()
Alles wird von ein leien dachje gehen frau!
AZ is het grootste vraagteken. Ajax is kansloos. Ik hou het op 3, AZ moet wel een gelijkspel uit het vuur kunnen slepen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gokje: Twee Nederlandse clubs vliegen er uit vanavond en twee gaan er door.
Voor PSV is ''veel'' meer publiek te porren, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
Iemand een streampje?
Belachelijk dat je moet betalen om Twente te zien, maar PSV wel gewoon gratis is
Gooi het dan op de livestream. Die prijzen van Eredivisie-live voor 1 wedstrijd slaan natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Voor PSV is ''veel'' meer publiek te porren, denk ik.
Oja, verder heeft het te maken met dat Twente elitair is.
Kan je mijn bericht dan vervolgens editten, zodat niet alles direct wordt verwijdert?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo schatjes,
Letten jullie even hier op?
belangrijk bericht mbt livestreams!
Excuus, dacht dat jouw post alleen over de stream ging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan je mijn bericht dan vervolgens editten, zodat niet alles direct wordt verwijdert?
Uien = Onionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waar slaat dat spandoek bij Twente eigenlijk op? ''In Unions we stand''
In uien staan we?
ah juistquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Uien = Onions
Union kan je vertalen als gezamelijk/met elkaar
Ja, klinkt nu veel te krom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
Dan nog zou het union moeten zijn toch.
Ik heb die kerel volgens mij ook nog geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Fer ook geel, die scheids is echt een stumpert...
Cornelisse is btw ook een gigantisch drama, wtf.
Nooit goed geweest bij Twente.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Fer ook geel, die scheids is echt een stumpert...
Cornelisse is btw ook een gigantisch drama, wtf.
Rosales speelde zondag tegen Vitesse een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Idd, dan is zelfs Rosales nog 10x beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hopen dat AZ nog wint. Ajax zal wel niet veel worden.
No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Silv het volgende:
Nice.Zal je zien dat Ajax kampioen wordt omdat ze alleen nog maar eredivisie hebben. Beker zijn ze toch ook al uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hopen dat AZ nog wint. Ajax zal wel niet veel worden.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Daarom ontzettend fijn dat we naar het hemelse PSV kunnen zappen.quote:
Je hoeft ons niet contant op de hoogte te houden of jouw stream werkt of niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef kornuitbuffel het volgende:
Oo, nou doet hij het weer.
Hij hapert nogal.
Yes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zal je zien dat Ajax kampioen wordt omdat ze alleen nog maar eredivisie hebben. Beker zijn ze toch ook al uit?
Sommige mensen zijn een beetje bezorgd aangelegd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet contant op de hoogte te houden of jouw stream werkt of niet hoor.
Hehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje bezorgd aangelegd.
"Bel je even als je thuis bent?"
"Doe je wel voorzichtig?"
"Laat het even weten als je stream hapert..."
Euh... de beste back in de selectie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge, Rosales moeten ze ook een keer van de hand doen.
Inderdaad, dat zegt nogal wat over de selectie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh... de beste back in de selectie?
Gefixeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt nogal wat over de selectie. Saekerhett's kijk op voetbal.
Iedereen hier in Twente is het met mij eens anders. Maar goed, jij zult het wel beter weten inderdaad.quote:
Rosales is niet slecht. Liever dan Cornelisse en Tiendalli. Alleen zijn voorzetten zijn rampzaligquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iedereen hier in Twente is het met mij eens anders. Maar goed, jij zult het wel beter weten inderdaad.
Als die gebruikt wordt, is het altijd toepasselijk. Kun je nagaan hoe Brama vaak speeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die nog net geen 100.000 keer gemaakt is intussen, maar wel heel erg toepasselijk net
Die "move" maakte Steve in de heenwedstrijd ook al.quote:
Het was niet bijster spannend inderdaad. Maar ach. Twente kan doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Breekfast het volgende:
Pff. Had moeite de wedstrijd uit te kijken.
Ik zat intussen ook andere dingen te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Breekfast het volgende:
Pff. Had moeite de wedstrijd uit te kijken.
Es war sachlich.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het was niet bijster spannend inderdaad. Maar ach. Twente kan door
Alleen Chadli speelde een goede wedstrijd.
1-0quote:
Dankjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |