Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forumquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Ja daar zat ik ook toen ik 15 was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forum.
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Oja duhquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt.
Wedden op sport
Ik kijk nooit op de fp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op de fp.
Er zouden wel eens wat meer acties/prijsvragen enz. op VBL mogen.
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.
En dat laatste klopt ja
Ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.
Ik ga gelijk krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gokje: Twee Nederlandse clubs vliegen er uit vanavond en twee gaan er door.
Die van Katie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
@jojoortje
Je programma is weer bezig @rtl 5.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Is die chick van Helpmefok nog in Pownews geweest?
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef eight het volgende:
Ajax gaat zondag verliezen, kan haast niet anders.
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
We hebben het zelf niet gezien want mijn ouders kwamen terug uit Parijs. Was er uberhaupt een stukje over de motorbeurs?
Oh wow, dat is wel fucking slechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.
Item duurde amper een minuut en geen enkele vrouw in beeld geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |