De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou de lapo nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die hun eigen naamtopic maken
Sowieso: Esperanza93quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die hun eigen naamtopic maken
DM PMquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Omg ik heb de link gevonden, het was nog sneuer dan ik dacht.
Fix'tquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen Fokkers die hun eigen naamtopic maken![]()
Tsja, sommige mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
DM PM![]()
Overigens stuurde een user mij laatst ook een foto van zijn piemel. Best vreemd.
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef geenvetzak het volgende:
om het setje compleet te maken moet er ook iemand komen flashen, vind ik![]()
vrijwilligers?
Jij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef geenvetzak het volgende:
om het setje compleet te maken moet er ook iemand komen flashen, vind ik![]()
vrijwilligers?
ja dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:20 schreef geenvetzak het volgende:
is het zo moeilijk om foknaam te gebruiken?
Nee ze liep maar wat te trollenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:
Heeft iemand esperanza al op cam gezien?
Gezellig daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ze liep maar wat te trollen
Nee ik ga wel eens kijken, toch denk ik dat het vooral mijn computer is en niet mijn browserquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je opera al trouwens?
Wat mankeert eraan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ga wel eens kijken, toch denk ik dat het vooral mijn computer is en niet mijn browser
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mankeert eraan?
Zelf gebruik ik FF btw
M'n oude pc is alweer een jaartje of 9 en ik kan daarmee zelfs cammen (totdat ie vastlooptquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud is
Okquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud is
Ach ik heb er niet zo veel verstand vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n oude pc is alweer een jaartje of 9 en ik kan daarmee zelfs cammen (totdat ie vastloopt)
Dacht dat dat tussen ons tweeën zou blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
DM PM![]()
Overigens stuurde een user mij laatst ook een foto van zijn piemel. Best vreemd.
oh oke, nee dan is het goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Huh? Wie stuurt piemels?Heeft Myr een piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat een hele geile verrassing toen ze haar broek uit deed.quote:
Grappen van anderen zijn ondergeschikt aan de mijne.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
Myr komt altijd precies binnenvallen als het over piemels gaat
Maar je verneukt de grap![]()
Lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
mis... ik kom dit keer binnenvallen als t over piemels gaat
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
j, maar niet gekeken, niet echt behoefte aan piemels
Inderdaad het is toch veel leuker om met je hondjes te spelen???quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
j, maar niet gekeken, niet echt behoefte aan piemels
Piemels waar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
SNarf heb je nou al toegang tot het piemeltopic?
Goh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ze liep maar wat te trollen
Uhh? Wat, waar gaat dit over...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Och, sinos mag er best wezen toch?
Mannen is ze neukbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom allemaal zo nieuwsgierig hoe zij er uitziet??
Not really.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen is ze neukbaar
Vrouwen is ze mooier dan ik
Dat is het denk ik wel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen is ze neukbaar
Vrouwen is ze mooier dan ik
Ik ken haar niet dus geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not really.
Meer zo van:
Iedereen: is het een troll of niet
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis meequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef twi het volgende:
Dat kan nog steeds wel hand in hand gaan met tijn z'n post.
Moest hier stiekem beetje om grinnikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis mee
Beter één piemel in de hand dan tien in de lucht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis mee
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Beter één piemel in de hand dan de lucht van tien.
Dat zou jij wel willen weten hequote:
Geen vrouw is veilig voor mij. Maagd of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Tijn heeft een tik van de molenwiek gehad en is nu een womanizer.
Net als iedereen in de reeks, niet zoveel achterom kijken maar vooruitquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef geenvetzak het volgende:
soooooow, gefietst en heb nu spierpijn in... mijn nek?
hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net als iedereen in de reeks, niet zoveel achterom kijken maar vooruit
Hoezo vraag je je dat af? Is toch best duidelijk dat veel van mijn reacties troll zijn op esperanzaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not really.
Meer zo van:
Iedereen: is het een troll of niet
Tis mij wel duidelijk dat jij niks beters te doen hebt dan trollen maar ach, zit altijd wel een actieve troll in dit topic pfffquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Is toch best duidelijk dat veel van mijn reacties troll zijn op esperanza
Meh niet altijd. Ik ben soms redelijk serieus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis mij wel duidelijk dat jij niks beters te doen hebt dan trollen maar ach, zit altijd wel een actieve troll in dit topic pfff
De studie kosten te veel vrije tijd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Meh niet altijd. Ik ben soms redelijk serieus.En ja. Ik ben gestopt met mijn studie. Vrije tijd.
Wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De studie kosten te veel vrije tijd?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat?Ik ben gestopt en daarom heb ik de tijd van mijn leven. Ik werk alleen maar nu. Af en toe.
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat?Ik ben gestopt en daarom heb ik de tijd van mijn leven. Ik werk alleen maar nu. Af en toe.
Ze heeft de tijd van haar leven nu ze op fok zit te trollenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
ja je moet iets te zeiken hebben toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?
Huh? Ik bedoel niet dat ik plezier heb, meer dat ik alle tijd van de wereld heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?
Niet studeren is niet de tijd van je leven, het is fucking kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je wordt ziek. Ik heb je aangestokenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik voel me niet goed, al de hele dag niet.
snel naar de dokter misschien ga je doodquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
de boel wat opnaaien af en toe kan wel leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja je moet iets te zeiken hebben toch?
Dood ga je zeker alleen de vraag is wanneerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
snel naar de dokter misschien ga je dood
dat weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
de boel wat opnaaien af en toe kan wel leuk zijn hoor.
misschien is heloefs tijd al gekomen want ow ow, hij is de hele dag al niet lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dood ga je zeker alleen de vraag is wanneer
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet studeren is niet de tijd van je leven, het is fucking kut
Maar misschien zijn Esperanza's ervaringen anders.
En in plaats van wat interessants te gaan doen....ga je lekker trollen op fokquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.Ik bedoelde dat ik genoeg vrije tijd heb.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ook heel interessant zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En in plaats van wat interessants te gaan doen....ga je lekker trollen op fok
Mwah, ik heb wel vrije tijd, maar geen vrienden in de buurt om wat leuks te gaan doen en ik kan wel door het land gaan reizen enzo om ze op te zoeken maar daarvoor heb ik hier teveel verplichtingen, ik vind het niet echt prettig zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.Ik bedoelde dat ik genoeg vrije tijd heb.
Ik zei het al eerder, je bent altijd zo vaag. En je grammatica maakt het er vaak niet makkelijker op te ontcijferen wat je nou eigenlijk bedoelt.quote:
Verplichtingen als in werken ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel vrije tijd, maar geen vrienden in de buurt om wat leuks te gaan doen en ik kan wel door het land gaan reizen enzo om ze op te zoeken maar daarvoor heb ik hier teveel verplichtingen, ik vind het niet echt prettig zo.
O wacht! Misschien ben je verliefd!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Weet je al waarom je moeder trots op je was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Die verplichtingen ja, ik heb vaste werktijden en geen een paar scholieren bijles op mijn vrije dag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Verplichtingen als in werken ofzo?
Toen ik stopte met studeren (tijdelijk) heb ik een aantal maanden in Berlijn gezetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel vrije tijd, maar geen vrienden in de buurt om wat leuks te gaan doen en ik kan wel door het land gaan reizen enzo om ze op te zoeken maar daarvoor heb ik hier teveel verplichtingen, ik vind het niet echt prettig zo.
Ik verdien nu geld om mijn rijbewijs te halen en volgend jaar zonder al te veel steun van mijn ouders op mezelf te kunnen wonen, tijdelijk naar het buitenland vind ik geen optie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik stopte met studeren (tijdelijk) heb ik een aantal maanden in Berlijn gezeten
Ik had geloof ik geld opgespaard en kon heel goedkoop leven.
het was nog in de tijd dat de banen voor het oprapen waren dus ontslag nemen was geen issue
Wat heb je daar gedaan? Vrijdag vertrek ik met een vriendin naar Argentinië voor 18 dagen (naar haar familie maar wij gaan wel veel ondernemen) maar ook ik ben van plan om te gaan reizen zonder dat ik weet waarheen zegmaar en dan in September te beginnen aan een opleiding.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik stopte met studeren (tijdelijk) heb ik een aantal maanden in Berlijn gezeten
Ik had geloof ik geld opgespaard en kon heel goedkoop leven.
het was nog in de tijd dat de banen voor het oprapen waren dus ontslag nemen was geen issue
Point taken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, je bent altijd zo vaag. En je grammatica maakt het er vaak niet makkelijker op te ontcijferen wat je nou eigenlijk bedoelt.
Dus steek diesmiley maar weer terug in je waar die ook vandaan kwam
Neuh, hoogstens op de verkeerde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O wacht! Misschien ben je verliefd!!!
Dat is ze altijd, terwijl ik alleen een waardeloos dom stuk vreten ben die alleen maar geld kost.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je al waarom je moeder trots op je was?
Ik heb daar gewoond. Heb zelfs overwogen er te blijven maar gezien het slechte banenklimaat daar (en m'n psychische klachten, want in feite was het een vlucht) ben ik na een maand of 3 toch maar terug gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan? Vrijdag vertrek ik met een vriendin naar Argentinië voor 18 dagen (naar haar familie maar wij gaan wel veel ondernemen) maar ook ik ben van plan om te gaan reizen zonder dat ik weet waarheen zegmaar en dan in September te beginnen aan een opleiding.
Ik kan mezelf eigenlijk best goed redden. Ik was vaak te vinden op de Jeu de Boule plaats in Kreutzberg of op de mountainbike in het bos. Ik deed veel fietsend en kende de weg in die grote stad goed genoeg. Als ik niet wist waar ik was, gebruikte ik de kaarten in de bushokjes om m'n weg weer te vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het wel tof dat je dat gedaan hebt, ik heb ergens een of ander groot barriere in mezelf zitten dat ik dat niet durf...
Ze zeggen dat in je eentje op reis erg goed voor je is omdat je dan helemaal op jezelf gewezen bent.. Kan me daar wel wat bij voorstellen.
Iets voor jou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is toch super man koffie,![]()
Ik vind het wel tof dat je daar geweest bent en gewoond hebt etc.
Het zou goed voor me zijn, ik ben iemand die totaal niet zelf zijn leven leidt eigenlijk... Zoek weinig zelf uit etc.. Weet totaal niet wat ik leuk vind.quote:
Ga er gewoon voor, je gaat er geen spijt van hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb besloten nog twee keer met dat meisje te gaan daten en dan te kijken hoe ik me voel over de situatie.
Ga in elk geval uit huis zodra je de mogelijkheid hebt, waarschijnlijk is het goed voor je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zou goed voor me zijn, ik ben iemand die totaal niet zelf zijn leven leidt eigenlijk... Zoek weinig zelf uit etc.. Weet totaal niet wat ik leuk vind.
Maar ik denk dat ik het beter eerst wat dichter bij huis kan zoeken
waar is kreutzberg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf eigenlijk best goed redden. Ik was vaak te vinden op de Jeu de Boule plaats in Kreutzberg of op de mountainbike in het bos. Ik deed veel fietsend en kende de weg in die grote stad goed genoeg. Als ik niet wist waar ik was, gebruikte ik de kaarten in de bushokjes om m'n weg weer te vinden.
Het was een heerlijke tijd daar! Iets waar ik met een warm gevoel aan terug denk. Iets wat niemand me meer kan ontnemen
het was ook een geweldige zomer toen, bijna elke dag 25+ graden
En ik had een conditie!!![]()
ja inderdaad kingtoppie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga in elk geval uit huis zodra je de mogelijkheid hebt, waarschijnlijk is het goed voor je.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga in elk geval uit huis zodra je de mogelijkheid hebt, waarschijnlijk is het goed voor je.
Daarom probeer ik het ook nog twee keer, als het er dan niet is, dan is het er niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor, je gaat er geen spijt van hebben
Bovendien vinden vrouwen mannen die bezet zijn, instantly more attractive
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Grey, ik heb je gemist man.
Hoe gaat het?
oh klinkt gevaarlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een wijk in Berlijn ergens in het centrum
Awsome,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
ik heb ruzie met lant, aardbei, supersoep, richard(ook wel denk ik maar weet niet zeker), joysa,murdera, en nog zon iemand
Heb ik ruzie met jou ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
ik heb ruzie met lant, aardbei, supersoep, richard(ook wel denk ik maar weet niet zeker), joysa,murdera, en nog zon iemand
[..]
oh klinkt gevaarlijk
Durf jij dat nu wel dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet wel durven leven he
Tsssk, je hebt ook ruzie met mij hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
oh klinkt gevaarlijk
jua nu bijvoorbeeld. je zegt echt zo.quote:
ja inderdaad mister poepquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk, je hebt ook ruzie met mij hoor.
Geen knuffels?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat jullie het weer goed moeten maken en elkaar een handje moeten geven.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jua nu bijvoorbeeld. je zegt echt zo.
"heb ik ruzie met jou JA?" en dan dat "ja" op zon gemene manier. zo stel ik me voor
Maar Joysa is ook heul gemeen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
"heb ik ruzie met jou JA?" en dan dat "ja" op zon gemene manier. zo stel ik me voor
[..]
ja inderdaad mister poep
ok dan weet ik dat ook weer, dankje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad mister poep
Hebben wij ruzie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Joysa is ook heul gemeen.
ja jwel, moet ik bewijs zoeken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie?
Jij stelt je te veel voor denk ik. Wij zijn heus niet zo naar als je misschien denkt.
Het is ook niet handig om voor anderen te denken. Die gedachten kloppen namelijk zelden tot nooit.
Ik heb geen ruzie met je hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
nu doen jullie verwarrend en ga ik twijfelen of we ruzie hebben
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een meisje dat me leuk vind en alleen hoeren vinden jou leuk en niet eens jou maar je geld nanananana.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad mister poep
Ruzie hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
nu doen jullie verwarrend en ga ik twijfelen of we ruzie hebben
Komt het goed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die angst is iets waar ik alleen maar last van heb. I'm working on it.
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een meisje dat me leuk vind en alleen hoeren vinden jou leuk en niet eens jou maar je geld nanananana.
Dat mag je doen, maar als je ruzie met mij hebt merk je het wel hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jwel, moet ik bewijs zoeken?
Hee jij, kom eens op msn of check je whatsapp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een te lange weg te gaan en zit een beetje *KUCH* met mezelf in de knoop
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?Schatje
ja nou supersoep komt hier misschien mede niet meer omdat:quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruzie hebben?
En sinds wanneer heb je lant en supersoep gesproken? Die heb ik in geen eeuwigheden meer hier gezien
Die waar ik op sta?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.
Je moet gewoon weer wat van je laten horen, je hebt waarschijnlijk helemaal geen ruziequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou supersoep komt hier misschien mede niet meer omdat:
of hun hebben nu elkaar.
of (richards theorien) supersoep is een aso en wil alleen maar hosselen en dat heeft hij nu bereikt.
lant is heel chill, en heeft heel veel leuke vrienden gevonden.
en teveel confrontatiedingen en echt hele erge details dat ik ruzie met ze heb, die heel confronterend zijn omdat het bewijst dat ik stom ben
Wat ik wil en wat ik kan zijn 2 verschillende dingen. Heb er pas geleden nog een aantal lange stukjes over geschreven in een ander topic hier in R&Pquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?
Link?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik wil en wat ik kan zijn 2 verschillende dingen. Heb er pas geleden nog een aantal lange stukjes over geschreven in een ander topic hier in R&P
Met je angry face.quote:
Ik haat je niet hoor, nou ja tenzij je me meneer poep en homo blijft noemen. Misschien dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dit bijvoorbeeld.
jij met je "oeh meisje vind me leuk" nananana, wat je nu doet.
en dan moet ik bij mezelf zo denken om het los te laten van : heloef is nu normaal geworden, en zelfverzekerd wanneer hij ze bril draagt omdat hij zwart is enzo.
en dan mnoet ik het proberen los te laten dat iedereen die meisjes kan krijgen mij gaan haten.
Heeft hij dat gedaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat je niet hoor, nou ja tenzij je me meneer poep en homo blijft noemen. Misschien dan.
Ja, doen ze anders nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef ook_gek het volgende:
Gho het us gekker en gekker aan het worden.
Ik kom al ik kom al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hee jij, kom eens op msn of check je whatsapp.
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaan?
Ik lach.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel het mij o mijn heloef! Vertel het mij!23quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.
En ik zal maar niet vertellen wat hij doet als hij de telefoon opneemt.
iik doe niets bijzonders als ik de telefon opneemquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.
En ik zal maar niet vertellen wat hij doet als hij de telefoon opneemt.
Dus heloef mag het vertellen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iik doe niets bijzonders als ik de telefon opneem
nee.quote:
Vind ik best. Was een lang verhaal he?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gelezen.Ik zal vannacht of morgen eens reageren in dat topic met vragen e.d.
Best wel maar interessant om te lezen allemaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik best. Was een lang verhaal he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
oh ik ben wel benieuwd naar die bewijzen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
oke ik belde hem en toen zei i kdat ik nog in bed lag ofzoiets dergelijks voordat hij wist dat ik het was.
dus een vreemde belt hem dat hij in bed ligt.....
en de vorige keer heb ik de telefoon opgenomen met dat er water uit me neus loopt ,e ntoen ging ik snuitgeluiden maken.
lijkt me allemaal redelijk normaal(ik heb bewijzen) voor zelfverzekerde en chille mensen enzo.
niets bijzonders, maar alleen hier zo droog in tekst staat het een beetje vreemd.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, of je post die link in het topic, of je praat erover via DM
Wat is dit nou?ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, of je post die link in het topic, of je praat erover via DM
Wat is dit nou?DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dmquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet
Maar uh. Nu lees ik het hier toch, je had het ook wel direct kunnen vragenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet
het was geen hint het was een strik vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Maar uh. Nu lees ik het hier toch, je had het ook wel direct kunnen vragenik had de hint niet door trouwens
Sommigen zijn gewoon een beetje luiquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
Huh je kan op zijn naam zoeken toch als je het wilt weten?
het kan ook gewoon een trollkloon zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het was geen hint het was een strik vraag.
je profiel zegt vrouwelijk enzo
ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het kan ook gewoon een trollkloon zijn
Jawel, als je tegen het kassameisje praatquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
k zeg nooit meer iets direct tegen vrouwen
En toch blijf ik een vrouw. Of een vrouw? Ik ben 18. Ik weet niet of je dan een vrouw bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het kan ook gewoon een trollkloon zijn
een directe boodschap bedoel ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als je tegen het kassameisje praat
Volgende stap: Vragen of je geld bij mag pinnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een directe boodschap bedoel ik.
die kassameisjes dat is ook altijd maar gedoe. devorige keer probeerde ik er wat tussen te wurmen om wat te oefenen omdat ik bijna nooit mensen spreek enzo, maar dat was ook niet gelukt en is bij de standaard . hoi,dankjewel, doei gebleven.
nu net vragen om de link dat vond ik te eng, te 'direct' enzo.
Wat is er eng aan? Vrij normaal lijkt mequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een directe boodschap bedoel ik.
die kassameisjes dat is ook altijd maar gedoe. devorige keer probeerde ik er wat tussen te wurmen om wat te oefenen omdat ik bijna nooit mensen spreek enzo, maar dat was ook niet gelukt en is bij de standaard . hoi,dankjewel, doei gebleven.
nu net vragen om de link dat vond ik te eng, te 'direct' enzo.
Dat is dus onzin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
nou zekere voor het onzekere.
better safe than sorry
ja dat ook ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende stap: Vragen of je geld bij mag pinnen
Haha, koningquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook ja.
maar ik had als plan toen ik wegging bedacht dat ik zou gaan zeggen :" ik zie ik zie wat jij niet ziet" en dan misschien een spelletje even kon spelen enzo.
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat ook ja.
maar ik had als plan toen ik wegging bedacht dat ik zou gaan zeggen :" ik zie ik zie wat jij niet ziet" en dan misschien een spelletje even kon spelen enzo.
Misschien dat de vrouw die achter je in de rij staat dan boos op je wordt....kan je haar gelijk mee uit vragen als goedmakertjequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook ja.
ja hallo daarom zei ik ook niets. kan daar ook niet zomaar mee out of the blue komen, moet wel een beetje goed aanvoelen al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.
Ik sta zelf ook achter een toonbank en mocht iemand dat tegen mij zeggen zou ik het erg vreemd vinden.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat de vrouw die achter je in de rij staat dan boos op je wordt....kan je haar gelijk mee uit vragen als goedmakertje
nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie alleen maar positieve punten.
Ik vind het anders een hele goede goedmaker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb er wat boeken over gelezen.
nee het gaat niet om de "goedmaker",quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goede goedmaker!
Die mensen zijn gewoon aan het werk hoor. Van mij mag je het proberen maar alsjeblieft niet als ik achter jou in de rij staquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.
Ik sta zelf ook achter een toonbank en mocht iemand dat tegen mij zeggen zou ik het erg vreemd vinden.
Ik wou de boze wachtende vrouw ook uitvragen en niet het kassameisje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het gaat niet om de "goedmaker",
enige waarom dan die taktiek nog zou kunnen werken is omdat het "Grappig" zou kunnen zijn.
nee je moet al een leuk persoon lijken, die niet alleen maar leuk tegen het kassameisje doet maar ook al tegen de mensen om zich heen.
Ja hoe ging je date?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg net een WA van dat meisje. Hoe schattig.
nee je moet al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou de boze wachtende vrouw ook uitvragen en niet het kassameisje.
Het ging best goed, ik was mezelf oftewel baas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja hoe ging je date?
whats app kt
Humor is een goeie stap mligquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het gaat niet om de "goedmaker",
enige waarom dan die taktiek nog zou kunnen werken is omdat het "Grappig" zou kunnen zijn.
nee je moet al een leuk persoon lijken, die niet alleen maar leuk tegen het kassameisje doet maar ook al tegen de mensen om zich heen.
als je dan alleen maar out of the blue iedereen gaat negeren en de kassameid gaat versieren terwijl er een rij achter staat werkt dat niet. dan krijg je dat kansloze "poging" gedoe.
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleurenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging best goed, ik was mezelf oftewel baas.
Maar of het meer wordt dan alleen gezellig van mijn kant, ik weet het niet bro.
Ze stond helemaal strak van de koffie man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleuren
schenkstroop weet veel over nederlandse meisejs die op negers vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleuren
Precies heloef. Eerst zit je maaaandenlang te zeiken dat niemand je moet en nu heb je er eindelijk 1 (1 die jij notabene zelf een 7 vindt) en dan ga je ineens alsnog twijfelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
De caissière zal ook wel positief reageren. Moet ook wel maar of het echt verstandig isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon aan het werk hoor. Van mij mag je het proberen maar alsjeblieft niet als ik achter jou in de rij sta
zeau....je denkt vooruit dus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben geneigd altijd ''fijn weekend'' te zeggen tegen cassieres..
Zo ook op dinsdagmiddag
oh en hoe moet het dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
Doe niet zo vals alsof het een goede zet is. Mylifeisgrey, zoiets zeg je niet tegen een onbekende inderdaad! Dat moet je doen wanneer je elkaar al iets kent en weet wat voor opmerkingen je kunt plaatsen.
Weet je wat wat voor jou zou zijn mlig? Een therapiegroep voor mensen met autismequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
oh ja je hebt helemaal gelijk, ik zie het ineens allemaal in.
ik moet natuurlijk vragen of ze haar nummer op het kassabonnetje erbij zet, en dan zwaar hopen dat oh zo mooie goede vrouw dat aan mij wilt geven, want ik mag niets anders zeggen en ik moet dat zo doen en mag alleen maar hopen dat zij besluit haar nummer te geven.
kan natuurlijk ook beetje de foute man gaan uithangen door er een knipoog bij te geven, maar meer dan dat mag niet. ja deze manier moet wel werken, veel beter dan gewoon een grappig persoon zijn en wat tijd verdrijven met haar zonder bijbedoelingen.
*sarcasm
Je doet maar wat jou het beste lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
ik moet natuurlijk vragen of ze haar nummer op het kassabonnetje erbij zet, en dan zwaar hopen dat oh zo mooie goede vrouw dat aan mij wilt geven, want ik mag niets anders zeggen en ik moet dat zo doen en mag alleen maar hopen dat zij besluit haar nummer te geven.
kan natuurlijk ook beetje de foute man gaan uithangen door er een knipoog bij te geven, maar meer dan dat mag niet. ja deze manier moet wel werken, veel beter dan gewoon een grappig persoon zijn en wat tijd verdrijven met haar zonder bijbedoelingen.
*sarcasm
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
De caissière zal ook wel positief reageren. Moet ook wel maar of het echt verstandig is![]()
Het is sowieso moeilijk om vrouwen die aan het werk zijn te versieren, tenzij het superrustig is ergens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
*sarcasm
Ik zou direct zeggen, ik zie een mafketel voor me. Bonnetje er bij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zitten
I ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zitten
In een restaurant.. Kan makkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk om vrouwen die aan het werk zijn te versieren, tenzij het superrustig is ergens.
Dat wil ik jou wel eens zien doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een restaurant.. Kan makkelijk.
Je wil me wel erg graag zien hè.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom je nog tc? Nu is het rustig
Dat wil ik mezelf ook wel zien doen eigenlijk, het zou betekenen dat het goed met me gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien doen
Beetje flirten oke maar letterlijk hosselen in een restaurant?![]()
En dat ga je nadoen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke ik weet het weer.
youtube naar 'lance mason' .
hij doet precies leuk/grappig wat bij de kassa m.i. perfect is.
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je wil me wel erg graag zien hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsIs je voorraad op? Onmogelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsJe bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.Doe nou niet zo negatief heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.Je piept wel anders wanneer je mijn poëziebundel hebt gelezen die ik op Valentijnsdag had gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij gemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je piept wel anders wanneer je mijn poëziebundel hebt gelezen die ik op Valentijnsdag had gemaakt.
Niet al te moeilijk toch? Hele avond leuk contact met de vrouw die je bediend hebben. Beetje humor enz.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien doen
Beetje flirten oke maar letterlijk hosselen in een restaurant?![]()
Nee, andere meisjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Voor mij gemaakt?Dan kom ik nu naar de TC toe.
En jongens toch?quote:
Ik ook niet, maar zolang ik geen vriendin hebt spreid ik mijn kansen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Ik ben niet zo van het delen.Jij wel?
Ik!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Wie heeft er zin om samen te dichten?
Lelijk, daarom wil ik een autist die nog nooit een vriendin of scharrel heeft gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zolang ik geen vriendin hebt spreid ik mijn kansen.
Kies mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Lelijk, daarom wil ik een autist die nog nooit een vriendin of scharrel heeft gehad
Hoezo is dat lelijk, gewoon kijken welke het leukste is en als het goed is ben jij datquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Lelijk, daarom wil ik een autist die nog nooit een vriendin of scharrel heeft gehad
Inspiratie in je pmbox trouwensquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:28 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee want jij hebt ook al een vreemde geschiedenis.
Begin maar met dichten. Ik volg.
Ik ga nog wel een keer wat met haar drinken hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zo doen mensen dat hè. De leukste ben ik sowieso maar ik hoor niet bij jouw keuzepakket.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo is dat lelijk, gewoon kijken welke het leukste is en als het goed is ben jij dat
Ik ga nu lezen. Lekker veel fok!ksters hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inspiratie in je pmbox trouwens
Ja, had een tijdje een vriendin dus had maar 2 verse dames om te smsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zo doen mensen dat hè. De leukste ben ik sowieso maar ik hoor niet bij jouw keuzepakket.
[..]
Ik ga nu lezen. Lekker veel fok!ksters hahaha![]()
Seks seks seks seks.![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer had je een vriendin?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, had een tijdje een vriendin dus had maar 2 verse dames om te smsen
Tot aan 2 week terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wanneer had je een vriendin?
Dit is zeker weer een troll van jou?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wanneer had je een vriendin?
Redelijk serieus eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een troll van jou?
Zo lang post ze hier nog niet volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een troll van jou?
Niet, gezien het topic waarin je aan het posten bent en dat weet je donders goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Redelijk serieus eigenlijk.
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegels?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil wel verhalen horen over die vreemde geschiedenis dan
Als een ballon in het water, ----
Oh zo hahahahaha nee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet, gezien het topic waarin je aan het posten bent en dat weet je donders goed
Doe niet alsof je dom bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegels?
[..]
Oh zo hahahahaha nee!![]()
Nee maar jij ziet echt teveel negativiteit denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dom bent
Ik heb zo mijn redenen. Negativiteit is daar niet 1tje van, maar dat weet je bestquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee maar jij ziet echt teveel negativiteit denk ik.
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef esperanza93 het volgende:
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegels?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat ik maar even oordopjes in ga doen en ga pitten. Komen al die oordopjes die mn broertje heeft meegenomen voor zn gesnurk toch nog van pas
Mijn buren zijn lekker oud en lekker rustig, ik hoor ze verder nooit. Behalve als de buurvrouw niest want ze is allergisch voor kattenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
De mensen die naast mij met elk nummer meezingen kunnen niet zingen. Beter gaan ze snel naar dat onbeperkt zuipen gala voor 21 euries
Misschien zou het kunnen als ze doof zijn, anders gaan ze klagenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn buren zijn lekker oud en lekker rustig, ik hoor ze verder nooit. Behalve als de buurvrouw niest want ze is allergisch voor katten
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
De mensen die naast mij met elk nummer meezingen kunnen niet zingen. Beter gaan ze snel naar dat onbeperkt zuipen gala voor 21 euries
Mijn glibberige zolen vinden de vloer, ik loop voorzichtigquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegels
Mijn glibberige zolen vinden de vloer -----
Mijn buren klagen nooit, behalve over de tuin want daar heb ik sinds ik hier woon nog niks aan gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien zou het kunnen als ze doof zijn, anders gaan ze klagen
Zeeheldenbuurtquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waar ben je dan?
[..]
Mijn glibberige zolen vinden de vloer, ik loop voorzichtig
Ik zie hem staan, hij
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waar ben je dan?
[..]
Ik zie hem staan, hij
Wel mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat vond je van mn dichtbundel trouwens?
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie hem staan, hij is bijna vrij - zijn werkdag is bijna om -
Als een ballon in het water, knapt de regen uiteen op de gladde tegelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:48 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wel mooi eigenlijk.
[..]
Ik zie hem staan, hij is bijna vrij - zijn werkdag is bijna om
Hij kijkt haar aan en ziet haar verwijtende blik
Had hij haar maar met rust gelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon gelukkig tussen twee gescheiden moeders in. Nooit last van herrie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik 5,5 ofzo ben blij dat mn buren om 20 over 1 eindelijk de stad in gingen
Wat is die?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |