Gezellig daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ze liep maar wat te trollen
Nee ik ga wel eens kijken, toch denk ik dat het vooral mijn computer is en niet mijn browserquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je opera al trouwens?
Wat mankeert eraan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ga wel eens kijken, toch denk ik dat het vooral mijn computer is en niet mijn browser
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat mankeert eraan?
Zelf gebruik ik FF btw
M'n oude pc is alweer een jaartje of 9 en ik kan daarmee zelfs cammen (totdat ie vastlooptquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud is
Okquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Langzaam maar dat komt vooral omdat hij wat oud is
Ach ik heb er niet zo veel verstand vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n oude pc is alweer een jaartje of 9 en ik kan daarmee zelfs cammen (totdat ie vastloopt)
Dacht dat dat tussen ons tweeën zou blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
DM PM![]()
Overigens stuurde een user mij laatst ook een foto van zijn piemel. Best vreemd.
oh oke, nee dan is het goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Huh? Wie stuurt piemels?Heeft Myr een piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat een hele geile verrassing toen ze haar broek uit deed.quote:
Grappen van anderen zijn ondergeschikt aan de mijne.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
Myr komt altijd precies binnenvallen als het over piemels gaat
Maar je verneukt de grap![]()
Lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
mis... ik kom dit keer binnenvallen als t over piemels gaat
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
j, maar niet gekeken, niet echt behoefte aan piemels
Inderdaad het is toch veel leuker om met je hondjes te spelen???quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
j, maar niet gekeken, niet echt behoefte aan piemels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |