ja dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een meisje dat me leuk vind en alleen hoeren vinden jou leuk en niet eens jou maar je geld nanananana.
Dat mag je doen, maar als je ruzie met mij hebt merk je het wel hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jwel, moet ik bewijs zoeken?
Hee jij, kom eens op msn of check je whatsapp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een te lange weg te gaan en zit een beetje *KUCH* met mezelf in de knoop
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?Schatje
ja nou supersoep komt hier misschien mede niet meer omdat:quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruzie hebben?
En sinds wanneer heb je lant en supersoep gesproken? Die heb ik in geen eeuwigheden meer hier gezien
Die waar ik op sta?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.
Je moet gewoon weer wat van je laten horen, je hebt waarschijnlijk helemaal geen ruziequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou supersoep komt hier misschien mede niet meer omdat:
of hun hebben nu elkaar.
of (richards theorien) supersoep is een aso en wil alleen maar hosselen en dat heeft hij nu bereikt.
lant is heel chill, en heeft heel veel leuke vrienden gevonden.
en teveel confrontatiedingen en echt hele erge details dat ik ruzie met ze heb, die heel confronterend zijn omdat het bewijst dat ik stom ben
Wat ik wil en wat ik kan zijn 2 verschillende dingen. Heb er pas geleden nog een aantal lange stukjes over geschreven in een ander topic hier in R&Pquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het komt wel goed als je het zelf echt wil. Denk je niet?
Link?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik wil en wat ik kan zijn 2 verschillende dingen. Heb er pas geleden nog een aantal lange stukjes over geschreven in een ander topic hier in R&P
Met je angry face.quote:
Ik haat je niet hoor, nou ja tenzij je me meneer poep en homo blijft noemen. Misschien dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dit bijvoorbeeld.
jij met je "oeh meisje vind me leuk" nananana, wat je nu doet.
en dan moet ik bij mezelf zo denken om het los te laten van : heloef is nu normaal geworden, en zelfverzekerd wanneer hij ze bril draagt omdat hij zwart is enzo.
en dan mnoet ik het proberen los te laten dat iedereen die meisjes kan krijgen mij gaan haten.
Heeft hij dat gedaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat je niet hoor, nou ja tenzij je me meneer poep en homo blijft noemen. Misschien dan.
Ja, doen ze anders nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef ook_gek het volgende:
Gho het us gekker en gekker aan het worden.
Ik kom al ik kom al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hee jij, kom eens op msn of check je whatsapp.
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaan?
Ik lach.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel het mij o mijn heloef! Vertel het mij!23quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.
En ik zal maar niet vertellen wat hij doet als hij de telefoon opneemt.
iik doe niets bijzonders als ik de telefon opneemquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet wel eens vaker leuke dingen.
En ik zal maar niet vertellen wat hij doet als hij de telefoon opneemt.
Dus heloef mag het vertellen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iik doe niets bijzonders als ik de telefon opneem
nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |