Hoezo vraag je je dat af? Is toch best duidelijk dat veel van mijn reacties troll zijn op esperanzaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not really.
Meer zo van:
Iedereen: is het een troll of niet
Tis mij wel duidelijk dat jij niks beters te doen hebt dan trollen maar ach, zit altijd wel een actieve troll in dit topic pfffquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Is toch best duidelijk dat veel van mijn reacties troll zijn op esperanza
Meh niet altijd. Ik ben soms redelijk serieus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis mij wel duidelijk dat jij niks beters te doen hebt dan trollen maar ach, zit altijd wel een actieve troll in dit topic pfff
De studie kosten te veel vrije tijd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Meh niet altijd. Ik ben soms redelijk serieus.En ja. Ik ben gestopt met mijn studie. Vrije tijd.
Wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De studie kosten te veel vrije tijd?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat?Ik ben gestopt en daarom heb ik de tijd van mijn leven. Ik werk alleen maar nu. Af en toe.
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat?Ik ben gestopt en daarom heb ik de tijd van mijn leven. Ik werk alleen maar nu. Af en toe.
Ze heeft de tijd van haar leven nu ze op fok zit te trollenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
ja je moet iets te zeiken hebben toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?
Huh? Ik bedoel niet dat ik plezier heb, meer dat ik alle tijd van de wereld heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom erger je je dan zo aan alles en iedereen, als je de tijd van je leven hebt?
Niet studeren is niet de tijd van je leven, het is fucking kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je wordt ziek. Ik heb je aangestokenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik voel me niet goed, al de hele dag niet.
snel naar de dokter misschien ga je doodquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik voel me niet goed, al de hele dag niet.
de boel wat opnaaien af en toe kan wel leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja je moet iets te zeiken hebben toch?
Dood ga je zeker alleen de vraag is wanneerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
snel naar de dokter misschien ga je dood
dat weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
de boel wat opnaaien af en toe kan wel leuk zijn hoor.
misschien is heloefs tijd al gekomen want ow ow, hij is de hele dag al niet lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dood ga je zeker alleen de vraag is wanneer
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet studeren is niet de tijd van je leven, het is fucking kut
Maar misschien zijn Esperanza's ervaringen anders.
En in plaats van wat interessants te gaan doen....ga je lekker trollen op fokquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.Ik bedoelde dat ik genoeg vrije tijd heb.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ook heel interessant zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En in plaats van wat interessants te gaan doen....ga je lekker trollen op fok
Mwah, ik heb wel vrije tijd, maar geen vrienden in de buurt om wat leuks te gaan doen en ik kan wel door het land gaan reizen enzo om ze op te zoeken maar daarvoor heb ik hier teveel verplichtingen, ik vind het niet echt prettig zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Is ook niet wat ik bedoelde.Ik bedoelde dat ik genoeg vrije tijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |