Piemels waar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
SNarf heb je nou al toegang tot het piemeltopic?
Goh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ze liep maar wat te trollen
Uhh? Wat, waar gaat dit over...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Och, sinos mag er best wezen toch?
Mannen is ze neukbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom allemaal zo nieuwsgierig hoe zij er uitziet??
Not really.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen is ze neukbaar
Vrouwen is ze mooier dan ik
Dat is het denk ik wel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen is ze neukbaar
Vrouwen is ze mooier dan ik
Ik ken haar niet dus geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not really.
Meer zo van:
Iedereen: is het een troll of niet
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis meequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef twi het volgende:
Dat kan nog steeds wel hand in hand gaan met tijn z'n post.
Moest hier stiekem beetje om grinnikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis mee
Beter één piemel in de hand dan tien in de lucht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet die post over piemels. Alhoewel een piemel in de hand hebben kan nooit kwaad en is niets mis mee
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Beter één piemel in de hand dan de lucht van tien.
Dat zou jij wel willen weten hequote:
Geen vrouw is veilig voor mij. Maagd of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Tijn heeft een tik van de molenwiek gehad en is nu een womanizer.
Net als iedereen in de reeks, niet zoveel achterom kijken maar vooruitquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef geenvetzak het volgende:
soooooow, gefietst en heb nu spierpijn in... mijn nek?
hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net als iedereen in de reeks, niet zoveel achterom kijken maar vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |