De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Maandag lukt niet, dinsdag zou kunnen hoewel ik geen koffie drink
Dat heb ik altijd met videogamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit winnen, want ik kan er niet tegen als iemand anders verliest. Dan wil ik helpen.
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.
Ik heb het met alles, meisjes, games, bordspelletjes. Zodra ik ze verlies word ik gek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met videogamesMet bordspellen niet
Die andere ga je toch binnenkort zien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon.
En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die andere ga je toch binnenkort zien?
Geef haar een kans. Misschien vind je haar wel heel tof na die date. Dit soort dingen kunnen altijd veranderen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Wij falen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Inderdaad, updates gewoon over de whatsapp naar mij, dan post ik het wel hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Tuurlijk wel, als ze saai is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Ga gewoon 20 keer naar de plee, onder het mom 'zwakke blaas'. Wie weet pakt ze het positief op en denkt ze dat je zenuwachtig bent.quote:
Nouja, mensen afwijzen is ook kut manquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Voordeel is wel ik ben niet nerveus, niet hoteldebotel zijn van iemand heeft zo zijn voordelen.
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Nee? Hoe komt het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Opmerkingen/aanmerkingen?quote:Ik ben zo slecht in het maken van spontane profielverhaaltjes dat ik niet eens een poging ga doen.
Leuke en aardige vent zoekt leuke en aardige meid voor contact en misschien wel meer.
In het dagelijks leven lijk ik maar geen leuke vrouwen tegen te komen. Ik heb daar de verkeerde hobbies voor denk ik. Plus ik ben geen versierder met een vlotte babbel en dat zal ook wel niet in mijn voordeel werken. Over m'n uiterlijk doe ik zelf geen uitspraken. De foto's zijn wel representatief, inc die hele lelijke. Kies maar welke.
Volgens mij zitten er maar zat leuke vrouwen op het internet, dus wie niet waagt wie niet wint toch?
Ik heb verder geen echte eisen, als er een klik is zijn die toch niets meer waard.
Hm toch nog een soort van spontaan verhaaltje geworden![]()
Als ik je geinteresseerd heb gekregen moet je maar eens reageren.
Nee, alles behalve.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Opmerkingen/aanmerkingen?
Soppen de dames al?
je haalt jezelf wel erg naar beneden, laat die dames zelf maar uitmaken of je verkeerde hobbies hebt of een vlotte babbelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Soppen de dames al?
Nouja, je weet ze goed weg te jagen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Soppen de dames al?
Refereer aan je hobbies. Vul wat voor de ander in zodat mensen zich aangesproken voelen. Ik sta op dezelfde site als Faxie, heb daar iets gezegd van "ik ben uiteraard net zo leuk, spontaan en grappig als alle anderen, dus die mag je al afvinken op je lijstje" Verder heel kort gehouden, het gaat toch om de foto's waarop je wordt gekozen. En ik krijg daar ook wel reacties maar je moet vooral zelf op zoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?
Ik denk dat je vooral aangeeft waarom mensen níet voor je moeten kiezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soppen de dames al?
Vertel gewoon over dingen die je leuk vindt te doen. Je hebt zat hobbies waar je hier altijd over vertelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef Faxie het volgende:
Hm dat klinkt niet zo best
Tja ik ga mezelf niet aanprijzen als God's gift to women....
En dat werkt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
"ik ben uiteraard net zo leuk, spontaan en grappig als alle anderen, dus die mag je al afvinken op je lijstje"
Nu geef je aan dat ze maar verder moeten zoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef Faxie het volgende:
Hm dat klinkt niet zo best
Tja ik ga mezelf niet aanprijzen als God's gift to women....
Ja oke maar die zijn al ingevuld ergens anders op het profiel. En om die nou allemaal uit te gaan lichten kost nogal veel tekst lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel gewoon over dingen die je leuk vindt te doen. Je hebt zat hobbies waar je hier altijd over vertelt.
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Probeer er ook in te zetten wat voor soort vrouw je zoekt. Je zal vast ellendig lange eisenlijst hebben, maar er zijn altijd dingen die je persé wel of niet wil.
En vrouw moet het lezen en zich aangesproken voelen, denken hé, hij zoekt mij
Zo komt het wel een beetje over ja.... kan ik me wel voorstellen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu geef je aan dat ze maar verder moeten zoeken.
Kan ik niet is wil ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....
Nou goed, dan ben je er uitgebreid over.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....
Schijnbaar.quote:
Zou jij op een datingsite 2 A4tjes tekst lezen bij een profiel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben je er uitgebreid over.
Of je laat de helft weg, kan ook.
Ook dit ja. Je zegt dat die toch wel in je profiel staan, maar je moet ze wel aanleiding geven om op dat profiel te gaan klikken. Zorg voor een paar raakvlakken, dus geef een paar van jouw interesse's, en zorg dat je er een paar van haar beschrijft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan ik niet is wil ik niet.
Je hebt toffe hobby's, vertel daar toch iets meer over.
Nee, maar waarom wil jij dan je hele doopceel lichten daar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou jij op een datingsite 2 A4tjes tekst lezen bij een profiel?
Dat wil ik ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar waarom wil jij dan je hele doopceel lichten daar?
Doe eens een voorbeeld? Je hoeft je hobbies namelijk niet uit te leggen, daarvoor kunnen ze berichten sturen of op date gaan met jou.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet.
Maar als ik m'n hobbies moet toelichten en m'n voorkeuren gaat het al snel die richting op....
Dat was m'n eerste poging namelijk al....
Ja, begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Een leuke foto is ook veel belangrijker. Gewoon kort houden, zet er iets grappigs neer en vertel wat je doet. Meer niet.
Die zin van "en misschien wel meer" klinkt als "ik wil gewoon neuken." daar haak ik al af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Soppen de dames al?
Als ik zeg dat ik vaak naar optredens ga, dan moet ik er toch ook wel bij vermelden over wat soort muziek het gaat enzo? Dan heb ik zo een paar zinnen vol.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld? Je hoeft je hobbies namelijk niet uit te leggen, daarvoor kunnen ze berichten sturen of op date gaan met jou.
Ik heb alles al de prullenbak in gepleurdquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zin van "en misschien wel meer" klinkt als "ik wil gewoon neuken." daar haak ik al af.
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik vaak naar optredens ga, dan moet ik er toch ook wel bij vermelden over wat soort muziek het gaat enzo? Dan heb ik zo een paar zinnen vol.
Kijk, dit vind ik een veel leukere tekst, dit jaagt tenminste niet iedereen meteen weg en typeert toch wel je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb nog een oude tekst gevonden..
Hallo, leuk dat je op mijn profiel komt kijken!
Ik hou ervan om lekker op een terrasje te zitten, wandelingen te maken in de natuur, steden te bezichtigen, gitaar te spelen, naar de bioscoop, muziek te luisteren, lekker samen binnen op de bank zitten en een filmpje kijken als het buiten regent enzovoorts.
Daarnaast vind ik het ook leuk om over van alles te praten en filosoferen.. van serieuze onderwerpen tot de grootst mogelijke onzin ;-)
Als dit jou aanspreekt, stuur mij dan een berichtje!
Zoiets had ik.. ik heb toen vooral benadrukt wat ik leuk vond om te doen en de tekst zo positief mogelijk gehouden.
Of enkel het genre erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...
Dit vind ik echt een leuke tekst!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik hou ervan om lekker op een terrasje te zitten, wandelingen te maken in de natuur, steden te bezichtigen, gitaar te spelen, naar de bioscoop, muziek te luisteren, lekker samen binnen op de bank zitten en een filmpje kijken als het buiten regent enzovoorts.
Daarnaast vind ik het ook leuk om over van alles te praten en filosoferen.. van serieuze onderwerpen tot de grootst mogelijke onzin ;-)
Zoiets had ik.. ik heb toen vooral benadrukt wat ik leuk vond om te doen en de tekst zo positief mogelijk gehouden.
Dat er iets te grinniken valt aan je profiel is wel belangrijk ja, maar je hoeft ook weer niet de clown uit te hangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk.
Een kort grappig aandachtstrekkertje, goede foto, en verdere info kunnen ze wel vragen.
En dit. Iemand is alleen geïnteresseerd als er iets te vragen overblijft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...
Ja dat zei ik, daarom wil ik die lange lappen tekst ook vermijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat van LostInSpace is ook wel cliché, maar wel kort, vrolijk, en het zegt toch een beetje iets over hem. Leuke foto erbij en online knallen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, daarom wil ik die lange lappen tekst ook vermijden.
Maar als ik iets korts en bondigs moet bedenken, dan kom ik niet verder dan een stel cliche's
Ik vind hem wel wat gewoontjes. Maar het is wel kort, positief en iemand weet direct wat voor een soort persoon jij bent omdat je goed laat merken wat je leuk vindt. Er staat vooral geen nonsens in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik krijg de kriebels al als ik die eerste pagina zie....maar ik zal eens verderkijken....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het komt wel over alsof ik reclame voor die site maak, maar iets als Pepper past denk ik beter bij Faxie. Gewoon een soort scrapbook maken van je interesses, je hoeft geen profielteksten te schrijven maar alleen maar een aantal algemene vragen te beantwoorden met anekdotes. En iemand ziet veel beter wie je bent op die manier, zeker als je geen schrijftalent bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat is het doel van datingsites ook, aangeven dat je beschikbaar bent en de interesse van aneren proberen op te wekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het een beetje...
Hallo, ik ben beschikbaar
om deze redenen moet je mij kiezen:
is dat niet de essentie van een datingsite?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het een beetje...
Hallo, ik ben beschikbaar
om deze redenen moet je mij kiezen:
Jawel dat erken ik...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
is dat niet de essentie van een datingsite?
True. Misschien beter een foto van jezelf met een andere vrouw, en daar onder: Bezet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel dat erken ik...
Maar tis wel cliché
Welke manier van versieren is niet cliché?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel dat erken ik...
Maar tis wel cliché
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ture. Misschien beter een foto van jezelf met een andere vrouw, en daar onder: Bezet.
Spontaniteit en originaliteit denk ik dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke manier van versieren is niet cliché?
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke manier van versieren is niet cliché?
Wel spontaan en origineelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"
Smileys zou ik niet doen. De rest is best standaard maar wel leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doetquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"
Dan is benzin eigenlijk heel origineel dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doet
De manier waarop kan toch heel origineel etc zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doet
Daarom op zo'n site ook niet teveel moeite doen. Mensen kiezen op plaatjes. Als je tekst dan niet te negatief, te lang of te debiel is dan is het al snel goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.quote:Hallo Hallo,
Ik ben energiek, ambitieus, ondernemend en altijd enthousiast. Gaat niet, dat bestaat niet. Ik onderneem liever regelmatig wat leuks (theater, bios, concert, weekendje weg, uitgaan etc. etc.), maar af en toe lekker ontspannen op de bank kan ook
Barst jij van de energie en heb je zin om samen leuke dingen te ondernemen? Let me know!
Ik vind het ook wel bij jou passen eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef SiIk het volgende:
Ik ben dus even aan het rondgluren naar teksten die mij zouden aanspreken.
Vind deze wel leuk
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.
Zoiets is wel vlot en uitnodigend als je het mij vraagt.
Maar die berichten gaan ze niet sturen als de tekst ze niet aanspreekt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die teksten minder belangrijk dan de berichten die ze sturen.
Klopt wel ja. Maar als je daar andere dingen in zou vullen is het nogsteeds een goede, aansprekende tekst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bij jou passen eigenlijk.
He whut? Ik bedoel dat ik geen profielteksten lees of rondkijk eigenlijk, maar wacht tot ik een bericht krijg. En die berichten zijn meestal ook maar saai, dus dan klik ik niet eens door naar het profielquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar die berichten gaan ze niet sturen als de tekst ze niet aanspreekt.
Als je een leeg profiel aanmaakt bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
He whut? Ik bedoel dat ik geen profielteksten lees of rondkijk eigenlijk, maar wacht tot ik een bericht krijg. En die berichten zijn meestal ook maar saai, dus dan klik ik niet eens door naar het profiel
Hij zegt eigenlijk alleen dat hij veel zin heeft om dingen samen te doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar als je daar andere dingen in zou vullen is het nogsteeds een goede, aansprekende tekst.
Maar nogal erg algemeen, en iets te vlot als je het mij vraagt....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef SiIk het volgende:
Ik ben dus even aan het rondgluren naar teksten die mij zouden aanspreken.
Vind deze wel leuk
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.
Zoiets is wel vlot en uitnodigend als je het mij vraagt.
Mannen sturen sowieso wel berichten. Nou zou ik geen leeg profiel maken, maar als vrouw hoef je echt geen moeite te doen, je krijgt toch belachelijk veel reacties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je een leeg profiel aanmaakt bedoel je?
Ik heb nog nooit op een datingsite gekeken, geen idee hoe dat werkt eigenlijk
Dat zegt mijn nederlands docente ook altijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef SiIk het volgende:
Ik vind sowieso een vraag er in wel belangrijk. Een vraagteken nodigt uit om te antwoorden.
Zelfs op datingssites moeten mannen het initiatief nemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen sturen sowieso wel berichten. Nou zou ik geen leeg profiel maken, maar als vrouw hoef je echt geen moeite te doen, je krijgt toch belachelijk veel reacties.
Dus als tip voor de mannen hier, maak niet gewoon een goede profiel tekst, want dat is niet zo belangrijk. Beter zorg je dat je pakkende berichtjes kan sturen.
Dat is hun eigen schuld, ze zorgen zelf voor die situatie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs op datingssites moeten mannen het initiatief nemen
Nog een tip voor faxie: als je berichten naar vrouwen stuurt, stel daarin dan een vraag over iets dat ze schrijven in hun profiel.. dit spoort ze aan te reageren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
He whut? Ik bedoel dat ik geen profielteksten lees of rondkijk eigenlijk, maar wacht tot ik een bericht krijg. En die berichten zijn meestal ook maar saai, dus dan klik ik niet eens door naar het profiel
Ik denk dat het genetisch is bepaald.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is hun eigen schuld, ze zorgen zelf voor die situatie.
Rotterdam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nog een tip voor faxie: als je berichten naar vrouwen stuurt, stel daarin dan een vraag over iets dat ze schrijven in hun profiel.. dit spoort ze aan te reageren.
Wat heb ik er toch een studie van gemaakt destijdsJammer dat ik bijna geen matches kon vinden uit mijn buurt. De vrouwen die mij aanspraken woonden allemaal verder weg.. ik kreeg dan ook regelmatig reacties met dat ze het lief vonden dat ik interesse toonde maar dat ik te ver weg woonde.
Rotterdam is echt een pauperstad
Als mannen met zijn allen ophielden met wanhopig zijn en berichtjes rondsturen zouden vrouwen wel wat moeten doen. Met de houding die mannen op die sites nu vaak hebben maak je vrouwen luiquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het genetisch is bepaald.
En niks doen als man daar zal je je eigen glazen mee leeggooien.
In het echt ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mannen met zijn allen ophielden met wanhopig zijn en berichtjes rondsturen zouden vrouwen wel wat moeten doen. Met de houding die mannen op die sites nu vaak hebben maak je vrouwen lui
Daarom mijn conclusie dat het aan mannen zelf ligt en dat zij de schuld zijn van de houding van vrouwen in het versieren.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Mannen zijn gewoon van nature wanhopiger![]()
Bron?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het echt ook
Dat gaat gewoon niet gebeuren,
Mannen zijn gewoon van nature wanhopigerEn het loont dan ook om er gecontroleerd mee om te gaan.
Ik heb het jou anders al vaker verteldquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij in Rotterdam woonde. Vond het al raar dat hier een meet was.
Misschien gebruik ik het woord wanhopig verkeerd. Maar ze gaan meer achter hun lul aan. Een vrouw moet 9 maanden rondlopen met een kind in haar buik en baren en zal haar genetische materiaal iets bewuster kiezen dan hoe een man te werk gaat.quote:
Spreek voor jezelf wil je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw zal overtuigd moeten worden dat hij er toe doet. De vrouw doet er altijd wel toe om een keer te neuken.
Och, als een vrouw op straat een vreemde man aanspreekt of hij wilt neuken zal hij met haar meegaan. Doet een man het bij een vrouw dan is hij een viezerik.quote:
Wat is deze. Ik vroeg een bron, ik vroeg niet naar een rare mening van je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik het woord wanhopig verkeerd. Maar ze gaan meer achter hun lul aan. Een vrouw moet 9 maanden rondlopen met een kind in haar buik en baren en zal haar genetische materiaal iets bewuster kiezen dan hoe een man te werk gaat.
Een vrouw zal overtuigd moeten worden dat hij er toe doet. De vrouw doet er altijd wel aan toe om een keer te neuken.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als een vrouw op straat een vreemde man aanspreekt of hij wilt neuken zal hij met haar meegaan.
Ik generaliseer. Er zal vaker met ja geantwoord worden.. Het is wel is getest, en ik heb er een filmpje van gezien.. Is een keer in het ''serieuze versieren topic'' Gepost.quote:
In de prostitutie 1000 keer zoveel? Dat wist ik niet, ik dacht dat gigolo's nog best wel wat geld kregen, dat het niet echt goedkoper is dan een escortmeisje. In de pornowereld is het dan weer wel zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als een vrouw op straat een vreemde man aanspreekt of hij wilt neuken zal hij met haar meegaan. Doet een man het bij een vrouw dan is hij een viezerik.
En in de prostitutie verdienen de vrouwen ook 1000x zoveel als de mannelijke varianten. Of zeg ik nu gekke dingen?
Daar was zo'n filmpje over. Veel mannen gingen er niet op in, en terecht want het is op z'n minst heel erg verdacht natuurlijk.quote:
Ik heb het over in totaliteit, er zullen 1000x zoveel vrouwen in de prostitutie zitten als mannen - dat probeer ik te zeggen -quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de prostitutie 1000 keer zoveel? Dat wist ik niet, ik dacht dat gigolo's nog best wel wat geld kregen, dat het niet echt goedkoper is dan een escortmeisje. In de pornowereld is het dan weer wel zo.
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb het jou anders al vaker verteld
Dan reageerde jij bijvoorbeeld dat je in Rotterdam Zuid woonde.
..
![]()
..
Ik zag ook zo'n filmpje, toen ging niemand mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik generaliseer. Er zal vaker met ja geantwoord worden.. Het is wel is getest, en ik heb er een filmpje van gezien.. Is een keer in het ''serieuze versieren topic'' Gepost.
Niet helemaal waar hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als een vrouw op straat een vreemde man aanspreekt of hij wilt neuken zal hij met haar meegaan. Doet een man het bij een vrouw dan is hij een viezerik.
En in de prostitutie verdienen de vrouwen ook 1000x zoveel als de mannelijke varianten. Of zeg ik nu gekke dingen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik vroeg een bron, ik vroeg niet naar een rare mening van je.
Echt een mening dit.quote:Een vrouw moet 9 maanden rondlopen met een kind in haar buik en baren en zal haar genetische materiaal iets bewuster kiezen dan hoe een man te werk gaat.
We zouden zelfs een keer een turkse pizza etenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Ik vergeet dat soort dingen altijd.
Dus wanneer gaan we koffie doen?
Ohoooo, kijk in het ''serieuze versieren topic'' Succes met zoeken, het was een filmpje. Maar mijn ervaring is niet alleen berust op 1 filmpje, of op 1 goede bron. Je hoeft mij verder ook niet serieus te nemen.quote:
Turkse pizza.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
We zouden zelfs een keer een turkse pizza eten![]()
..
Maar ik plaag je alleen maar hoorIk onthou bijna alles wat ik lees.. het is een vloek. Als ik een boek lees dan ken ik het achteraf voor ongeveer driekwart uit mijn hoofd.
Je schreef volgens mij alleen maar dat je wel bij mij zou komen eten op de dagen dat ik turkse pizza eetquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Turkse pizza.Hoe verleidelijk. Was dat die keer dat ik turkse pizza zou eten maar dan met alleen sla ofzo?
Ik heb het geheugen van een appel.
Oh dat! Nu weet ik het pas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je schreef volgens mij alleen maar dat je wel bij mij zou komen eten op de dagen dat ik turkse pizza eet
Hoezo moet ik een bron posten voor iets als 1+1=2quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt een bron dat.
En de rest was zeer zeker een rare mening.
Wat is er zo raar aan dat in bijna de hele dierenwereld mannetjes willen neuken en vrouwtjes kunnen kiezen, en dat daar nog iets van in onze hersenen bewaard is gebleven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt een bron dat.
En de rest was zeer zeker een rare mening.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat in bijna de hele dierenwereld mannetjes willen neuken en vrouwtjes kunnen kiezen, en dat daar nog iets van in onze hersenen bewaard is gebleven?
quote:De vrouw doet er altijd wel toe om een keer te neuken.
Ik snap die zinsnede niet helemaal, maar volgens mij was het zijn punt dat de huidige situatie komt door evolutionair bepaalde eigenschappen in een mens.quote:
Ik kan echt helemaal niks bedenken zonder op een of andere manier het risico te lopen ergens negatief geinterpreteerd te wordenquote:Hoi, leuk dat je hier even komt kijken!
En dat klopt, maar niet omdat we wanhopig zijn of alle vrouwen neuken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap die zinsnede niet helemaal, maar volgens mij was het zijn punt dat de huidige situatie komt door evolutionair bepaalde eigenschappen in een mens.
Rammen op een toeterquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Verdomme, een of andere debiel heeft een buurtkind een toeter gegeven.
Je moet echt een jaar of 8 zijn om het leuk te vinden 20 minuten lang op dat ding te rammen.
Ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rammen op een toeter?
Ik bespeur een dieperliggende problematiekquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Faxie het volgende:
Misschien krijg ik nog eens inspiratie, maar vandaag niet want ik ben het helemaal zat.
Niceness.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, 4 HEMA hotdogs op...
Hoe was de date?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
Godver vertraging, ik wil naar mijn bak lasagne ik heb honger.
We zijn nieuwsgierig heloefquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
Godver vertraging, ik wil naar mijn bak lasagne ik heb honger.
Heb het al eens vaker gezegd volgens mij, maar ben toch wel aardig tevreden met mezelf hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik bespeur een dieperliggende problematiek
Hoe is jouw zelfbeeld eigenlijk?
Wat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb het al eens vaker gezegd volgens mij, maar ben toch wel aardig tevreden met mezelf hoor.
D'r is alleen 1 klein akkefietje waar het niet lekker mee gaat.....
Oh zo.quote:
Ja, dat zullen ze waarderen. Vooral als je benadrukt dat het enkel voor vrouwen is.quote:
Mis ik iets?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Och, sinos mag er best wezen toch?
Ja dat idee had ik ook....daarom heb ik jarenlang datingsites vermeden....ik kwam er daarnet achter waarom dat ook alweer was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh zo.Sorry, ik ben niet helemaal wakker.
Idunno, maar ik maak me over jou echt helemaal geen zorgen. Alleen ik weet niet of je de praatjes hebt voor een datingsite. Jij bent meer iemand waar vrouwen echt bij in de buurt moeten zijn.
Ik ging al f5en, maar ik mis toch geen berichtquote:
Was wel gezellig.quote:
Neehoor, ze zegt van haarzelf dat ze een feminist is als ik het goed hebquote:
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ze zegt van haarzelf dat ze een feminist is als ik het goed heb
Ik ben anders een keer gaan poolen met wat vrienden en toen stonden er aan de tafel naast ons echt een stuk of 6 studentesquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
En dan zit je met de kromme man/vrouw verhouding bij poolen/kitesurfen/automeetings/optredens.
Op de plekken waar ik kom is dat zeldzaam.... en die zijn ook vaak zo verschrikkelijk in hun eigen wereldje bezig dat ik het niet aandurf om er een aan te spreken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben anders een keer gaan poolen met wat vrienden en toen stonden er aan de tafel naast ons echt een stuk of 6 studentes![]()
Nu kan het puur toeval geweest zijn, maar ook daar komen vrouwen
Ja man ik ga straks lasagne eten. Lekker joh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heloef met date? Heloef met lasagna??!
De date ging goed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
Over Fax maak me eigenlijk net zo weinig zorgen als over mezelf.
En dat is een compliment.
Niks. Misschien doen we dit nog een keertje volgende week.quote:
Roodharig chickie van school.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met wie had je een date Rayen Rustipups
Date kan je het niet noemen. Ik vind haar vooral leuk om mee rond te hangen. Voor de rest zie ik het allemaal wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een 2e date. heloef
Van kansloze knakker naar hete homeboy
Klinkt als een succes dan toch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Date kan je het niet noemen. Ik vind haar vooral leuk om mee rond te hangen. Voor de rest zie ik het allemaal wel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet ik er nog een inkoppen?
Als je maten dit al tegen je zeggen dan zit daar waarschijnlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:03 schreef Faxie het volgende:
Of ik zie het gewoon niet, want daar heb ik schijnbaar een handje van als ik m'n maten hoor af en toe.... wel gek want het is niet alsof ik niet af en toe de zaal even rond kijk...
In heloef's wereld is ze een 7.quote:
dikke lulquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat denk je te gaan eten vanavond?
Uiterlijk maakt me geen moer uit. Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje die was qua uiterlijk een 5. Maar ze deed alsnog mijn hart smelten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is toch goed? Of is ze niet goed genoeg voor je?
Oja en die dikke danquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt me geen moer uit. Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje die was qua uiterlijk een 5. Maar ze deed alsnog mijn hart smelten.
Kortom het gaat er niet om of ze lekker is maar of ik voor haar val.
Nouja bij een verjaardag niet zo lang geleden schoof een meid steeds dichter naar me toe volgens m'n maten.... ik had het totaal niet in de gaten....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je maten dit al tegen je zeggen dan zit daar waarschijnlijk wel een kern van waarheid in.
Walvis?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt me geen moer uit.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja en die dikke dan
Boeiend..quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja bij een verjaardag niet zo lang geleden schoof een meid steeds dichter naar me toe volgens m'n maten.... ik had het totaal niet in de gaten....
Misschien houden ze me wel voor de gek, daar zie ik ze nog wel voor aan.
Maar je vond haar dikte wel een moer uitmaken. Waarom zeg je dan nu ineens dat het je geen moer uitmaakt? Beetje tegenstrijdig niet?quote:
Ja okee maar afzichtelijke gevallen (zo is het nou eenmaal voor mij) kan ik sowieso niet op vallen. Dus dat had ook geen zin.quote:
Maar dan maakt het je wel een moer uit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee maar afzichtelijke gevallen (zo is het nou eenmaal voor mij) kan ik sowieso niet op vallen. Dus dat had ook geen zin.
Tot een bepaalde hoogte ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je vond haar dikte wel een moer uitmaken. Waarom zeg je dan nu ineens dat het je geen moer uitmaakt? Beetje tegenstrijdig niet?
T is toch ook juist andersom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe. Mijn ouders zeggen "Goh, staartje in maakt je gezicht slanker" Zegt mijn moeder "Waarom denk je dat ik altijd een staartje in heb."
Ik kon alleen maar lachen.Daar ging het argument van "met een staartje in lijk je slanker"
Ik hou nog steeds van je dat weet je toch he?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Niet weer deze discussie.Iedereen let op uiterlijk. Alleen hoef dat uiterlijk niet altijd mode-popje mooi te zijn, maar het moet wel aantrekkelijk zijn.
Volgens mij ook ja. Ik draag dan eigenlijk ook nooit staartjes.quote:
Mierenneuker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan maakt het je wel een moer uit?
Toen ik nog geen pony had droeg ik het altijd vast, anders vond ik dat ik echt zo'n smal langwerpig gezicht had. Nu met pony vind ik het beide wel kunnen, omdat die pony sowieso al maakt dat je gezicht breder lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Ik draag dan eigenlijk ook nooit staartjes.Alleen er blijft niets van mn haar over als ik fiets, dus ik moet wel.
![]()
Hoewel, met een staartje in en mn pony omhoog naar achter, vind ik het ook niet echt dikker maken.
Je bent zelf vaagquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mierenneuker.
Ik val op een meisje of niet. En op sommige ga ik gewoon niet vallen vanwege hun uiterlijk dus ja het maakt me een moer uit.
Gaat alleen om je gezicht hè, met de rest van je lichaam doet het sowieso niet zoveel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toen ik nog lang haar had, was dat "je lijkt dikker/dunner" me nooit opgevallen. Goed, ik woog toen ook een heeel stuk minder dan ik nu weeg.
Misschien als je haar heel lang is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat alleen om je gezicht hè, met de rest van je lichaam doet het sowieso niet zoveel.
Als je haar tot op je kont komt lijkt je kont minder dikquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien als je haar heel lang is?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien als je haar heel lang is?
Pony staat jou echt heel erg goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik nog geen pony had droeg ik het altijd vast, anders vond ik dat ik echt zo'n smal langwerpig gezicht had. Nu met pony vind ik het beide wel kunnen, omdat die pony sowieso al maakt dat je gezicht breder lijkt.
Ooooh het ligt aan mijn haarquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zo maakt mijn buik slank en mijn tieten groter. Ik zweer.
Nouja ik had eigenlijk niet zo'n interesse in haar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend..
Focus je op die vrouw en niet op wat je maten zeggen, ik denk dat je maten je alleen aanmoedigen om iets te proberen... En dat doen ze niet zomaar, want het zijn je vrienden.
Hmm, zou best iets meer mogen hoor.quote:
Ik pikte net een patatje, maar heb het gevoel dat ik meer door moet slikken dan alleen dat patatjequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat denk je te gaan eten vanavond?
Oh dat is wel handigquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pikte net een patatje, maar heb het gevoel dat ik meer door moet slikken dan alleen dat patatje
Nee ik ben aan het shaken de komende 3 weken
Jouw tietjes zijn prima hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, zou best iets meer mogen hoor.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pikte net een patatje, maar heb het gevoel dat ik meer door moet slikken dan alleen dat patatje
Nee ik ben aan het shaken de komende 3 weken
Dat geloof ik alleen van mensen die mij naakt hebben gezienquote:
Nu is je kans voor wat feedbackquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat geloof ik alleen van mensen die mij naakt hebben gezien
Ik wil me gerust opofferen hoor, maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet nodig. Maar bedankt voor je aanbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil me gerust opofferen hoor, maar dat spreekt voor zich
Ik wil alleen maar aardig zijn hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet nodig. Maar bedankt voor je aanbod
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wel grappig dat vrouwen open praten over de grootte van hun borsten.. Dat ze graag iets meer hadden etc...
Stel je voor dat mannen tegen elkaar zeggen:
''Ja ik zou echt graag een grotere lul willen hebben!''
Ik denk dat ik niet weet hoe ik zou moeten kijken.
Ik wou wat zeggen maar zeg het toch maar nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wel grappig dat vrouwen open praten over de grootte van hun borsten.. Dat ze graag iets meer hadden etc...
Stel je voor dat mannen tegen elkaar zeggen:
''Ja ik zou echt graag een grotere lul willen hebben!''
Ik denk dat ik niet weet hoe ik zou moeten kijken.
Ow, maar dat heb ik al lang niet meer gegeten zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga maar eens kippenragout warm maken
Wanneer ben je 050?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest hè. Dus op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat dat nog even kan durenquote:
Des te sneller zou je er eens uit moeten gaan. Kroegen mogen zelf hun sluitingstijden bepalenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest hè. Dus op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat dat nog even kan duren
Groningen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Des te sneller zou je er eens uit moeten gaan. Kroegen mogen zelf hun sluitingstijden bepalen
Jij hebt prima tieten hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan zit je vast elke keer op een andere plekquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Groningen.![]()
Grappig trouwens. Ik ga bijna ieder weekend wel uit in Groningen maar ik heb jouw hoofd nog nooit gezien. Of misschien wel. Kan ook!
Kom dan naar de TC en zet je cam aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nogal. Ik wil ook wel goedkeuring.
Snap ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nogal. Ik wil ook wel goedkeuring.
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom dan naar de TC en zet je cam aan
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.quote:
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?
[..]
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.Tenminste, de kans is heel erg klein.
Alles in TC blijft in TCquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?
[..]
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.Tenminste, de kans is heel erg klein.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles in TC blijft in TC
Ja, ik heb mijn tieten al verscheidene keren laten zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
[..]
Welke user was het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.
Das niet interessant. Jij bent vast zo'n dunnerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn tieten al verscheidene keren laten zien
Bigmeatrickquote:
het is nog waar ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.
Ik weeg 92 kiloquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Welke user was het?
[..]
Das niet interessant. Jij bent vast zo'n dunnerd.
Als je de cam aan doet op tc laat ik mijn tiet zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. En ik 55. Zegt mij allemaal niets.
Er waren toen wel screenshots gemaakt, geen idee hoe lang die linkjes geldig blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, jammer. Maar toch had ik het willen zien.
Alleen als Murdera er is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je nog naar TC of wat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |