Kom dan naar de TC en zet je cam aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nogal. Ik wil ook wel goedkeuring.
Snap ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nogal. Ik wil ook wel goedkeuring.
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom dan naar de TC en zet je cam aan
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.quote:
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?
[..]
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.Tenminste, de kans is heel erg klein.
Alles in TC blijft in TCquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ooit eens doen. Enkel op mijn hoofd, dat dan weer wel. Zijn er hier ook users die daadwerkelijk de tieten op de webcam hebben geshowd?
[..]
Tja. Jij zult die gelegenheid alleen nooit krijgen.Tenminste, de kans is heel erg klein.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles in TC blijft in TC
Ja, ik heb mijn tieten al verscheidene keren laten zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
[..]
Welke user was het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.
Das niet interessant. Jij bent vast zo'n dunnerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn tieten al verscheidene keren laten zien
Bigmeatrickquote:
het is nog waar ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een keer een fapper gehad.
Ik weeg 92 kiloquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Welke user was het?
[..]
Das niet interessant. Jij bent vast zo'n dunnerd.
Als je de cam aan doet op tc laat ik mijn tiet zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. En ik 55. Zegt mij allemaal niets.
Er waren toen wel screenshots gemaakt, geen idee hoe lang die linkjes geldig blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, jammer. Maar toch had ik het willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |