De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Maandag lukt niet, dinsdag zou kunnen hoewel ik geen koffie drink
Dat heb ik altijd met videogamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit winnen, want ik kan er niet tegen als iemand anders verliest. Dan wil ik helpen.
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.
Ik heb het met alles, meisjes, games, bordspelletjes. Zodra ik ze verlies word ik gek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met videogamesMet bordspellen niet
Die andere ga je toch binnenkort zien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon.
En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die andere ga je toch binnenkort zien?
Geef haar een kans. Misschien vind je haar wel heel tof na die date. Dit soort dingen kunnen altijd veranderen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Wij falen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Inderdaad, updates gewoon over de whatsapp naar mij, dan post ik het wel hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Tuurlijk wel, als ze saai is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Ga gewoon 20 keer naar de plee, onder het mom 'zwakke blaas'. Wie weet pakt ze het positief op en denkt ze dat je zenuwachtig bent.quote:
Nouja, mensen afwijzen is ook kut manquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Voordeel is wel ik ben niet nerveus, niet hoteldebotel zijn van iemand heeft zo zijn voordelen.
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Nee? Hoe komt het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Opmerkingen/aanmerkingen?quote:Ik ben zo slecht in het maken van spontane profielverhaaltjes dat ik niet eens een poging ga doen.
Leuke en aardige vent zoekt leuke en aardige meid voor contact en misschien wel meer.
In het dagelijks leven lijk ik maar geen leuke vrouwen tegen te komen. Ik heb daar de verkeerde hobbies voor denk ik. Plus ik ben geen versierder met een vlotte babbel en dat zal ook wel niet in mijn voordeel werken. Over m'n uiterlijk doe ik zelf geen uitspraken. De foto's zijn wel representatief, inc die hele lelijke. Kies maar welke.
Volgens mij zitten er maar zat leuke vrouwen op het internet, dus wie niet waagt wie niet wint toch?
Ik heb verder geen echte eisen, als er een klik is zijn die toch niets meer waard.
Hm toch nog een soort van spontaan verhaaltje geworden![]()
Als ik je geinteresseerd heb gekregen moet je maar eens reageren.
Nee, alles behalve.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Opmerkingen/aanmerkingen?
Soppen de dames al?
je haalt jezelf wel erg naar beneden, laat die dames zelf maar uitmaken of je verkeerde hobbies hebt of een vlotte babbelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Soppen de dames al?
Nouja, je weet ze goed weg te jagen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Soppen de dames al?
Refereer aan je hobbies. Vul wat voor de ander in zodat mensen zich aangesproken voelen. Ik sta op dezelfde site als Faxie, heb daar iets gezegd van "ik ben uiteraard net zo leuk, spontaan en grappig als alle anderen, dus die mag je al afvinken op je lijstje" Verder heel kort gehouden, het gaat toch om de foto's waarop je wordt gekozen. En ik krijg daar ook wel reacties maar je moet vooral zelf op zoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?
Ik denk dat je vooral aangeeft waarom mensen níet voor je moeten kiezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soppen de dames al?
Vertel gewoon over dingen die je leuk vindt te doen. Je hebt zat hobbies waar je hier altijd over vertelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef Faxie het volgende:
Hm dat klinkt niet zo best
Tja ik ga mezelf niet aanprijzen als God's gift to women....
En dat werkt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
"ik ben uiteraard net zo leuk, spontaan en grappig als alle anderen, dus die mag je al afvinken op je lijstje"
Nu geef je aan dat ze maar verder moeten zoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef Faxie het volgende:
Hm dat klinkt niet zo best
Tja ik ga mezelf niet aanprijzen als God's gift to women....
Ja oke maar die zijn al ingevuld ergens anders op het profiel. En om die nou allemaal uit te gaan lichten kost nogal veel tekst lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel gewoon over dingen die je leuk vindt te doen. Je hebt zat hobbies waar je hier altijd over vertelt.
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Probeer er ook in te zetten wat voor soort vrouw je zoekt. Je zal vast ellendig lange eisenlijst hebben, maar er zijn altijd dingen die je persé wel of niet wil.
En vrouw moet het lezen en zich aangesproken voelen, denken hé, hij zoekt mij
Zo komt het wel een beetje over ja.... kan ik me wel voorstellen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu geef je aan dat ze maar verder moeten zoeken.
Kan ik niet is wil ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....
Nou goed, dan ben je er uitgebreid over.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan daar niet kort en bondig over zijn....
Schijnbaar.quote:
Zou jij op een datingsite 2 A4tjes tekst lezen bij een profiel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben je er uitgebreid over.
Of je laat de helft weg, kan ook.
Ook dit ja. Je zegt dat die toch wel in je profiel staan, maar je moet ze wel aanleiding geven om op dat profiel te gaan klikken. Zorg voor een paar raakvlakken, dus geef een paar van jouw interesse's, en zorg dat je er een paar van haar beschrijft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan ik niet is wil ik niet.
Je hebt toffe hobby's, vertel daar toch iets meer over.
Nee, maar waarom wil jij dan je hele doopceel lichten daar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou jij op een datingsite 2 A4tjes tekst lezen bij een profiel?
Dat wil ik ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar waarom wil jij dan je hele doopceel lichten daar?
Doe eens een voorbeeld? Je hoeft je hobbies namelijk niet uit te leggen, daarvoor kunnen ze berichten sturen of op date gaan met jou.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet.
Maar als ik m'n hobbies moet toelichten en m'n voorkeuren gaat het al snel die richting op....
Dat was m'n eerste poging namelijk al....
Ja, begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Een leuke foto is ook veel belangrijker. Gewoon kort houden, zet er iets grappigs neer en vertel wat je doet. Meer niet.
Die zin van "en misschien wel meer" klinkt als "ik wil gewoon neuken." daar haak ik al af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Soppen de dames al?
Als ik zeg dat ik vaak naar optredens ga, dan moet ik er toch ook wel bij vermelden over wat soort muziek het gaat enzo? Dan heb ik zo een paar zinnen vol.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld? Je hoeft je hobbies namelijk niet uit te leggen, daarvoor kunnen ze berichten sturen of op date gaan met jou.
Ik heb alles al de prullenbak in gepleurdquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zin van "en misschien wel meer" klinkt als "ik wil gewoon neuken." daar haak ik al af.
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik vaak naar optredens ga, dan moet ik er toch ook wel bij vermelden over wat soort muziek het gaat enzo? Dan heb ik zo een paar zinnen vol.
Kijk, dit vind ik een veel leukere tekst, dit jaagt tenminste niet iedereen meteen weg en typeert toch wel je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb nog een oude tekst gevonden..
Hallo, leuk dat je op mijn profiel komt kijken!
Ik hou ervan om lekker op een terrasje te zitten, wandelingen te maken in de natuur, steden te bezichtigen, gitaar te spelen, naar de bioscoop, muziek te luisteren, lekker samen binnen op de bank zitten en een filmpje kijken als het buiten regent enzovoorts.
Daarnaast vind ik het ook leuk om over van alles te praten en filosoferen.. van serieuze onderwerpen tot de grootst mogelijke onzin ;-)
Als dit jou aanspreekt, stuur mij dan een berichtje!
Zoiets had ik.. ik heb toen vooral benadrukt wat ik leuk vond om te doen en de tekst zo positief mogelijk gehouden.
Of enkel het genre erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...
Dit vind ik echt een leuke tekst!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik hou ervan om lekker op een terrasje te zitten, wandelingen te maken in de natuur, steden te bezichtigen, gitaar te spelen, naar de bioscoop, muziek te luisteren, lekker samen binnen op de bank zitten en een filmpje kijken als het buiten regent enzovoorts.
Daarnaast vind ik het ook leuk om over van alles te praten en filosoferen.. van serieuze onderwerpen tot de grootst mogelijke onzin ;-)
Zoiets had ik.. ik heb toen vooral benadrukt wat ik leuk vond om te doen en de tekst zo positief mogelijk gehouden.
Dat er iets te grinniken valt aan je profiel is wel belangrijk ja, maar je hoeft ook weer niet de clown uit te hangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk.
Een kort grappig aandachtstrekkertje, goede foto, en verdere info kunnen ze wel vragen.
En dit. Iemand is alleen geïnteresseerd als er iets te vragen overblijft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist niet. Als je alleen vermeldt dat je er graag naar toe gaat, hebben ze de perfecte aanleiding om je er naar te vragen! Als je alles al uitkauwt hebben ze je niks meer te schrijven...
Ja dat zei ik, daarom wil ik die lange lappen tekst ook vermijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat van LostInSpace is ook wel cliché, maar wel kort, vrolijk, en het zegt toch een beetje iets over hem. Leuke foto erbij en online knallen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, daarom wil ik die lange lappen tekst ook vermijden.
Maar als ik iets korts en bondigs moet bedenken, dan kom ik niet verder dan een stel cliche's
Ik vind hem wel wat gewoontjes. Maar het is wel kort, positief en iemand weet direct wat voor een soort persoon jij bent omdat je goed laat merken wat je leuk vindt. Er staat vooral geen nonsens in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Ik krijg de kriebels al als ik die eerste pagina zie....maar ik zal eens verderkijken....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het komt wel over alsof ik reclame voor die site maak, maar iets als Pepper past denk ik beter bij Faxie. Gewoon een soort scrapbook maken van je interesses, je hoeft geen profielteksten te schrijven maar alleen maar een aantal algemene vragen te beantwoorden met anekdotes. En iemand ziet veel beter wie je bent op die manier, zeker als je geen schrijftalent bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat is het doel van datingsites ook, aangeven dat je beschikbaar bent en de interesse van aneren proberen op te wekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het een beetje...
Hallo, ik ben beschikbaar
om deze redenen moet je mij kiezen:
is dat niet de essentie van een datingsite?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het een beetje...
Hallo, ik ben beschikbaar
om deze redenen moet je mij kiezen:
Jawel dat erken ik...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
is dat niet de essentie van een datingsite?
True. Misschien beter een foto van jezelf met een andere vrouw, en daar onder: Bezet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel dat erken ik...
Maar tis wel cliché
Welke manier van versieren is niet cliché?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel dat erken ik...
Maar tis wel cliché
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ture. Misschien beter een foto van jezelf met een andere vrouw, en daar onder: Bezet.
Spontaniteit en originaliteit denk ik dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke manier van versieren is niet cliché?
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke manier van versieren is niet cliché?
Wel spontaan en origineelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"
Smileys zou ik niet doen. De rest is best standaard maar wel leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef LostInSpace het volgende:
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doetquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Godverdomme wat heb ik zin in kotsseks. Ga je mee?"
Dan is benzin eigenlijk heel origineel dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doet
De manier waarop kan toch heel origineel etc zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pick-up lines zijn toch ook best wel cliché zelfs als het een ongebruikelijke variant betreft. Het principe versieren is eigenlijk gewoon cliché, gewoon omdat iedereen het eigenlijk doet
Daarom op zo'n site ook niet teveel moeite doen. Mensen kiezen op plaatjes. Als je tekst dan niet te negatief, te lang of te debiel is dan is het al snel goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.quote:Hallo Hallo,
Ik ben energiek, ambitieus, ondernemend en altijd enthousiast. Gaat niet, dat bestaat niet. Ik onderneem liever regelmatig wat leuks (theater, bios, concert, weekendje weg, uitgaan etc. etc.), maar af en toe lekker ontspannen op de bank kan ook
Barst jij van de energie en heb je zin om samen leuke dingen te ondernemen? Let me know!
Ik vind het ook wel bij jou passen eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef SiIk het volgende:
Ik ben dus even aan het rondgluren naar teksten die mij zouden aanspreken.
Vind deze wel leuk
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.
Zoiets is wel vlot en uitnodigend als je het mij vraagt.
Maar die berichten gaan ze niet sturen als de tekst ze niet aanspreekt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die teksten minder belangrijk dan de berichten die ze sturen.
Klopt wel ja. Maar als je daar andere dingen in zou vullen is het nogsteeds een goede, aansprekende tekst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bij jou passen eigenlijk.
He whut? Ik bedoel dat ik geen profielteksten lees of rondkijk eigenlijk, maar wacht tot ik een bericht krijg. En die berichten zijn meestal ook maar saai, dus dan klik ik niet eens door naar het profielquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar die berichten gaan ze niet sturen als de tekst ze niet aanspreekt.
Als je een leeg profiel aanmaakt bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
He whut? Ik bedoel dat ik geen profielteksten lees of rondkijk eigenlijk, maar wacht tot ik een bericht krijg. En die berichten zijn meestal ook maar saai, dus dan klik ik niet eens door naar het profiel
Hij zegt eigenlijk alleen dat hij veel zin heeft om dingen samen te doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar als je daar andere dingen in zou vullen is het nogsteeds een goede, aansprekende tekst.
Maar nogal erg algemeen, en iets te vlot als je het mij vraagt....quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef SiIk het volgende:
Ik ben dus even aan het rondgluren naar teksten die mij zouden aanspreken.
Vind deze wel leuk
[..]
Gewoon iemand die inderdaad even kort en bondig zegt wat ie leuk vind (ok, had iets minder gemogen van mij, maar gaat om het idee) en naar wie ie opzoek is.
Zoiets is wel vlot en uitnodigend als je het mij vraagt.
Mannen sturen sowieso wel berichten. Nou zou ik geen leeg profiel maken, maar als vrouw hoef je echt geen moeite te doen, je krijgt toch belachelijk veel reacties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je een leeg profiel aanmaakt bedoel je?
Ik heb nog nooit op een datingsite gekeken, geen idee hoe dat werkt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |